April 2022

Da kom mensen her…. Så da kan jeg settes på ikke gravid:( Dette er tungt. Sitter med så mange spørsmål.
Har jo ingen "diagnose". Alt ser bra ut på prøver og ultralyd, bare at jeg har tynn slimhinne igjennom nesten hele syklus. Men denne blir jo tykkere ved ivf medisinene, og har vært tykk ved hvert fersk innsett. Alt bra med mannen.
Men tenker jo nå at jeg må få noe mer utredning. For det er jo noe som er feil. Opplever jo aldri kjemisk en gang…
Tenker dere det er greit av meg å kreve en lapraskopi/hysteroskopi?
For å se om de ser noe der, som de ikke kan se på ultralyd…
For jeg vet ikke lengre… Noen erfaringer?:Heartred
Hva kan jeg spørre om de kan sjekke nå videre av prøver, undersøkelser, osv??
 
Da kom mensen her…. Så da kan jeg settes på ikke gravid:( Dette er tungt. Sitter med så mange spørsmål.
Har jo ingen "diagnose". Alt ser bra ut på prøver og ultralyd, bare at jeg har tynn slimhinne igjennom nesten hele syklus. Men denne blir jo tykkere ved ivf medisinene, og har vært tykk ved hvert fersk innsett. Alt bra med mannen.
Men tenker jo nå at jeg må få noe mer utredning. For det er jo noe som er feil. Opplever jo aldri kjemisk en gang…
Tenker dere det er greit av meg å kreve en lapraskopi/hysteroskopi?
For å se om de ser noe der, som de ikke kan se på ultralyd…
For jeg vet ikke lengre… Noen erfaringer?:Heartred
Hva kan jeg spørre om de kan sjekke nå videre av prøver, undersøkelser, osv??
Jeg tenker alltid at det er greit å be om mer utredning! Du kjenner tross alt din kropp bedre enn noe lege gjør. Undersøkelse av livmor er en god start, for å se om det er en grunn til at det ikke fester seg. Jeg håper du får snarlig undersøkelse og svar og løsning, slik at du kan få en god oppstart neste gang ❤️❤️
 
Da kom mensen her…. Så da kan jeg settes på ikke gravid:( Dette er tungt. Sitter med så mange spørsmål.
Har jo ingen "diagnose". Alt ser bra ut på prøver og ultralyd, bare at jeg har tynn slimhinne igjennom nesten hele syklus. Men denne blir jo tykkere ved ivf medisinene, og har vært tykk ved hvert fersk innsett. Alt bra med mannen.
Men tenker jo nå at jeg må få noe mer utredning. For det er jo noe som er feil. Opplever jo aldri kjemisk en gang…
Tenker dere det er greit av meg å kreve en lapraskopi/hysteroskopi?
For å se om de ser noe der, som de ikke kan se på ultralyd…
For jeg vet ikke lengre… Noen erfaringer?:Heartred
Hva kan jeg spørre om de kan sjekke nå videre av prøver, undersøkelser, osv??
For oss som driver med IVF så er det veldig tydelig hvor ofte det ikke går vår vei.. men det er så mange prosesser som skal klaffe 100% for at det skal resultere i en baby. Dette skjer også hos de som prøver aktivt. Er jo derfor man skal prøve i 12 mnd før man oppsøker hjelp. Så prøv å ikke gå helt i kjelleren.. selv om jeg vet det er vanskelig <3
 
Jeg fikk plutselig gravid 1-2 på test midt på dagen i går (13 dpo). Spotter fortsatt. Strimmel er svake. Så det er nok kjemisk her, dette skjedde sist innsett også… Syns det er merkelig at testene står stille? Blir verken svakere eller sterkere…. Testen i dag tidleg og er veldig svak.
 
Jeg fikk plutselig gravid 1-2 på test midt på dagen i går (13 dpo). Spotter fortsatt. Strimmel er svake. Så det er nok kjemisk her, dette skjedde sist innsett også… Syns det er merkelig at testene står stille? Blir verken svakere eller sterkere…. Testen i dag tidleg og er veldig svak.
Mange tester svakere på morgen og sterkere på ettermiddagen:)
 
Da kom mensen her…. Så da kan jeg settes på ikke gravid:( Dette er tungt. Sitter med så mange spørsmål.
Har jo ingen "diagnose". Alt ser bra ut på prøver og ultralyd, bare at jeg har tynn slimhinne igjennom nesten hele syklus. Men denne blir jo tykkere ved ivf medisinene, og har vært tykk ved hvert fersk innsett. Alt bra med mannen.
Men tenker jo nå at jeg må få noe mer utredning. For det er jo noe som er feil. Opplever jo aldri kjemisk en gang…
Tenker dere det er greit av meg å kreve en lapraskopi/hysteroskopi?
For å se om de ser noe der, som de ikke kan se på ultralyd…
For jeg vet ikke lengre… Noen erfaringer?:Heartred
Hva kan jeg spørre om de kan sjekke nå videre av prøver, undersøkelser, osv??
Hvor mange forsøk har du hatt?
Jeg har hatt 3 inseminasjoner og 5 innsett, men de nekter å utrede meg noe mer i Porsgrunn og sier at det ikke er uvanlig å måtte ha flere innsett:sorry:
Føler sååå med deg, er så fortvilende når man aldri får noe positiv test engang :(
Jeg har spurt om vannscanning og om det er mulig med lapraskopi, men det var ikke et tema
 
Hvor mange forsøk har du hatt?
Jeg har hatt 3 inseminasjoner og 5 innsett, men de nekter å utrede meg noe mer i Porsgrunn og sier at det ikke er uvanlig å måtte ha flere innsett:sorry:
Føler sååå med deg, er så fortvilende når man aldri får noe positiv test engang :(
Jeg har spurt om vannscanning og om det er mulig med lapraskopi, men det var ikke et tema
Har hatt 2 forsøk.. 2 innsett (fersk):) Nei, jeg vet ikke…. Jeg vet jo ikke hva eller hvor som feiler i kroppen min. Jeg føler jo at jeg ikke har blitt tat helt seriøst. De sier at "Du er ung, kjempe bra AMH, ting ser fint ut". Men det er faktisk ikke normalt å aldri opplevd en positiv test, ikke en gang kjemisk… I så mange år…:( Hadde jeg fått en kjemisk eller noe, så hadde jeg ihvertfall vist at kroppen min kan, og vet hva den skal gjøre… Men det skjer ikke:sorry: Jeg føler jo at det må bli utredet. Men veldig trist at de ikke vil utrede mer… Jeg forventer det du sier " Mange må ha mange innsett før det går"…
 
Du kan sette meg på ikke gravid, hcg på 26 men med litt blødning fortsatt så kommer nok den til å synke. Skal sjekke igjen på torsdag! Pluss jeg måtte ha en blødning (utenom den som kommer nå), før jeg får sette inn fryseegg. Så da blir jeg vell å se i juni gruppa tenker jeg!
 
:talk017
En liten bølge for @RainbowDash som får embryoet sitt i dag ❤️❤️
 
Du kan sette meg på ikke gravid, hcg på 26 men med litt blødning fortsatt så kommer nok den til å synke. Skal sjekke igjen på torsdag! Pluss jeg måtte ha en blødning (utenom den som kommer nå), før jeg får sette inn fryseegg. Så da blir jeg vell å se i juni gruppa tenker jeg!
Hvordan gikk det?:Heartbigred
 
:talk017
En liten bølge for @RainbowDash som får embryoet sitt i dag ❤️❤️
Tusen hjertelig takk, innsettet i dag gikk super enkelt. Veldig fornøyd med en blasto 5AB i magen:love7
 
Tusen hjertelig takk, innsettet i dag gikk super enkelt. Veldig fornøyd med en blasto 5AB i magen:love7
Det er jeg utrolig glad for å høre ❤️❤️ Nå må du nyte resten av kjæresteferien ❤️
 
Hvordan gikk det?:Heartbigred

Nei, for ett styr med meg. Torsdagens blodprøve hadde hcg steget til 70. Så nå er jeg ganske redd dette er exu, da jeg fikk lov å komme til vår lokale gynekolog i dag for sjekk, og ho fant ikke noe i livmora. Skal ta ny blodprøve på mandag. Blør fortsatt, så nå krysser jeg fingrene for at kroppen har klart å ordne opp selv og at på mandag har jeg lavere hcg….

Gratulere med flott egg inn, og jeg krysser fingrene for at det går veien denne gang ❤️❤️
 
Nei, for ett styr med meg. Torsdagens blodprøve hadde hcg steget til 70. Så nå er jeg ganske redd dette er exu, da jeg fikk lov å komme til vår lokale gynekolog i dag for sjekk, og ho fant ikke noe i livmora. Skal ta ny blodprøve på mandag. Blør fortsatt, så nå krysser jeg fingrene for at kroppen har klart å ordne opp selv og at på mandag har jeg lavere hcg….

Gratulere med flott egg inn, og jeg krysser fingrene for at det går veien denne gang ❤️❤️
Jeg skjønner det er frustrerende, håper så for deg:Heartred
 
Nå er jeg i gang med stimu.:smiley-bounce012

sandy - 31 - nr.1 - Porsgrunn - Forsøk nr2 - menopur 150, bemfola 300, fyremadel og ovitrelle - 23/04 - innsett uke 18?
 
Da kom mensen her…. Så da kan jeg settes på ikke gravid:( Dette er tungt. Sitter med så mange spørsmål.
Har jo ingen "diagnose". Alt ser bra ut på prøver og ultralyd, bare at jeg har tynn slimhinne igjennom nesten hele syklus. Men denne blir jo tykkere ved ivf medisinene, og har vært tykk ved hvert fersk innsett. Alt bra med mannen.
Men tenker jo nå at jeg må få noe mer utredning. For det er jo noe som er feil. Opplever jo aldri kjemisk en gang…
Tenker dere det er greit av meg å kreve en lapraskopi/hysteroskopi?
For å se om de ser noe der, som de ikke kan se på ultralyd…
For jeg vet ikke lengre… Noen erfaringer?:Heartred
Hva kan jeg spørre om de kan sjekke nå videre av prøver, undersøkelser, osv??

Får du innsett i mai? Eller må du også vente en syklus? Jeg fikk ikke lov å sette inn før mensen har komt en gang til. Skikkelig kjedelig med all ventingen….
 
Back
Topp