April 2022

5 modne av 8 egg.
Og bare 2 befruktet, og det ble brukt ICSI….
Jeg er så langt nede… hvorfor så dårlig befruktnings rate? Tross det ble brukt ICSI??
Må vel være noe feil der med oss da??
Jeg vet ikke, men kjelleren er jævlig dyp
 
5 modne av 8 egg.
Og bare 2 befruktet, og det ble brukt ICSI….
Jeg er så langt nede… hvorfor så dårlig befruktnings rate? Tross det ble brukt ICSI??
Må vel være noe feil der med oss da??
Jeg vet ikke, men kjelleren er jævlig dyp
Så utrolig synd at det ikke ble flere befruktet! Sender gode tanker! ❤️ Og krysser fingrene for de to!
 
5 modne av 8 egg.
Og bare 2 befruktet, og det ble brukt ICSI….
Jeg er så langt nede… hvorfor så dårlig befruktnings rate? Tross det ble brukt ICSI??
Må vel være noe feil der med oss da??
Jeg vet ikke, men kjelleren er jævlig dyp

Så kjedelig å hørre ❤️ Skjønner frustrasjonen. Hvordan gikk det sist med deg? Hadde du andre medisiner da? Ikke at vi kan sammenligne, for folk reagerer forskjellig, men jeg hadde bare prøvd gonal F før jeg fikk pergoveris denne gang. Hadde kun fått ut 5 egg 3 ganger, der 3 ble befruktet og jeg satt igjen med 1. Mens denne gang fikk jeg ut 11 egg, fikk vite i dag at 9 er befruktet. Selvsagt tidleg enda å si hvordan dei neste dagene blir, men allerede et bedre utgangspunkt en jeg noen gang har hatt.
 
Så kjedelig å hørre ❤️ Skjønner frustrasjonen. Hvordan gikk det sist med deg? Hadde du andre medisiner da? Ikke at vi kan sammenligne, for folk reagerer forskjellig, men jeg hadde bare prøvd gonal F før jeg fikk pergoveris denne gang. Hadde kun fått ut 5 egg 3 ganger, der 3 ble befruktet og jeg satt igjen med 1. Mens denne gang fikk jeg ut 11 egg, fikk vite i dag at 9 er befruktet. Selvsagt tidleg enda å si hvordan dei neste dagene blir, men allerede et bedre utgangspunkt en jeg noen gang har hatt.
Samme medisin som sist - menopur, bare høyre dose denne gangen. Sist fikk jeg 4 egg - 3 modne - 1 befruktet❤️ Ble innsett, men ikke gravid.
Ja. Jeg har allerede sagt i fra at jeg vil snakke med lege hvis dette går i vasken også. Da skal neste/siste forsøket være noe helt annet. Og mer utredning i forkant.
Men kjempe flott at du har hatt et så mye bedre resultat denne gangen Håper mange klarer seg.
Jeg skal ha evt innsett av 2 dagers i morgen. Dette pga påske. Hvis begge skulle klart seg til i morgen, så setter dem inn ett, og lar det andre dyrke videre til torsdag, og evt fryser det ned som 3- dagers hvis det utvikler seg❤️
 
Samme medisin som sist - menopur, bare høyre dose denne gangen. Sist fikk jeg 4 egg - 3 modne - 1 befruktet❤️ Ble innsett, men ikke gravid.
Ja. Jeg har allerede sagt i fra at jeg vil snakke med lege hvis dette går i vasken også. Da skal neste/siste forsøket være noe helt annet. Og mer utredning i forkant.
Men kjempe flott at du har hatt et så mye bedre resultat denne gangen Håper mange klarer seg.
Jeg skal ha evt innsett av 2 dagers i morgen. Dette pga påske. Hvis begge skulle klart seg til i morgen, så setter dem inn ett, og lar det andre dyrke videre til torsdag, og evt fryser det ned som 3- dagers hvis det utvikler seg❤️

ja, jeg skal sette inn torsdag om noen er bra ❤️ En trenger jo heldigvis bare den ene gullegget, så jeg krysser fingrene for deg! Og eit stort pluss om du får på frys også! ❤️ Lykke til og oppdater gjerne! Det er spennende å høre om hvordan det går med andre!
 
ja, jeg skal sette inn torsdag om noen er bra ❤️ En trenger jo heldigvis bare den ene gullegget, så jeg krysser fingrene for deg! Og eit stort pluss om du får på frys også! ❤️ Lykke til og oppdater gjerne! Det er spennende å høre om hvordan det går med andre!
Ja, vet man bare trenger et egg… men er liksom så sykt skuffelse uansett! Og hvertfall når det tyder på det er en feil❤️ Jeg oppdaterer videre vettu! Håper du får bra beskjeder på torsdag du også❤️
 
BatteryBarn - 26 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 2 -Menopur/Fyremadel/Ovitrelle/Lutinus - Oppstart ca uke 12/13

Bare blir med litt her også! Uttak i morgen, evt innsett på onsdag:Heartred
Offisielt lei av å vente på at noen andre ordner en apriltråd:shy:

Da håper vi at APRIL er vår måned til å lykkes, velkommen alle som ønsker:Heartred
April da våren blomstrer og ønsker skal gå i oppfyllelse :flower

Om jeg har overser noen, eller du ønsker å bli flyttet på så quote meg så jeg får det med meg! :love7

Skriv inn din status gjerne sånn:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

:dance008VENTER PÅ OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING:

Søskenforsøk6724- 32 år- barn nr 3- Haugesund- forsøk nr 3- progynova, pergoveris, fyrmandel, klexane og cyclogest- egguttak 04.04.22.

:smiley-bounce012STIMULERER:

soloprøver2020 - 36 - B1 - Maigaard, Århus- IVF3 - Gonapeptyl, Menopur, Prednisolon, Ovitrelle, Crinone, Cyclogest, Albyl-E - startet stimulering 26. mars.

Rainbowdash ~ 41~ utlandet ~ 1.embryodonasjon,fryseforsøk ~ Progynova, Albyl-E, Utrogestan ~ startet 03.april

BatteryBarn - 26 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 2 -Menopur/Fyremadel/Ovitrelle/Lutinus - Oppstart ca uke 12/13

RUGER:


:nailbiting:

TOTALFRYS:

:shy:

GRAVID

:love7

AVBRUTT

:Heartred

IKKE GRAVID


:Heartbigred
Sprøtt å være igang igjen snart, har venta siden desember.
Godt å se flere i gang. Heier på dere Alle! :Heartpink
Siden jeg får så sen oppstart går nok dette over i mai men begynner her da :p

sandy - 31 - nr.1 - Porsgrunn - Forsøk nr2 - Medisiner - 23/04 - innsett usikker enda
 
5 modne av 8 egg.
Og bare 2 befruktet, og det ble brukt ICSI….
Jeg er så langt nede… hvorfor så dårlig befruktnings rate? Tross det ble brukt ICSI??
Må vel være noe feil der med oss da??
Jeg vet ikke, men kjelleren er jævlig dyp
Men to egg befruktet kan i teorien gi to babyer:Heartred:Heartred
Skjønner du er frustrert, håper bare de to som er igjen er helt perfekte :love7
 
Da er en liten, men veldig sterkt 2-dagers på plass i hula❤️ Andre egg var ikke så bra, men de lar det være til i morgen og ser på det da. Er det ok i morgen, så fryser de det ned. Men embryologen sa vi ikke skulle ha så høye forventninger på det andre egget.
Men celledelingen på dette egget var så sterkt at på dag 2 ( i dag ), så så det ut som er egg på dag 3.
 
Da er en liten, men veldig sterkt 2-dagers på plass i hula❤️ Andre egg var ikke så bra, men de lar det være til i morgen og ser på det da. Er det ok i morgen, så fryser de det ned. Men embryologen sa vi ikke skulle ha så høye forventninger på det andre egget.
Men celledelingen på dette egget var så sterkt at på dag 2 ( i dag ), så så det ut som er egg på dag 3.
Det er jo gode nyheter ❤️ Kvalitet er definitivt viktigst!
 
Da er en liten, men veldig sterkt 2-dagers på plass i hula❤️ Andre egg var ikke så bra, men de lar det være til i morgen og ser på det da. Er det ok i morgen, så fryser de det ned. Men embryologen sa vi ikke skulle ha så høye forventninger på det andre egget.
Men celledelingen på dette egget var så sterkt at på dag 2 ( i dag ), så så det ut som er egg på dag 3.
Gratulerer som ruger!
 
10 egg ut i dag! Uttaket gikk fint og jeg kjenner meg i ok form nå. Så er det bare å vente på info om befruktning og plan for innsett i morgen!
 
Labben ringte i sta, av 11 egg ble 9 befrukter, 4 er supre så jeg skal sette inn 1 i dag og 3 i fryseren. Alle er dag 3, så det er litt skumlere syns jeg enn vist det hadde vore blasto. Men jeg er super fornøyd! Aldri fått på frys før! ❤️❤️ pergoveris gjorde vertfall susen på både egg og kvalitet hos meg! Håpe bare det blir en baby av det!
 
Vi fikk utrolig nok det siste egget på frys ( dag 3 ) i dag:shy: Det helt sykt. Første gang med noe på frys:Heartred Er litt i sjokk.
 
Nå fikk jeg telefon om at jeg ikke får innsett denne syklusen. Sniker meg nok derfor stille ut fra denne gruppen og ønsker alle masse lykke til!
 
24 år, hatt første innsett faktisk 1 april, bruker lutinus så bare venter noen dager til jeg skal teste meg og se om jeg er gravid. Ventet på dette i 2 år, endelig har det skjedd. Må bare krysse fingrene mine og vente noen dager til :woot::woot::woot::shy::Heartred
 
Erfaring med evt forkjølelse/influensa/covid etter innsett? Hadde jo innsett på onsdag. Men følte i går at halsen var litt ekkel, og i dag når jeg våknet følte jeg meg ok. Men nå et par timer etter jeg stod opp sa det litt pang i hode. Sikkelig svimmel, og lett gradig feber. Men halsen er ikke noe verre endao_O Redd at hvis dette bryter ut i noe at det skal ha negativ effekt på at egget skal feste seg og sånn:Heartred
 
Back
Topp