April 2022

Erfaring med evt forkjølelse/influensa/covid etter innsett? Hadde jo innsett på onsdag. Men følte i går at halsen var litt ekkel, og i dag når jeg våknet følte jeg meg ok. Men nå et par timer etter jeg stod opp sa det litt pang i hode. Sikkelig svimmel, og lett gradig feber. Men halsen er ikke noe verre endao_O Redd at hvis dette bryter ut i noe at det skal ha negativ effekt på at egget skal feste seg og sånn:Heartred
Kan bare svare for meg selv, men de gangene jeg har blitt gravid, har jeg ofte vært syk mellom el og ikm. At jeg har mistet kommer jo av helt andre årsaker. Jeg tenker litt feber kan hjelpe på, temp går jo ofte opp etter el for en grunn.
 
24 år, hatt første innsett faktisk 1 april, bruker lutinus så bare venter noen dager til jeg skal teste meg og se om jeg er gravid. Ventet på dette i 2 år, endelig har det skjedd. Må bare krysse fingrene mine og vente noen dager til :woot::woot::woot::shy::Heartred
:HeartredSå spennende, om du vil være med på lista skriv inn din status gjerne sånn:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett
 
Nå fikk jeg telefon om at jeg ikke får innsett denne syklusen. Sniker meg nok derfor stille ut fra denne gruppen og ønsker alle masse lykke til!
Da satser jeg på at du får gullegget peneste syklus:Heartbigred
 
Dere som tar progynova, bivirkninger har dere fått det?

Så langt null bivirkning her, mulig litt nedsatt søtsug. Og det er jo helt perfekt:knegg:
 
Hei igjen, kan jeg bare spørre hvorfor man må vente 16 dager etter iui til å teste seg? jeg er 9 dpo i dag, og jeg tok test til morningen i dag den var negativ. var jo på do litt før det å da så jeg vet ikke. Har så lyst å bli gravid.Ble veldig lei meg da jeg så en strek i dag.:sorry::sorry::Heartred
 
Hei igjen, kan jeg bare spørre hvorfor man må vente 16 dager etter iui til å teste seg? jeg er 9 dpo i dag, og jeg tok test til morningen i dag den var negativ. var jo på do litt før det å da så jeg vet ikke. Har så lyst å bli gravid.Ble veldig lei meg da jeg så en strek i dag.:sorry::sorry::Heartred

Nå er ikke jeg noe ekspert på når det skal vises på test, men 9 dpo å få postiv hørres veldig tidlig ut? Grunnen til at det er 16 dpo er at folk produserer hcg forskjellig, og derfor kan noen få prostiv tidleg og noen ikke før testdag. Så ikke mist motet enda, du har fortsatt mange dager igjen til testdag ❤️
 
Hei igjen, kan jeg bare spørre hvorfor man må vente 16 dager etter iui til å teste seg? jeg er 9 dpo i dag, og jeg tok test til morningen i dag den var negativ. var jo på do litt før det å da så jeg vet ikke. Har så lyst å bli gravid.Ble veldig lei meg da jeg så en strek i dag.:sorry::sorry::Heartred
Nå har jeg testet i 6år og blitt gravid ca 14 ganger, og vil si 9dpo er veldig tidlig. Mellom 10 og 12dpo er da jeg håper på positiv test, men sånt er veldig forskjellig fra graviditet til graviditet. Jeg har fått super positiv test 9dpo og bare svak strek 12dpo.
 
Hei igjen, kan jeg bare spørre hvorfor man må vente 16 dager etter iui til å teste seg? jeg er 9 dpo i dag, og jeg tok test til morningen i dag den var negativ. var jo på do litt før det å da så jeg vet ikke. Har så lyst å bli gravid.Ble veldig lei meg da jeg så en strek i dag.:sorry::sorry::Heartred

har du testet noe mer? Håper det dukker frem to streker❤️
 
Last edited:
Hvordan går det med deg? Har du også testdag 19 april? Såg vi hadde samme dato for egguttak ❤️
Det går greit, takk som spør! 7 dager etter innsett av 2 dagers, så 9dpo i dag? Testene er svak positive, har prøvd å teste ut ovitrelle, men ikke blitt helt negativeo_O Så vet ikke om det er begynnelse på babystrek eller ovitrelle som henger lenge igjen i kroppen min:shifty: Porsgrunn har 16 dager som test dag etter innsett, uansett. Men tar en test hver morgen for å følge litt med❤️ Fikk mensen akkurat 2 uker sist uttak/innsett. Så det blir til mandag, så veldig spent om testene blir noe sterkere❤️ Deg da?
 
Det går greit, takk som spør! 7 dager etter innsett av 2 dagers, så 9dpo i dag? Testene er svak positive, har prøvd å teste ut ovitrelle, men ikke blitt helt negativeo_O Så vet ikke om det er begynnelse på babystrek eller ovitrelle som henger lenge igjen i kroppen min:shifty: Porsgrunn har 16 dager som test dag etter innsett, uansett. Men tar en test hver morgen for å følge litt med❤️ Fikk mensen akkurat 2 uker sist uttak/innsett. Så det blir til mandag, så veldig spent om testene blir noe sterkere❤️ Deg da?

ja, nett samme som meg! Og veldig morsomt, jeg også tester ut ovitrelle og får den aldri blank, så er også veldig spent på hva som skjer. Magefølelsen min sier det bare er ovitrelle hos meg denne gang desverre, så er forberedt på det. Hååååper veldig strekene dine blir sterkere framover da!❤️ Fælt å teste seg i påsken, for endelig ferie men så vil jeg dagene skal gå fort! Hehe.
 
ja, nett samme som meg! Og veldig morsomt, jeg også tester ut ovitrelle og får den aldri blank, så er også veldig spent på hva som skjer. Magefølelsen min sier det bare er ovitrelle hos meg denne gang desverre, så er forberedt på det. Hååååper veldig strekene dine blir sterkere framover da!❤️ Fælt å teste seg i påsken, for endelig ferie men så vil jeg dagene skal gå fort! Hehe.
Må ha noe å gjøre i den tiden etter innsett, og da tester jeg ut den ovitrellen Men jeg tror også min bare er ovitrelle strek, jeg ble litt lurt sist… Men håper jo såklart veldig at de blir sterkere i dagene fremover, men tør ikke å håpe❤️ Men tusen takk, og håper dine streker også blir sterkere! Ja, du sier noe der. Vil bare tiden skal gå til enten positiv test eller mensen
 
11dpo i dag, og negative tester. Så gikk nok ikke denne gangen heller:(

Ånei, så trist ❤️ Jeg hadde litt sterkere test i dag, men så kom det litt blod i utfloden. Så det ender nok med kjemisk denne gangen også… Heldigvis har jeg 3 på frys. Noen som vet om jeg får sette inn neste syklus om det er ledig tid? Eller må en ha pause mnd? Aldri satt inn frys før.
 
Ånei, så trist ❤️ Jeg hadde litt sterkere test i dag, men så kom det litt blod i utfloden. Så det ender nok med kjemisk denne gangen også… Heldigvis har jeg 3 på frys. Noen som vet om jeg får sette inn neste syklus om det er ledig tid? Eller må en ha pause mnd? Aldri satt inn frys før.
Ja… føler alle får positive tester så tidlig.. og er ikke testen positiv 11dpo er man ute❤️
Så kjipt! Kan det evt være feste blødning?

Jeg vet dessverre ikke.. Har et på frys, så får melde inn og spørre til uken! Har aldri hatt fryseforsøk. Jeg hører til Porsgrunn da❤️
 
Ja… føler alle får positive tester så tidlig.. og er ikke testen positiv 11dpo er man ute❤️
Så kjipt! Kan det evt være feste blødning?

Jeg vet dessverre ikke.. Har et på frys, så får melde inn og spørre til uken! Har aldri hatt fryseforsøk. Jeg hører til Porsgrunn da❤️

jeg aner ikke. Men trur nok det er mensen som er på vei! Blod pleier ikkje ver positivt for min del! Skikkelig kjipt.. Må ringe på tirsdag å hørre, jeg hører til Haugesund.
 
jeg aner ikke. Men trur nok det er mensen som er på vei! Blod pleier ikkje ver positivt for min del! Skikkelig kjipt.. Må ringe på tirsdag å hørre, jeg hører til Haugesund.
Håper det bare er en uskyldig hormonell blødning :Heartred
 
Ånei, så trist ❤️ Jeg hadde litt sterkere test i dag, men så kom det litt blod i utfloden. Så det ender nok med kjemisk denne gangen også… Heldigvis har jeg 3 på frys. Noen som vet om jeg får sette inn neste syklus om det er ledig tid? Eller må en ha pause mnd? Aldri satt inn frys før.
Nå kan jo blødning være uskyldig, men for å svare på spm så kan man starte i neste syklus. Men det er jo opp til klinikken.
 
Back
Topp