April 2024

Det er jo superbra! :hello2 :love017
Får du beskjed i morgen?? Jeg har veldig troa! :smiley-bounce012:D
Ja, de skulle ringe i morgen og fortelle om befruktning! Så må jeg bare få 5 hele dager til å gå fort sånn at vi har fasiten! Jeg er såå spent etter forrige gang. Håper virkelig vi får til befruktning denne gangen :Heartpink
 
Ja, de skulle ringe i morgen og fortelle om befruktning! Så må jeg bare få 5 hele dager til å gå fort sånn at vi har fasiten! Jeg er såå spent etter forrige gang. Håper virkelig vi får til befruktning denne gangen :Heartpink
Det skjønner jeg så godt! Jeg får beskjed i morgen om vårt ene har klart seg. Men jeg hadde uttak på mandag og da er det jo ikke 5 dager siden i morgen. Det blir vel bare 3? Eller telles uttaksdagen også? Føler meg dum som ikke greier å skjønne det akkurat nå :sorry:
 
Det skjønner jeg så godt! Jeg får beskjed i morgen om vårt ene har klart seg. Men jeg hadde uttak på mandag og da er det jo ikke 5 dager siden i morgen. Det blir vel bare 3? Eller telles uttaksdagen også? Føler meg dum som ikke greier å skjønne det akkurat nå :sorry:
Ååh jeg vet ikke! Jeg har ikke kommet så langt i prosessen før... Så er det sikkert forskjellig fra sted til sted! Jeg må fly for å komme til klinikken, så jeg må jo ha beskjed senest dag 4 om de tror det blir innsett. Jeg må jo bestille flybilletter :oops:
 
Hei dere, spennende å følge med her inne nå ☺️ Trodde jeg skulle være med i denne gruppa, men hadde tydeligvis misforstått når innsett skulle skje. Måtte ha en normal mens i tillegg til mens/bortfallsblødning i samme syklus som stimulering. Venter på mens nå og innsett i mai, så jeg hopper videre til mai.

Lykke til alle sammen ❤️
 
Håper virkelig det ikke blir flere kjepper i hjulene for deg nå :Heartpink Godt at de endelig tar tak i det og jeg skal krysse alt for at det er dette som skal til og at neste runde blir fulltreffer :Heartpink Etter hva jeg har forstått fra både deg og andre så er du i gode hender hos Jon.
Ja absolutt. Takk, Hadde ikke hat første barnet mitt uten hans hjelp..❤️
 
Lykke lykke til :Heartred Nå begynner den fine, men også seige ventinga frem mot testing.

Dere som ruger: venter dere til blodprøve/ klinikkens testdato, eller begynner dere testing hjemme på egenhånd i forkant? I så fall når?
Jeg burde vente til klinikkens testdato som er 26.april, meen vett ikke om jeg klarer å vente!:sorry: Vurderer å teste nå på søndag for da er jeg 10dpo
 
Off jeg er så spent på hva de skal si når de ringer i morgen. Kommer ikke til å få sove :nailbiting:
Ett eneste egg ligger der å gjør så godt det kan.. :Heartpink Vanskelig å tenke at "ja, det er bare det ene gullegget som skal til".

Det må være litt sånn her gamblere føler på når de har satset gård og grunn på ett tall :whacky011

"Men tenk om..." hører jeg bak i hodet mitt hele tiden.
 
Off jeg er så spent på hva de skal si når de ringer i morgen. Kommer ikke til å få sove :nailbiting:
Ett eneste egg ligger der å gjør så godt det kan.. :Heartpink Vanskelig å tenke at "ja, det er bare det ene gullegget som skal til".

Det må være litt sånn her gamblere føler på når de har satset gård og grunn på ett tall :whacky011

"Men tenk om..." hører jeg bak i hodet mitt hele tiden.
Håper det blir gode nyheter når de ringer i morgen! :Heartred :smiley-angelic001
 
Advarsel: stakkarslig og sytete innlegg følger..

Jeg er i så sykt dårlig humør i dag. (I motsetning til gårsdagen hvor jeg nesten var euforisk hele dagen. Forsto ikke hvorfor jeg var så unormalt glad heller) I dag er jeg dritsur og grinete. Hadde lyst til å kaste skåla med musli i trynet på samboeren så fort han åpna kjeften da han sto opp.

Jeg har bare lyst til å skrike å be alle slutte å plage meg. Men det er INGEN som faktisk plager meg. Alle er bare gode og snille, spesielt samboeren (som han alltid er. Han er roen og tålmodigheten selv). Føler meg som en egoistisk dritt som føler seg som et jævla offer av livet, uten grunn. Ihvertfall ingen grunn som er noen rundt meg sin feil.

Tror ikke det kommer noen god beskjed fra riksen ang det ene lille egget heller..
 
Jeg tror jeg skal pakke sekken og fiskestanga i dag å ta en natt i skogen. Uansett hva de sier når de ringer så trenger jeg å regroup'e. Jeg må ta meg sammen og bare ligge her å syns synd på meg selv. Det er egentlig ikke meg.

Jeg håper så inderlig at dere andre som også venter på tlf får gode nyheter :Heartpink
 
Bare 2 av 10 ble befruktet (og dette var med ICSI). Hva er det som er feil med meg? Hvorfor vil ikke kroppen min samarbeide? :sad015

Jeg har mista all tro på at dette skal gå bra, selv om klinikken planlegger innsett. Er det bare ikke meningen at jeg skal få bli mamma?

Føler så med deg:Heartpink vet det ikke hjelper særlig akkurat sånn du føler det nå, men ikke mist håpet. En (eller til og med begge) kan utvikle seg og bli akkurat det egget du trenger og ønsker så sterkt.

Sender deg verdens største klem :Heartpink
 
De sa de skulle ringe før kl 10 i dag og fortelle hvordan det har gått med egget mitt.. Greier ikke å tenke at det ikke er et dårlig tegn.. Jeg har nok vært altfor for naiv og optimistisk for at det skulle gå bedre. Vet jo at dette er en lang prosess for de fleste, men jeg har av en eller annen grunn trodd at vi ihvertfall fikk ut flere enn 3 egg og bare ett befruktet. Skjønner ikke hvorfor jeg har tenkt det..
 
Back
Topp