April 2022

RainbowDash

Endelig gravid
Assistert-jentene
Himmelbarn
❄️ Januargull 2023 ❄️
Offisielt lei av å vente på at noen andre ordner en apriltråd:shy:

Da håper vi at APRIL er vår måned til å lykkes, velkommen alle som ønsker:Heartred
April da våren blomstrer og ønsker skal gå i oppfyllelse :flower

Om jeg har overser noen, eller du ønsker å bli flyttet på så quote meg så jeg får det med meg! :love7

Skriv inn din status gjerne sånn:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett


:dance008VENTER PÅ OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING:



:smiley-bounce012STIMULERER:




:nailbiting:RUGER:



:shy:TOTALFRYS:



:love7GRAVID


Rainbowdash ~ 41~ utlandet ~ 1.embryodonasjon,fryseforsøk ~ Progynova, Albyl-E, Utrogestan ~ startet 03.april ~ poitiv test dpo 10

Mistet babyen :Heartbigred

sandy - 31 - nr.1 - Porsgrunn - Forsøk nr2 - menopur 150, bemfola 300, fyremadel og ovitrelle - 23/04 - innsett uke 18?

:HeartredAVBRUTT


:HeartbigredIKKE GRAVID


BatteryBarn - 26 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 2 -Menopur/Fyremadel/Ovitrelle/Lutinus - Oppstart ca uke 12/13

Søskenforsøk6724- 32 år- barn nr 3- Haugesund- forsøk nr 3- progynova, pergoveris, fyrmandel, klexane og cyclogest- egguttak 04.04.22.
 
Last edited:
Ååååå spennende. Jeg skal sette nedreguleringssprøyte i april, men har ikke uttak før i juni. Så jeg får være heiagjeng for dere andre flotte damer som skal til pers i april
:smiley-bounce016
 
Jeg må vente på blodprøvesvar før jeg får starte opp igjen så jeg følger dere og krysser alt jeg kan ❤️
 
Jeg heier veldig på alle som skal i gang ❤️❤️

Våren er jo tida hvor nytt liv vokser til, så helt perfekt å ruge nå ❤️
 
Hurra for apriltråd! Takk for at du tok ansvar @RainbowDash!

soloprøver2020 - 36 - B1 - Maigaard, Århus- IVF3 - Gonapeptyl, Menopur, Prednisolon, Ovitrelle, Crinone, Cyclogest, Albyl-E - startet stimulering 26. mars.

Jeg er på lang protokoll med masse støttemedisiner denne gangen, så kan godt hende jeg har glemt noe på medisinlista.

Veldig spent på første stimkontroll i morgen. Det er stimdag 10, så jeg håper på godt resultat. Driver og pakker og gjør alt klart så jeg kan reise til Danmark tirsdag hvis det er klart. Men det er jo helt umulig å vite...
 
BatteryBarn - 26 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 2 -Menopur/Fyremadel/Ovitrelle/Lutinus - Oppstart ca uke 12/13

Bare blir med litt her også! Uttak i morgen, evt innsett på onsdag:Heartred
 
Ååååå spennende. Jeg skal sette nedreguleringssprøyte i april, men har ikke uttak før i juni. Så jeg får være heiagjeng for dere andre flotte damer som skal til pers i april
:smiley-bounce016
Du kan være med på listen, du starter jo i april:Heartbigred
 
Jeg må vente på blodprøvesvar før jeg får starte opp igjen så jeg følger dere og krysser alt jeg kan ❤️
Håper det kommer svar snart :love7
 
BatteryBarn - 26 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 2 -Menopur/Fyremadel/Ovitrelle/Lutinus - Oppstart ca uke 12/13

Bare blir med litt her også! Uttak i morgen, evt innsett på onsdag:Heartred
Spennende, håper på perfekte babyegg ut, lykke til i morgen :Heartred
 
Hurra for apriltråd! Takk for at du tok ansvar @RainbowDash!

soloprøver2020 - 36 - B1 - Maigaard, Århus- IVF3 - Gonapeptyl, Menopur, Prednisolon, Ovitrelle, Crinone, Cyclogest, Albyl-E - startet stimulering 26. mars.

Jeg er på lang protokoll med masse støttemedisiner denne gangen, så kan godt hende jeg har glemt noe på medisinlista.

Veldig spent på første stimkontroll i morgen. Det er stimdag 10, så jeg håper på godt resultat. Driver og pakker og gjør alt klart så jeg kan reise til Danmark tirsdag hvis det er klart. Men det er jo helt umulig å vite...
:Heartred super spennende, lykke til i morgen. Håper alt er helt perfekt.
 
Du kan være med på listen, du starter jo i april:Heartbigred
Så koselig av deg :Heartred men det blir mest sannsynligvis enten siste eller nest siste dag i april, så skal heller heie masse på dere og glede meg til alle positive tester her inne :love7
 
Vil gjerne vere med i gruppen ❤️

Søskenforsøk6724- 32 år- barn nr 3- Haugesund- forsøk nr 3- progynova, pergoveris, fyrmandel, klexane og cyclogest- egguttak 04.04.22.
 
Kontroll unnagjort. Der var det kommet veldig langt, så da var det bare å kaste seg rundt og booke reise. Uttak onsdag morgen. Legen så 8-9 eggposer, men telte og målte ikke så nøye, så jeg er veldig spent fortsatt. Noen er kanskje for store eller for små. Hadde nok håpet på litt flere, men jeg vet jo egentlig at dette er et veldig fint antall, hvis det er egg i dem.

Satte siste Gonapeptyl i stad og skal sette to Ovitrelle i kveld.
 
Vil gjerne vere med i gruppen ❤️

Søskenforsøk6724- 32 år- barn nr 3- Haugesund- forsøk nr 3- progynova, pergoveris, fyrmandel, klexane og cyclogest- egguttak 04.04.22.
Velkommen :D
Hvordan gikk uttaket?
 
Velkommen :D
Hvordan gikk uttaket?

fikk ut 11 egg!❤️ Aldri fått ut mer enn 5 stk. Så veldig glad for at jeg fikk prøve ny medisin. Meeen gjenstår jo å sei hvor mange som blir befruktet. Med 5 egg har jeg fått 1 egg til blasto og aldri frys. Denne gang blir det innsett på dag 3 og evt frys på dag 3. Syns det er ganske skummelt for hører så mange si at mange egg faller fra før blasto
 
fikk ut 11 egg!❤️ Aldri fått ut mer enn 5 stk. Så veldig glad for at jeg fikk prøve ny medisin. Meeen gjenstår jo å sei hvor mange som blir befruktet. Med 5 egg har jeg fått 1 egg til blasto og aldri frys. Denne gang blir det innsett på dag 3 og evt frys på dag 3. Syns det er ganske skummelt for hører så mange si at mange egg faller fra før blasto
Håper du får gode nyheter om et par dager:wav
 
Jeg er 39 år. Aller siste forsøket vårt på søskenforsøk har ei nydelig frøken på snart 9 år som kom på andre icsi forsøket vårt har prøvd på søsken i snart 5 år med litt pauser innimellom. Satte inn fryst blasto på st. Olavs i går. Går på cyclogest i 15 dg.
 
Last edited:
Back
Topp