April 2024

Venter egentlig mens I dag. Sist jeg ventet på at mensen skulle komme var jeg 7 dager over... Hvorfor skjer det typisk når man venter? :banghead: Hadde vært greit å vite når ca jeg skal på UL og ha innsett igjen :nailbiting:
Kjedelig å vente på mens. Håper den dukker opp snart :)

Venter egentlig mens I dag. Sist jeg ventet på at mensen skulle komme var jeg 7 dager over... Hvorfor skjer det typisk når man venter? :banghead: Hadde vært greit å vite når ca jeg skal på UL og ha innsett igjen :nailbiting:
Helt enig. Den ventingen er til og bli gal av. . Veldig typisk at den da ikke kommer
når den skal.. var derfor jeg gikk rett fra fersk til fersk nå fordi forsøke før kom ikke blødningen når den skulle. Men etter negativt forsøk viste vi jo at den kom…

Selv venter jeg på å få teste men tok jo en halv ovitrelle onsdag så nytteløst teste enda..

Helt enig. Den ventingen er til og bli gal av. . Veldig typisk at den da ikke kommer
når den skal.. var derfor jeg gikk rett fra fersk til fersk nå fordi forsøke før kom ikke blødningen når den skulle. Men etter negativt forsøk viste vi jo at den kom…

Selv venter jeg på å få teste men tok jo en halv ovitrelle onsdag så nytteløst teste enda..
Skikkelig spennende fremover for deg da. Jeg er spent på om når jeg får ul. Jeg hadde ul på dag 12 sist, og da måtte jeg sette eggløsningssprøyte, så det ikke skulle havne på helg. Da var folikkelen 18 mm ... Spent på denne syklusen.

Jeg hater den ventingen ekstremt mye. Jeg har PCOS og med litt ustabile sykluser - men så ble vi tvunget til å ha pause fra prøvingen i 12 mnd. Disse 12 mnd fikk jeg mensen etter klokka. Så kom måneden der vi endelig kunne prøve igjen - og gjett hvor lang den første syklusen ble: 9 uker! Jeg trodde jeg skulle dø :hilarious::banghead:

Håper du får mensen veldig veldig snart!

Jeg hater den ventingen ekstremt mye. Jeg har PCOS og med litt ustabile sykluser - men så ble vi tvunget til å ha pause fra prøvingen i 12 mnd. Disse 12 mnd fikk jeg mensen etter klokka. Så kom måneden der vi endelig kunne prøve igjen - og gjett hvor lang den første syklusen ble: 9 uker! Jeg trodde jeg skulle dø :hilarious::banghead:

Å jeg hadde blitt gal .. Mensen kom heldigvis i dag, bare en dag over. Kanskje kroppen slapper litt mer av denne gangen .. føler jeg er flink til å tenke på meg selv nå. Da er det maks 12 dager til ul. Spent hva porsgrunn sier til tirsdag :nailbiting: Jeg vil bare få satt inn så fort som mulig. Men jeg Trøster meg med at nå er det kun litt over 2 uker til nytt innsett ❤️

Å jeg hadde blitt gal .. Mensen kom heldigvis i dag, bare en dag over. Kanskje kroppen slapper litt mer av denne gangen .. føler jeg er flink til å tenke på meg selv nå. Da er det maks 12 dager til ul. Spent hva porsgrunn sier til tirsdag :nailbiting: Jeg vil bare få satt inn så fort som mulig. Men jeg Trøster meg med at nå er det kun litt over 2 uker til nytt innsett ❤️
Åh så bra at den kom! Man får virkelig testet tålmodigheten sin når man holder på sånn. Så spennende! Nå er det ikke lenge til innsett - 2 uker går fort. Jeg gruer meg til dagene etter innsett men har en bedre følelse denne gangen og kanskje betyr det noe?

Snart har vi satt inn :nailbiting: :D :Heartred

Åh så bra at den kom! Man får virkelig testet tålmodigheten sin når man holder på sånn. Så spennende! Nå er det ikke lenge til innsett - 2 uker går fort. Jeg gruer meg til dagene etter innsett men har en bedre følelse denne gangen og kanskje betyr det noe?

Snart har vi satt inn :nailbiting: :D :Heartred
Ja, har også en god følelse denne gangen! Dette blir bra ❤️

Hehe er ikke det bare typisk?
Jeg fikk ikke forsøk i begynnelsen av januar fordi mensen ikke kom , fikk til slutt primolut for å få den i gang… forstår gått du ble frustrert 9 uker er lenge

Spennende masse lykke til❤️❤️

Hehe er ikke det bare typisk?
Jeg fikk ikke forsøk i begynnelsen av januar fordi mensen ikke kom , fikk til slutt primolut for å få den i gang… forstår gått du ble frustrert 9 uker er lenge
Haha veldig typisk og vanvittig irriterende. Åh så kjipt at du måtte ha primolut til slutt. Håper du nå ikke skal ha mensen på leeenge. Blir spennende å høre hvordan det går med deg!

Hehe skjønner hva du mener . Jeg sjekka at den halve ovitrellen var positiv i dag, selv om jeg i grunn viste svaret.. hehe.. men måtte bare..
Jeg testet ut gonasi som jeg tok og den var ute hos meg dag 8. Så er spent på om jeg slipper eggløsningssprøyte denne gangen ..

Spirehybelen - (snart)32 år - Porsgrunn - barn nr. 2 - Fryseforsøk - mest sannsynlig innsett i uke 17

Nå ser jeg endelig startstreken jeg også :love017:nailbiting:

Forventer mens i morgen og starter med medisiner dagen etter. Gonal-f og fyremadel skal gå veldig greit å sette, og det er jo ikke mange dagene. Men jeg må også ta en fragmin-sprøyte som jeg må sette hver dag fra nå og til 6uker etter fødsel..

Sist jeg måtte ta fragmin husker jeg det som en rimelig vond sprøyte. Som et langt og intenst vepsestikk, og jeg fikk et kraftig blåmerke etter hver sprøyte så jeg så ikke ut på mage og lår i månedsvis. Er egentlig ikke så pinglete når det kommer til sprøyter, men fragmin har aldri vært LITT grei mot meg engang. (Bortsett fra at den jo hjelper med det den skal selvfølgelig) Jeg får veldig lett blåmerker og tåler ikke så mye smerte i huden, så kanskje derfor den føles så ille for meg.

Legen sa jeg skulle sette den om morgenen sånn at jeg slapp den også om kvelden når de to andre skal settes. Det bare føles så lenge. Men man blir jo vant med alt mulig dritt har jeg erfart så det går nok bedre enn jeg frykter.

Måtte bare få ut litt gruff...

Back
Topp