April 2024

Kan endelig melde meg inn her, etter å ha hatt "karantene" etter MA som viste seg å skyldes partiell mola. Jeg har en del embryoer på frys etter uttak i november (privat klinikk), men pga alder, og all tiden som gikk som følge av molar graviditet og abort, så bestemte vi oss for et egguttak til. Mensen kom i går, og i kveld starter jeg med menopur. Det skal bli veldig godt å komme igang igjen og kjenne at noe skjer, etter å ha måttet vente i flere måneder. Har blitt gravid på 3 av 4 innsett så langt. Heier på oss alle her inne!

Venterpåregnbuen - 39 - B1 - Riksen - IVF#3 - menopur, fyremadel, ovitrelle, prednisolon, klexane, cyclogest, prolutex

Hmm det stoppet opp igjen så mulig at spottingen/blødningen ikke har noe med mens å gjøre. Kan progynova gi slik bivirkning når den brukes som primer? Ser det står uregelmessig vaginalblødning som bivirkning.

Ble ikke helt som tenk… ble ett lite slag i tryne kjenner jeg, trodde jo Arne fjerna alt dødvev de fant i livmoren… Nå fik jeg melding av Hausken, han var usikker på om Arne hadde tatt nok dødvev bort og ville utføre en ny hystroskopi som ville ta lengre å tid å gå inn og da ta bort alt for han mistenkte at ikke det var tatt nok. Dette skulle de gjøre uten at jeg trengte betale en gang til . . Ble gla for det men jeg har jo spurt fra dag 1 på søskenforsøk angående denne livmoren da jeg hadde en skillevegg med første og de har ikke gjort noe før nå etter 4 forsøk. Jeg har jo mistenkt det hele tiden og spurt om det..så kjenner jeg både er oppgitt og litt lei på samme tid. Håper allikevel det blir forsøk i mai nå da..

Spurte om jeg da kunne gå rett på nytt forsøk som vi tenkte men vente på svar på det..
Forstår godt tankene dine, og litt rart at det kanskje ikke ble gjort godt nok nå. Må du vente lenge på ny hysteroskopi? Håper det ordner seg nå ❤️

Forstår godt tankene dine, og litt rart at det kanskje ikke ble gjort godt nok nå. Må du vente lenge på ny hysteroskopi? Håper det ordner seg nå ❤️
Nei, har fått time 25 april for at det skal passe med jobb.. hadde nok fått time før også om jeg hadde kunnet.
Men veldig gla Jon vil sjekke ordentlig nå, for trosalt mye penger dette hær, og bedre å være sikker en nok ett negativt forsøk ..

I dag er jeg 8 dpo, 10 dager siden jeg satte Ovitrelle, og nå er g-testen helt blenda. Nå håper jeg så inderlig at jeg ser en strek i løpet av de neste dagene. Sist jeg var gravid hadde jeg en klar og tydelig strek 9 dpo, så jeg kommer nok til å anse dette som mislykket dersom streken ikke kommer innen mandag (11 dpo).
Disse dagene med venting på å kunne teste er så rare. På en måte uutholdelige, fordi jeg vil bare vite, samtidig fine, fordi nå har jeg ennå håp og optimisme.

Hmm det stoppet opp igjen så mulig at spottingen/blødningen ikke har noe med mens å gjøre. Kan progynova gi slik bivirkning når den brukes som primer? Ser det står uregelmessig vaginalblødning som bivirkning.
Hvordan går det? Ut ifra hva jeg vet, så er det ikke uvanlig med litt spotting/ små sporblødninger når man tar progynova (men jeg kjenner ikke til bruken av det som primer). Forhåpentligvis bare det du opplever, og ikke mensen.

Hvordan går det? Ut ifra hva jeg vet, så er det ikke uvanlig med litt spotting/ små sporblødninger når man tar progynova (men jeg kjenner ikke til bruken av det som primer). Forhåpentligvis bare det du opplever, og ikke mensen.
Takker som spør ❤️Samme her, har bare brukt det ved styrt syklus tidligere så er litt usikker. Men siden det står som bivirkning var det nok det.Klinikken virker ikke bekymret og spottingen er nesten borte nå heldigvis! Håper det fortsetter sånn og at jeg får mens i starten av neste uke som forventet.

Håper det dukker opp en strek hos deg snart!

Mener å huske at jeg fikk det også, men jeg dannet også cyster. Avtalte deretter å heller prøve naturlig syklus og ikke bruke Progynova på grunn av det. Jeg mener å huske at det var dårlig marked på Estradot på den tiden, for jeg kunne heller prøvd det for østrogenets skyld. Men nå er det kanskje annerledes og det er mer tilgjengelig igjen?

Kontroll hos gynekolog igår på cd 13, og alt er klart for innsett :) satte ovitrelle igår kveld, og har innsett til fredag! La også inn aksjer igår i tilfelle det plutselig skulle klaffe det også og vi har dobbel sjanse for at det skal bli noe baby :) begynner på cyclogest til onsdag.
Flere som skal ha innsett til uka?

Kontroll hos gynekolog igår på cd 13, og alt er klart for innsett :) satte ovitrelle igår kveld, og har innsett til fredag! La også inn aksjer igår i tilfelle det plutselig skulle klaffe det også og vi har dobbel sjanse for at det skal bli noe baby :) begynner på cyclogest til onsdag.
Jeg har innsett på tirsdag :)

Jeg har innsett på mandag :Heartred

Back
Topp