Masse lykke til! Snart er du ruger igjenInnsett idag - noen av dere med erfaring fra Hausken som vet om de ringer innen et gitt tidspunkt dersom det ikke er noe å sette inn, eller om de kan ringe helt frem til innsett, typ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til! Snart er du ruger igjenInnsett idag - noen av dere med erfaring fra Hausken som vet om de ringer innen et gitt tidspunkt dersom det ikke er noe å sette inn, eller om de kan ringe helt frem til innsett, typ?
Lykke til i dag!Innsett idag - noen av dere med erfaring fra Hausken som vet om de ringer innen et gitt tidspunkt dersom det ikke er noe å sette inn, eller om de kan ringe helt frem til innsett, typ?
Jeg sendte inn en melding, så får jeg se hva de sier.. Jeg er alt for glad i å vite hva som skjer fremover, så håper de gir meg en tid for tul, så jeg får gitt beskjed på jobb.Vet ikke hvordan det er i Porsgrunn, men St.Olavs er veldig firkanta på det der. Du kan jo prøve
Takk Masse lykke til med egguttaket i dag!Krysser fingrene for at dere får en fin overraskelse. Det er virkelig brutalt dette her. Sender en klem
Lykke til i dagJeg har vært helt slått ut i hele dag. Kan ikke huske om det var slik de andre gangene etter trigger. Kjempetrett, og litt oppblåst. Mulig det er fordi jeg tok to dobbel trigger? Uansett, skal bli fint å få gjennomført egguttak imorgen, og jeg håper at formen kommer seg etter hvert til uken. I hvert fall fysisk, det psykiske er ikke helt på stell det heller for tiden men det er jo som det er i denne prosessen. Nå blir det (mere) sofa og litt is.
Så leit å høreJeg kan sikkert bare settes på ikke gravid Testene er mye svakere, viste en svak strek på make sure strimmeltest idag. Har vært å tatt blodprøve nr.2 så da får jeg svar i morgen. Men vet jo hvilken vei det går…
Åh nei så leit Mange klemmer til degJeg kan sikkert bare settes på ikke gravid Testene er mye svakere, viste en svak strek på make sure strimmeltest idag. Har vært å tatt blodprøve nr.2 så da får jeg svar i morgen. Men vet jo hvilken vei det går…
Hurra for mange egg ut! Bra det er overstått, tull deg opp og slapp av så godt det lar seg gjøreTilbake på sofaen med teppe, varmepute og snop. Dette var det vondeste uttaket jeg har hatt, fy søren. Det gjorde nesten konstant kjempevondt. Legen gjorde en god jobb, det var ikke det, men med endometriose blir det gjerne større smerter. Og det har blitt værre over tid. Fikk øvet på pustetekniken min da, det kan jo være bra innfør ev fødsel Uansett, det ble et godt resultat med 11 egg ut! Og hun fikk ut flere egg enn ventet fra den eggstokken som jeg har endometriose-cyste i. Spent på telefonen om befruktning imorgen. Innsett er planlagt til torsdag.
Åh, det er så brutalt med de egguttakene som er vonde. Men gratulerer med godt resultat! Krysser fingrene for at det blir mange små embryoer Håper formen din kommer seg raskt!Tilbake på sofaen med teppe, varmepute og snop. Dette var det vondeste uttaket jeg har hatt, fy søren. Det gjorde nesten konstant kjempevondt. Legen gjorde en god jobb, det var ikke det, men med endometriose blir det gjerne større smerter. Og det har blitt værre over tid. Fikk øvet på pustetekniken min da, det kan jo være bra innfør ev fødsel Uansett, det ble et godt resultat med 11 egg ut! Og hun fikk ut flere egg enn ventet fra den eggstokken som jeg har endometriose-cyste i. Spent på telefonen om befruktning imorgen. Innsett er planlagt til torsdag.
Endelig ruger du Tenk at for litt siden tenkte du at det kanskje ikke ble noe innsett i det hele tatt. Jeg forstår at du sikkert skulle hatt en toppgradert blasto, men ut ifra all forskning jeg har lest om dette (og det begynner å bli en del), så er det gode sjanser for å bli gravid med blasto gradert "good"/3ab. Nå håper jeg så inderlig!! Nå er det din tur!Nå er jeg ruger embryo hadde "expanded" og såg sånn sett veldig fint ut. 3ab gradering, som er "good," ikke "excellent." Tror jeg tester allerede i kveld for å se om ovitrelle er ute, men forventer nok positiv test fredag eller lørdag dersom det skal være liv laga
Gratulerer som ruger!!Innsett overstått og jeg kan settes som ruger
6 av 6 befrukta (!!!) hadde klart seg frem til idag, så nå er en av dem i livmora mi, også håper jeg mange av dem holder til onsdag når de evt fryser dem
Gratulerer som ruger! Det høres jo veldig bra at embryo hadde utvided seg etter opptining(?) Heia heia!Nå er jeg ruger embryo hadde "expanded" og såg sånn sett veldig fint ut. 3ab gradering, som er "good," ikke "excellent." Tror jeg tester allerede i kveld for å se om ovitrelle er ute, men forventer nok positiv test fredag eller lørdag dersom det skal være liv laga
Så godt å ha det overstått! 11 egg ut er en kjempefin fangst, supert utgangspunkt! Nå må du bare slappe av resten av dagen og forhåpentligvis klare å koble ut litt.Tilbake på sofaen med teppe, varmepute og snop. Dette var det vondeste uttaket jeg har hatt, fy søren. Det gjorde nesten konstant kjempevondt. Legen gjorde en god jobb, det var ikke det, men med endometriose blir det gjerne større smerter. Og det har blitt værre over tid. Fikk øvet på pustetekniken min da, det kan jo være bra innfør ev fødsel Uansett, det ble et godt resultat med 11 egg ut! Og hun fikk ut flere egg enn ventet fra den eggstokken som jeg har endometriose-cyste i. Spent på telefonen om befruktning imorgen. Innsett er planlagt til torsdag.
Så veldig fint å lese, tusen takk jeg er absolutt ikke negativ eller resignert. Det må få en real sjanse, selv om det er skummelt. Embryologen sa det selv, han hadde gruet seg og var så glad for at embryo greide tining så godtEndelig ruger du Tenk at for litt siden tenkte du at det kanskje ikke ble noe innsett i det hele tatt. Jeg forstår at du sikkert skulle hatt en toppgradert blasto, men ut ifra all forskning jeg har lest om dette (og det begynner å bli en del), så er det gode sjanser for å bli gravid med blasto gradert "good"/3ab. Nå håper jeg så inderlig!! Nå er det din tur!
Det er en veldig fin ting, så det føles godt tusen takkGratulerer som ruger!!
Gratulerer som ruger! Det høres jo veldig bra at embryo hadde utvided seg etter opptining(?) Heia heia!
Å så spennende! Så fin fangst krysser fingre for gode nyheter i morgen!Tilbake på sofaen med teppe, varmepute og snop. Dette var det vondeste uttaket jeg har hatt, fy søren. Det gjorde nesten konstant kjempevondt. Legen gjorde en god jobb, det var ikke det, men med endometriose blir det gjerne større smerter. Og det har blitt værre over tid. Fikk øvet på pustetekniken min da, det kan jo være bra innfør ev fødsel Uansett, det ble et godt resultat med 11 egg ut! Og hun fikk ut flere egg enn ventet fra den eggstokken som jeg har endometriose-cyste i. Spent på telefonen om befruktning imorgen. Innsett er planlagt til torsdag.
Gratulerer som ruger! 6 av 6 er jo super bra. Krysser alt jeg har for at resten kommer på frys!Innsett overstått og jeg kan settes som ruger
6 av 6 befrukta (!!!) hadde klart seg frem til idag, så nå er en av dem i livmora mi, også håper jeg mange av dem holder til onsdag når de evt fryser dem
Gratulerer som ruger!Nå er jeg ruger embryo hadde "expanded" og såg sånn sett veldig fint ut. 3ab gradering, som er "good," ikke "excellent." Tror jeg tester allerede i kveld for å se om ovitrelle er ute, men forventer nok positiv test fredag eller lørdag dersom det skal være liv laga