Sender over en klemDessverre avbrutt forsøk på meg denne syklusen. Eggløsning kommer ikke så skal prøve styrt syklus neste runde. Holder meg litt i kulissene her og følger dere, også håper ingen av dere blir med videre til mai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender over en klemDessverre avbrutt forsøk på meg denne syklusen. Eggløsning kommer ikke så skal prøve styrt syklus neste runde. Holder meg litt i kulissene her og følger dere, også håper ingen av dere blir med videre til mai
Har oppretter en mai tråd. Blir hystroskopi på meg antakelig mandag og nytt forsøk på mens som kommer .Dessverre avbrutt forsøk på meg denne syklusen. Eggløsning kommer ikke så skal prøve styrt syklus neste runde. Holder meg litt i kulissene her og følger dere, også håper ingen av dere blir med videre til mai
Tusen takk for at du opprettet mai tråd - veldig snilt!Har oppretter en mai tråd. Blir hystroskopi på meg antakelig mandag og nytt forsøk på mens som kommer .
Takk , blødningen har ikke komt nå. Så spørs om det blir mandag vist ikke blir det en annen dag. Typisk at den ikke kommer kår en vil ha den.Tusen takk for at du opprettet mai tråd - veldig snilt!
Håper de finner noe på hysteroskopien som er enkelt å fikse, slik at du har en forklaring på hvorfor dette ikke går. Krysser fingrene for deg.
Høres helt normalt ut! Det betyr at de vokser Spennende med ul, lykke til!Dag 7 på sprøyter, er det normalt å få el-slim nå? Skal på ul på mandag, håper alt er som det skal og at vi ikke må avbryte
Takk for svar! Ja, kjempe spennendeHøres helt normalt ut! Det betyr at de vokser Spennende med ul, lykke til!
Krysser absolut ALTMed negativ test 10 dpo blir jeg med her siste på frys og det såg ikke så bra ut. Det er en god sjanse for at det blir avbrutt og da er det faktisk å sette strek for vår del. Jeg har brukt lang tid på å kunne si/skrive dette uten å spontant gråte, skjære grimaser og hikse
Høsteple - 34 år - medicus - barn 1 - FER 4 av donor 1 etter 5 egne uttak - prednisolon, prolutex, meriofert 115 iu, cyclogest, klexane og albyl e.
Spennende!! Hvilken dag pleier du å få eggløsning på? Tar du noe hormoner i forbindelse med fryseinnsett?Nå nærmer det seg med stormskritt igjen! Jeg er så spent på dette forsøket og håper virkelig eggløsning kommer i slutten av denne uken her.
Håper, håper håper, med alt jeg har, at det skal sitte for deg nåMed negativ test 10 dpo blir jeg med her siste på frys og det såg ikke så bra ut. Det er en god sjanse for at det blir avbrutt og da er det faktisk å sette strek for vår del. Jeg har brukt lang tid på å kunne si/skrive dette uten å spontant gråte, skjære grimaser og hikse
Høsteple - 34 år - medicus - barn 1 - FER 4 av donor 1 etter 5 egne uttak - prednisolon, prolutex, meriofert 115 iu, cyclogest, klexane og albyl e.
Takk i prislisten reklamerer de med topp kvalitet embryo, så tro meg, jeg har vært mange runder med medicus rundt dette. Kvalitet og vurdering av embryo er subjektivt og derfor kan man aldri garantere for kvalitet. De får slutte å reklamere med det da, sier jeg...Håper, håper håper, med alt jeg har, at det skal sitte for deg nå
Er du ikke garantert en viss kvalitet på embryo som er donert (håper det er i orden at jeg spør)? Eller hvorfor er det en god sjanse for avbrutt forsøk?
Uff jeg er så nervøs for denne runden altså. Det er noe annet å betale alt selv, og ikke ha noen garanti for innsett. Det har ikke vært et problem å få embryo til innsett tidligere, men bekymrer meg veldig for alt det skal bli penger ut vinduet uansett. Har i tillegg årets travleste tid på jobb nå rett for oppstart, vet ikke om det er bra eller dårlig... Prøver å puste med magen.
Tusen takkKrysser absolut ALT