April 2022

Vedlegg

  • 7366CA0B-0B30-4BCD-862C-5E1DE6F54D21.jpeg
    7366CA0B-0B30-4BCD-862C-5E1DE6F54D21.jpeg
    504,2 KB · Visninger: 83
Heheh åja jo jeg trodde dere kalte det ruger jeg. Hønene ruger jo til kyllingene klekker? Heheh
Forstår tankegangen. Men sånn er det ikke i ivf-verden. Da er man ruger inntil to streker (evt en strek) ❤️❤️
 
Årh jeg er så i tvil. Jeg har en del luftsmerter og sånn, men minner liksom litt om mensen. Vet ikke om det er bare lutinus.
Jeg er 4+5 nå og tok en ny babyplan test. Men syns streken er svakere enn forrige. Må det bety noe?

Jeg har jo ikke tatt vare på den gamle testen … men bilde 2 med litt skygge er den første testen.
3BCD9E1D-7999-4687-A075-A96E19567B44.jpeg
 

Vedlegg

  • B1792270-160D-4496-B121-80D2D1F60730.jpeg
    B1792270-160D-4496-B121-80D2D1F60730.jpeg
    504,2 KB · Visninger: 67
Så lenge den siste testen er sterkere enn den første, så tenker jeg det er bra :) Så kan ting alltids skje, men foreløpig er du gravid <3
 
Årh jeg er så i tvil. Jeg har en del luftsmerter og sånn, men minner liksom litt om mensen. Vet ikke om det er bare lutinus.
Jeg er 4+5 nå og tok en ny babyplan test. Men syns streken er svakere enn forrige. Må det bety noe?

Jeg har jo ikke tatt vare på den gamle testen … men bilde 2 med litt skygge er den første testen.
Vis vedlegget 382105
Ville ikke bekymret meg for mye, testene er følsomme for utvannet urin og individuelle forskjeller. Er du veldig bekymret snakk med legen om blodprøve med 48timer i mellom:Heartbigred
 
Takk! :Heartbigred Hvordan går det med deg?
Gravid enda, mine tester steg også litt tregt i starten.
Har kommet til 7+2 i dag, veksler veldig fort mellom håp og panikk. Værste er å ha lite symptomer, føler meg knapt gravid. Livredd for å komme på ultralyd og få beskjed om en ny MA.
Men har lovet meg selv å finne noe å nyte og glede meg over hver dag til det motsatte er bevist :love7
 
Så godt å høre da! :Heartpink Jeg kjenner meg igjen i panikken. Man vil liksom ikke glede seg for mye.
Men vi må satse på at det går bra for oss denne gangen! Heier på deg også!
 
Så godt å høre da! :Heartpink Jeg kjenner meg igjen i panikken. Man vil liksom ikke glede seg for mye.
Men vi må satse på at det går bra for oss denne gangen! Heier på deg også!
Heia oss og spirene våre:Heartred
Vi må ha håpet selv om det er vanskelig.
 
Nei:sad015 hvordan har du det?
Det er ganske dritt. Har vært veldig trist i et par dager. Var så sikker på at hvertfall en av de to skulle sitte. :arghh:
Har vært ganske vondt også, trodde liksom det skulle være mer som en mens siden det er så tidlig, men føles som en SA. Bare litt mildere enn når jeg var nesten 3 mnd på vei.
Blærh nå har jeg bare et forsøk igjen. Kjenner jeg har mista troa…
 
Det er ganske dritt. Har vært veldig trist i et par dager. Var så sikker på at hvertfall en av de to skulle sitte. :arghh:
Har vært ganske vondt også, trodde liksom det skulle være mer som en mens siden det er så tidlig, men føles som en SA. Bare litt mildere enn når jeg var nesten 3 mnd på vei.
Blærh nå har jeg bare et forsøk igjen. Kjenner jeg har mista troa…
:Heartredselvfølgelig er dette dritt, og SAkan være hardt nok det.
For min del tror jeg den ene ødela for den andre når jeg var gravid med to, fordi den ene døde først (i uke 5) og forårsaket SA på den som levde.
Derfor valgte vi å sette inn bare ett egg nå.
Jeg er helt sikker dere vil lykkes tilslutt:Heartbigred:love7
Ta tid til å sørge og komme deg igjen mentalt:Heartred
 
Back
Topp