April 2024

Jeg har vært helt slått ut i hele dag. Kan ikke huske om det var slik de andre gangene etter trigger. Kjempetrett, og litt oppblåst. Mulig det er fordi jeg tok to dobbel trigger? Uansett, skal bli fint å få gjennomført egguttak imorgen, og jeg håper at formen kommer seg etter hvert til uken. I hvert fall fysisk, det psykiske er ikke helt på stell det heller for tiden men det er jo som det er i denne prosessen. Nå blir det (mere) sofa og litt is.
Lykke til i dag ❤️
 
Tilbake på sofaen med teppe, varmepute og snop. Dette var det vondeste uttaket jeg har hatt, fy søren. Det gjorde nesten konstant kjempevondt. Legen gjorde en god jobb, det var ikke det, men med endometriose blir det gjerne større smerter. Og det har blitt værre over tid. Fikk øvet på pustetekniken min da, det kan jo være bra innfør ev fødsel :smiley-ashamed004 Uansett, det ble et godt resultat med 11 egg ut! Og hun fikk ut flere egg enn ventet fra den eggstokken som jeg har endometriose-cyste i. Spent på telefonen om befruktning imorgen. Innsett er planlagt til torsdag.
 
Tilbake på sofaen med teppe, varmepute og snop. Dette var det vondeste uttaket jeg har hatt, fy søren. Det gjorde nesten konstant kjempevondt. Legen gjorde en god jobb, det var ikke det, men med endometriose blir det gjerne større smerter. Og det har blitt værre over tid. Fikk øvet på pustetekniken min da, det kan jo være bra innfør ev fødsel :smiley-ashamed004 Uansett, det ble et godt resultat med 11 egg ut! Og hun fikk ut flere egg enn ventet fra den eggstokken som jeg har endometriose-cyste i. Spent på telefonen om befruktning imorgen. Innsett er planlagt til torsdag.
Hurra for mange egg ut! Bra det er overstått, tull deg opp og slapp av så godt det lar seg gjøre ❤️
 
Tilbake på sofaen med teppe, varmepute og snop. Dette var det vondeste uttaket jeg har hatt, fy søren. Det gjorde nesten konstant kjempevondt. Legen gjorde en god jobb, det var ikke det, men med endometriose blir det gjerne større smerter. Og det har blitt værre over tid. Fikk øvet på pustetekniken min da, det kan jo være bra innfør ev fødsel :smiley-ashamed004 Uansett, det ble et godt resultat med 11 egg ut! Og hun fikk ut flere egg enn ventet fra den eggstokken som jeg har endometriose-cyste i. Spent på telefonen om befruktning imorgen. Innsett er planlagt til torsdag.
Åh, det er så brutalt med de egguttakene som er vonde. Men gratulerer med godt resultat! Krysser fingrene for at det blir mange små embryoer :Heartpink Håper formen din kommer seg raskt!
 
Nå er jeg ruger ❤️ embryo hadde "expanded" og såg sånn sett veldig fint ut. 3ab gradering, som er "good," ikke "excellent." Tror jeg tester allerede i kveld for å se om ovitrelle er ute, men forventer nok positiv test fredag eller lørdag dersom det skal være liv laga :knegg:
 
Nå er jeg ruger ❤️ embryo hadde "expanded" og såg sånn sett veldig fint ut. 3ab gradering, som er "good," ikke "excellent." Tror jeg tester allerede i kveld for å se om ovitrelle er ute, men forventer nok positiv test fredag eller lørdag dersom det skal være liv laga :knegg:
Endelig ruger du:Heartred Tenk at for litt siden tenkte du at det kanskje ikke ble noe innsett i det hele tatt. Jeg forstår at du sikkert skulle hatt en toppgradert blasto, men ut ifra all forskning jeg har lest om dette (og det begynner å bli en del), så er det gode sjanser for å bli gravid med blasto gradert "good"/3ab. Nå håper jeg så inderlig!! Nå er det din tur!
 
Innsett overstått og jeg kan settes som ruger :Heartpink
6 av 6 befrukta (!!!) hadde klart seg frem til idag, så nå er en av dem i livmora mi, også håper jeg mange av dem holder til onsdag når de evt fryser dem :smiley-angelic001
Gratulerer som ruger!!
Nå er jeg ruger ❤️ embryo hadde "expanded" og såg sånn sett veldig fint ut. 3ab gradering, som er "good," ikke "excellent." Tror jeg tester allerede i kveld for å se om ovitrelle er ute, men forventer nok positiv test fredag eller lørdag dersom det skal være liv laga :knegg:
Gratulerer som ruger! Det høres jo veldig bra at embryo hadde utvided seg etter opptining(?) Heia heia! ❤️
 
Tilbake på sofaen med teppe, varmepute og snop. Dette var det vondeste uttaket jeg har hatt, fy søren. Det gjorde nesten konstant kjempevondt. Legen gjorde en god jobb, det var ikke det, men med endometriose blir det gjerne større smerter. Og det har blitt værre over tid. Fikk øvet på pustetekniken min da, det kan jo være bra innfør ev fødsel :smiley-ashamed004 Uansett, det ble et godt resultat med 11 egg ut! Og hun fikk ut flere egg enn ventet fra den eggstokken som jeg har endometriose-cyste i. Spent på telefonen om befruktning imorgen. Innsett er planlagt til torsdag.
Så godt å ha det overstått! 11 egg ut er en kjempefin fangst, supert utgangspunkt! Nå må du bare slappe av resten av dagen og forhåpentligvis klare å koble ut litt.
Dette er deres første forsøk privat etter å ha vært hos Riksen? Får dere prøve en litt annen tilnærming hos Hausken enn i det offentlige? Forhåpentligvis er det en ny klinikk, friske øyne, andre leger og behandlingsprotokoll som skal til, slik at spiren nå sitter!! Heier fra sidelinja <3
 
Endelig ruger du:Heartred Tenk at for litt siden tenkte du at det kanskje ikke ble noe innsett i det hele tatt. Jeg forstår at du sikkert skulle hatt en toppgradert blasto, men ut ifra all forskning jeg har lest om dette (og det begynner å bli en del), så er det gode sjanser for å bli gravid med blasto gradert "good"/3ab. Nå håper jeg så inderlig!! Nå er det din tur!
Så veldig fint å lese, tusen takk ❤️ jeg er absolutt ikke negativ eller resignert. Det må få en real sjanse, selv om det er skummelt. Embryologen sa det selv, han hadde gruet seg og var så glad for at embryo greide tining så godt ❤️
 
Tilbake på sofaen med teppe, varmepute og snop. Dette var det vondeste uttaket jeg har hatt, fy søren. Det gjorde nesten konstant kjempevondt. Legen gjorde en god jobb, det var ikke det, men med endometriose blir det gjerne større smerter. Og det har blitt værre over tid. Fikk øvet på pustetekniken min da, det kan jo være bra innfør ev fødsel :smiley-ashamed004 Uansett, det ble et godt resultat med 11 egg ut! Og hun fikk ut flere egg enn ventet fra den eggstokken som jeg har endometriose-cyste i. Spent på telefonen om befruktning imorgen. Innsett er planlagt til torsdag.
Å så spennende! Så fin fangst :Heartred krysser fingre for gode nyheter i morgen!
 
Innsett overstått og jeg kan settes som ruger :Heartpink
6 av 6 befrukta (!!!) hadde klart seg frem til idag, så nå er en av dem i livmora mi, også håper jeg mange av dem holder til onsdag når de evt fryser dem :smiley-angelic001
Gratulerer som ruger! :Heartred 6 av 6 er jo super bra. Krysser alt jeg har for at resten kommer på frys!
Nå er jeg ruger ❤️ embryo hadde "expanded" og såg sånn sett veldig fint ut. 3ab gradering, som er "good," ikke "excellent." Tror jeg tester allerede i kveld for å se om ovitrelle er ute, men forventer nok positiv test fredag eller lørdag dersom det skal være liv laga :knegg:
Gratulerer som ruger! :Heartred
 
Back
Topp