Olivenolje
Flørter med forumet
Noen her som går/har gått på cyclogest? Har de siste to dagene vært helt hinsides trøtt, nesten utmattet. Kan nesten sovne på jobbAndre som har opplevd liknende med cyclogest?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke trøtt, men vondt i puppene og press/trykk nedentilNoen her som går/har gått på cyclogest? Har de siste to dagene vært helt hinsides trøtt, nesten utmattet. Kan nesten sovne på jobbAndre som har opplevd liknende med cyclogest?
Har det også Har gått på cyclogest før, men ikke opplevd denne voldsomme trøttheten før. Holdt på å sovne stående da jeg lagde middag i dagIkke trøtt, men vondt i puppene og press/trykk nedentil
Har du tatt test for å sjekke om det er noe annet som gjør deg trøtt?Har det også Har gått på cyclogest før, men ikke opplevd denne voldsomme trøttheten før. Holdt på å sovne stående da jeg lagde middag i dag
Hehe, ja, men det er altfor tidlig. Bare fem dager siden innsett av tredagers. Håper jo likevel at det kan være det, selvom det vel er i overkant optimistiskHar du tatt test for å sjekke om det er noe annet som gjør deg trøtt?
Vi krysser alt vi har for at det er en spire som stjeler energien dinHehe, ja, men det er altfor tidlig. Bare fem dager siden innsett av tredagers. Håper jo likevel at det kan være det, selvom det vel er i overkant optimistisk
Samme her! Er så gøy å se alle de positive testene her denne måneden, blir veldig optimistisk av det selvVi krysser alt vi har for at det er en spire som stjeler energien din
Ja! Jeg har sovna på sofaen på ettermiddagen de siste dagene, og har ikke riktig skjønt hvorfor før jeg innså idag at det var cyclogesten for meg og Så du er i det minste ikke alene i den båten der.Noen her som går/har gått på cyclogest? Har de siste to dagene vært helt hinsides trøtt, nesten utmattet. Kan nesten sovne på jobbAndre som har opplevd liknende med cyclogest?
April er en super mnd for oss IVF’ere ser det ut som! Og flere gravide skal det bliSamme her! Er så gøy å se alle de positive testene her denne måneden, blir veldig optimistisk av det selv
Jeg er nå på runde 4 med Cyclogest og opplevd denne ekstreme trøttheten kun da jeg var gravid (2 av 4 runder).Noen her som går/har gått på cyclogest? Har de siste to dagene vært helt hinsides trøtt, nesten utmattet. Kan nesten sovne på jobbAndre som har opplevd liknende med cyclogest?
Lov å være skuffet, men ikke mist motet helt endaVis vedlegget 433943
Føler denne er ganske blenda altså… seks dager siden innsett. Kanskje for tidlig å miste motet, men ble litt skuffa.
Takk Gir ikke opp helt ennå, vet jo at det er tidlig. Føler jeg blir helt gærn av disse ventedageneJeg er nå på runde 4 med Cyclogest og opplevd denne ekstreme trøttheten kun da jeg var gravid (2 av 4 runder).
Lov å være skuffet, men ikke mist motet helt enda
Du satte in 3 dagers, sant? Da tenker jeg det er for tidlig for å miste motet ja. Men jeg forstår at du ble skuffa, mye som står på spill! Håper det snur de neste dageneVis vedlegget 433943
Føler denne er ganske blenda altså… seks dager siden innsett. Kanskje for tidlig å miste motet, men ble litt skuffa.
Ja, det var tredagers, så bør kanskje vente et par dager til før jeg helt mister motet. Har fremdeles håp! Masse lykke til for deg ogsåDu satte in 3 dagers, sant? Da tenker jeg det er for tidlig for å miste motet ja. Men jeg forstår at du ble skuffa, mye som står på spill! Håper det snur de neste dagene
Så gode nyheter! Hva er grunnen til at de setter inn 3-dagers? Eller er det bare det som er rutinen hos Hausken? Spennende med oppdateringer underveis, det savnet jeg virkelig ved St.Olavs.Alle de 10 befruktete eggene har delt seg videre over natten <3 Så får vi se hvor mange som overlever til dag 3 og innsett imorgen, og til dag 5 når de ev. fryses ned. Spennende å få oppdatering underveis!
Det er fordi de har stengt på helgen, så når uttaket blir slik at dag 5 faller på helg så blir det 3-dagers. De sier at de har like gode resultater med 3 og 5-dagers. Jeg hadde foretrukket å sette inn blasto, men men.Så gode nyheter! Hva er grunnen til at de setter inn 3-dagers? Eller er det bare det som er rutinen hos Hausken? Spennende med oppdateringer underveis, det savnet jeg virkelig ved St.Olavs.
Hurra! Så utrolig bra, det lover godt for dagene fremover!Alle de 10 befruktete eggene har delt seg videre over natten <3 Så får vi se hvor mange som overlever til dag 3 og innsett imorgen, og til dag 5 når de ev. fryses ned. Spennende å få oppdatering underveis!