April 2024

Vis vedlegget 432914
Vis vedlegget 432916 Dette var akkurat det jeg trengte. Minusgrader og snø i natt, men sov som en stein for første gang på lenge. Jeg føler alltid at jeg kan klare det meste når jeg våkner opp etter en natt ute alene. Beste medisinen :Heartpink

Håper dere andre også har hatt en god natt :Heartpink
Det der så utrolig koselig ut ❤️ Så godt at det hjalp og at du sov som en stein!

Har ikke skrevet så mye her inne i de siste, men vil bare sende en stor klem til alle som står i denne tøffe prossesen. Mange som går igjennom mye vanskelig. Heier på dere! ❤️

Jeg er på dag 5 med stimulering, starter med ganirelix imorgen, ultralyd på tirsdag. Begynner å føle litt i eggstokkene, men ikke mye. Er mest trøtt, men vet ikke om det er medisinene eller andre ting. Spent på hvordan det ser ut på tirsdag! Nå skal det bli godt med helg.
Akkurat samme for min del. Skriver ikke mye, men følger med og heier på alle ❤️

Jeg er på dag 9 med stimulering. Var på ultralyd i går, og det var mange follikler, og de var jevnt store, men ikke mer enn rundt 10 mm. De økte ikke dosen og skal på ny kontroll på mandag. Kjenner og litt i eggstokkene, men ikke mye. Ellers er jeg litt tung i hodet. Veldig klar for helg!

Akkurat samme for min del. Skriver ikke mye, men følger med og heier på alle ❤️

Jeg er på dag 9 med stimulering. Var på ultralyd i går, og det var mange follikler, og de var jevnt store, men ikke mer enn rundt 10 mm. De økte ikke dosen og skal på ny kontroll på mandag. Kjenner og litt i eggstokkene, men ikke mye. Ellers er jeg litt tung i hodet. Veldig klar for helg!
Samme for meg med begge dere! Dag 6 idag og tatt første ganireliks og synes jeg merker lite.
Leser og heier på alle og håper på utelukkende positive tester for alle denne måneden :Heartpink
(Og nå skal jeg tilbake til å fullstendig nerde meg inn i det nye taylor swift-albumet :hello2:hilarious:)

Jeg kommer til å omkomme før dette innsettet. Jeg sitter og oppdaterer journalen min i Helsenorge for å se hvem som har vært inne. Nå har bioingeniøren vært inne. Det tar jeg som et negativt tegn. Nå bare venter jeg på at de skal avlyse innsettet mitt. Jeg kommer til å bli koko!

8 dpo i dag. Jeg tok en test for moro skyld og jeg syntes jeg så antydning. Den var så svak at det kan like gjerne være ønsker :angelic: Det er jo veldig tidlig. Testinga har helt klart startet..
Så spennende! Er like langt som deg, men prøver å vente til søndag:nailbiting: Selv om jeg egentlig vil idag. Del gjerne bilde av testen om du vil!

Jeg kommer til å omkomme før dette innsettet. Jeg sitter og oppdaterer journalen min i Helsenorge for å se hvem som har vært inne. Nå har bioingeniøren vært inne. Det tar jeg som et negativt tegn. Nå bare venter jeg på at de skal avlyse innsettet mitt. Jeg kommer til å bli koko!
Den ventingen mellom uttak og innsett er grusom. Men du skulle ikke få oppdatering underveis, ikke sant? Så så lenge du ikke hører noe er det et godt tegn :Heartred Heier veldig!

8 dpo i dag. Jeg tok en test for moro skyld og jeg syntes jeg så antydning. Den var så svak at det kan like gjerne være ønsker :angelic: Det er jo veldig tidlig. Testinga har helt klart startet..
Spennende! Krysser fingrene!
Jeg er 9dpo i dag og hadde svak, svak strek i går kveld, så er spent på dagens test. Satte Ovitrelle for 11 dager siden så jeg holder pusten litt til.

Så spennende! Er like langt som deg, men prøver å vente til søndag:nailbiting: Selv om jeg egentlig vil idag. Del gjerne bilde av testen om du vil!
Tok ikke bilde av den i dag da den ble tatt kl 5. Hehe. Men tar en ny i kveld og i morgen tenker jeg :)

Spennende! Krysser fingrene!
Jeg er 9dpo i dag og hadde svak, svak strek i går kveld, så er spent på dagens test. Satte Ovitrelle for 11 dager siden så jeg holder pusten litt til.
Jeg har testet ut ovitrelle. Den var ute på dag 7. Derfor vet jeg at om det er strek nå, så er det graviditet som forhåpentligvis holder! Spennede å se hvordan testen blir i dag da ❤️

Røk også en test på meg i dag, klarte ikke å vente:p Føler jeg ser antydning til noe, men veldig veldig svak. Klarer ikke helt å bestemme meg om det er ønskestrek elle om det faktisk er noe der

Den ventingen mellom uttak og innsett er grusom. Men du skulle ikke få oppdatering underveis, ikke sant? Så så lenge du ikke hører noe er det et godt tegn :Heartred Heier veldig!
Jeg har bare to egg så er skikkelig bekymra! De jeg har sett som har superkvalitet på få egg har gjerne fått ut færre egg også, men jeg fikk ut 10... Kanskje jeg bare har rævva egg! Statistikken tilsier vel at max 1 av de "skal" overleve til innsett. Hun skulle ikke ringe med mindre det var for å gi beskjed om at begge var gått til grunne. Så nå blir jeg kvalm hver gang telefonen vibrerer...

Da var jeg også ruger :) testdag om 16(!!) dager, noe jeg synes var uvanlig lenge til?

Litt usikker på om jeg faktisk er 8dpo eller 9dpo, da egget rakk å bli en blasto når de satt inn på 4 dagen. Hva tenker dere?

Her er vertfall testen fra i dag på andre urin. Ser dere også noe her eller er jeg blitt helt kokko :nailbiting:

IMG_6341.jpegIMG_6342.jpeg

Litt usikker på om jeg faktisk er 8dpo eller 9dpo, da egget rakk å bli en blasto når de satt inn på 4 dagen. Hva tenker dere?

Her er vertfall testen fra i dag på andre urin. Ser dere også noe her eller er jeg blitt helt kokko :nailbiting:

Vis vedlegget 432956Vis vedlegget 432957
Jeg ser, men Babyplan (spesielt tidligtestene) er det ofte skygger på. Håper denne blir bare sterkere og sterkere :Heartred

Og wow, blasto på 4 dager :woot:

Jeg ser, men Babyplan (spesielt tidligtestene) er det ofte skygger på. Håper denne blir bare sterkere og sterkere :Heartred

Og wow, blasto på 4 dager :woot:
Har hørt mange sier det samme! Så håper strekene blir sterkere og sterkere. Første gang jeg i det hele tatt har fått antydning til noe strek. Veeeldig fornøyd med gullegget vårt:Heartred

Satser på det er babystrek og ikke skyggestrek!:smiley-bounce012

Test med svart/hvit. Da synes det enda bedre.. :) det er en strek der :)
Her er testen med svart/hvit. Nå ble jeg plutselig veldig usikker om det faktisk er babystrek mtp jeg satt Ovitrelle for 10 dager siden. Hos de fleste skal det være ute av kroppen til nå. Jeg får bare fortsette å teste videre og ikke ha for store forventninger:smiley-angelic001IMG_6343.jpeg

Back
Topp