April 2022

Får du innsett i mai? Eller må du også vente en syklus? Jeg fikk ikke lov å sette inn før mensen har komt en gang til. Skikkelig kjedelig med all ventingen….
Ja. Jeg fikk mens mandag 18 april! Og da sa de at neste mens jeg får i mai, så kunne jeg ha fryseforsøket:Heartred Må du ha 2 mens før du kan begynne på fryseforsøk?

Ja. Jeg fikk mens mandag 18 april! Og da sa de at neste mens jeg får i mai, så kunne jeg ha fryseforsøket:Heartred Må du ha 2 mens før du kan begynne på fryseforsøk?

Aaa, skjønner! Nei, en mens på meg også. Tenkte du fikk bruke den blødningen du hadde no. Men da er det likt på oss, eller min syklus er rundt 28-29 dager, så innsetter blir vell ikke før i starten på juni for min del. Selv om jeg kan håpe den blir kortere denne mnd! ❤️❤️

Jeg har så sykt vondt i hode og stiv nakke jeg nå. Er nok noe pga. jobben min med data men tror også det er medesinene… puh en fri dag i morgen før jobb helg.
Ul på fredag! sykt spent på ol det er masse follikler eller få!

Jeg har så sykt vondt i hode og stiv nakke jeg nå. Er nok noe pga. jobben min med data men tror også det er medesinene… puh en fri dag i morgen før jobb helg.
Ul på fredag! sykt spent på ol det er masse follikler eller få!
Håper du får gode nyheter på fredag:Heartbigred
Hodepine er vel en av de vanligste bivirkningene av sånn behandling :Heartbigred

Ja heilt sant, men en veldig god start med 5+0! ❤️ UL om 2 uker da?
Har ikke booket time til ul enda, skal til jordmor på fredag. Og hun må booke, litt sent ute. Men hadde litt angst for å ordne time:bag:

Har ikke booket time til ul enda, skal til jordmor på fredag. Og hun må booke, litt sent ute. Men hadde litt angst for å ordne time:bag:
Akkurat det samme hadde jeg. Orket ikke å avbestille nok en time, så ble heller litt på sparket til en privat ❤️ Man blir litt skadet i dette gamet. Det endte så med at min tidlig ul på sykehuset ble 10+3 i stedet. Men da hadde jeg jo sett noe fra før. Var faktisk på tre private i forkant. Vel verdt pengene å føle seg trygg ❤️❤️

Akkurat det samme hadde jeg. Orket ikke å avbestille nok en time, så ble heller litt på sparket til en privat ❤️ Man blir litt skadet i dette gamet. Det endte så med at min tidlig ul på sykehuset ble 10+3 i stedet. Men da hadde jeg jo sett noe fra før. Var faktisk på tre private i forkant. Vel verdt pengene å føle seg trygg ❤️❤️
Den muligheten er ikke mulig å få til her dessverre. Skulle ønske, men blir det krise blir fly t/r Oslo på akutt time:wacky:

Og hvordan gikk det med deg? ❤️❤️
Hei! Jeg hadde av tre mulige 3 egg, som ble henta ut onsdag. alle 3 ble befruktet. Og til min store overraskelse var alle fortsatt befruktet på dag 2. Jeg fikk innsett på fredag av 2 embryo, pga min lave reserve! sykt spennende. :HeartpinkHåper virkelig de sitter denne gangen.
Også det tredje skal dyrkes videre og fryses hvis det når Blasto! :shy:

Hei! Jeg hadde av tre mulige 3 egg, som ble henta ut onsdag. alle 3 ble befruktet. Og til min store overraskelse var alle fortsatt befruktet på dag 2. Jeg fikk innsett på fredag av 2 embryo, pga min lave reserve! sykt spennende. :HeartpinkHåper virkelig de sitter denne gangen.
Også det tredje skal dyrkes videre og fryses hvis det når Blasto! :shy:
Så utrulig bra ❤️❤️ Krysser det jeg har for at det sitter denne gang ❤️❤️ Og at det blir en blasto på frys ❤️

Back
Topp