Off så kjipt å høre. Skjønner veldig godt at du føler det sånn nå. Ingen vil gå på de medisinene "for moroskyld" og det blir jo itillegg penger ut av vinduet mtp dyre medisiner. Jeg krysser alt for deg og at slimhinnen skal bli tykk nok, og at eggene blir klare asap
ang el slim så tenker jeg jo at han kan se det akkurat som vi sjekker selv. Jeg har trua for din del uansett
skal krysse ekstra på fredag for deg.
Selv fikk jeg en ordentlig knekk i går. Kan ikke huske sist jeg gråt sånn.. spottet i natt og i dag så TR kommer nok ila dagen og da er det første sprøytedag i morgen. Og nå som jeg endelig skal starte og burde bare være glad og letta, så kom all dritt jeg ikke har bearbeidet det siste året. Fra august og til februar så var jeg igjennom mange undersøkelser, mr/ct, biopsier og mammografi pga skumle ting de så på en mr. Jeg gikk ned 16kg i sommer uten at jeg prøvde så det satte igang mr og ct. For siden jeg nettopp hadde fått konstatert hpv og grove celleforandringer (cellene var visstnok forstadiet til kreftceller) så var legene redd for at vektnedgangen var pga kreft et annet sted (som de sa kunne skje). De fant "noe" i både bryst, lever og lunge som måtte undersøkes videre. Og inntil alt dette var avklart ble selvfølgelig ivf satt på vent. Jeg puttet bare alle vonde følelser og redsel i en boble i et forsøk på å ha fokus på at vi snart skulle igjennom første IVF-forsøk. Og glede meg over det..
Det var heldigvis ingenting skummelt noe sted og jeg ble endelig klarert i januar. Så oppdaget jeg at jeg mest sannsynlig har fått en analfistel.. (Har crohns) det føltes ut som at det ikke var en ende på kjepper ihjul, men jeg fortrengte alt litt.
Det var den bobla som sprakk i går. Bobla med alt dritt jeg egentlig ikke har overskudd til å deale med nå. Men i dag føles det lettere allerede, så jeg håper det bare var den reaksjonen jeg trengte.
Jeg er sliten, spent og veldig redd for at dette ikke vil gå. Samtidig som at jeg håper med alt jeg har..