Jeg skal krysse alt for deg
Jeg ble bare litt nysgjerrig da jeg leste du skrev "skilleveggen" og prøvde å lese litt bakover uten å finne at du har skrevet mer om det. Håper det er ok at jeg spør, hvis ikke så trekker jeg spørsmålet tilbake!:
Har du én livmor, men som tidligere har hatt skillevegg? Har du hatt vaginalt septum også?
Jeg hadde skillevegg i vagina (vaginalt septum, ikke livmor) som "røk" under samleie i tenårene og "restene" ble operert bort da jeg var ca 20. Fikk veldig lite info om dette på den tiden, men har i ettertid lest meg opp på at det er en medfødt misdannelse som også kan forårsake fertilitetsproblemer. Ingen har fortalt meg dette og få (både gyn og leger) kan fortelle meg særlig mye om dette nå når jeg spør.. har bare fått beskjed om at dette var en feilutvikling som skjedde da jeg lå i magen til min egen mor.
Så jeg er veldig nysgjerrig på alt rundt dette og fertilitet siden jeg står her i dag uten barn etter et 17år langt forhold hvor alle prøver ellers er tipp topp... Men leter jo etter svar over alt..