Si ifra når jeg skal sette deg opp som rugerTakk! Fikk beskjed idag at det ikke ble blasto på frys, men jeg satser på de to i magen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Si ifra når jeg skal sette deg opp som rugerTakk! Fikk beskjed idag at det ikke ble blasto på frys, men jeg satser på de to i magen
Det skal jeg tør ikke å teste endaSi ifra når jeg skal sette deg opp som ruger
La til feil smiley så da kom det ingen årh håper så inderlig de sitter nå!Det skal jeg tør ikke å teste enda
Da kan du sette meg på ruger daSi ifra når jeg skal sette deg opp som ruger
Sniker her inne, men ruger? Er ikke det en positiv test du la ut?Da kan du sette meg på ruger da
Det ville jeg sagt også!! Du er ikke ruger, du er gravidSniker her inne, men ruger? Er ikke det en positiv test du la ut?
Heheh åja jo jeg trodde dere kalte det ruger jeg. Hønene ruger jo til kyllingene klekker? HehehDet ville jeg sagt også!! Du er ikke ruger, du er gravid
Forstår tankegangen. Men sånn er det ikke i ivf-verden. Da er man ruger inntil to streker (evt en strek)Heheh åja jo jeg trodde dere kalte det ruger jeg. Hønene ruger jo til kyllingene klekker? Heheh
Skjønner! Hehe ja jeg har ikke satt meg så inn i all lingo!Forstår tankegangen. Men sånn er det ikke i ivf-verden. Da er man ruger inntil to streker (evt en strek)
Ville ikke bekymret meg for mye, testene er følsomme for utvannet urin og individuelle forskjeller. Er du veldig bekymret snakk med legen om blodprøve med 48timer i mellomÅrh jeg er så i tvil. Jeg har en del luftsmerter og sånn, men minner liksom litt om mensen. Vet ikke om det er bare lutinus.
Jeg er 4+5 nå og tok en ny babyplan test. Men syns streken er svakere enn forrige. Må det bety noe?
Jeg har jo ikke tatt vare på den gamle testen … men bilde 2 med litt skygge er den første testen.
Vis vedlegget 382105
Takk! Hvordan går det med deg?Ville ikke bekymret meg for mye, testene er følsomme for utvannet urin og individuelle forskjeller. Er du veldig bekymret snakk med legen om blodprøve med 48timer i mellom
Gravid enda, mine tester steg også litt tregt i starten.Takk! Hvordan går det med deg?
Heia oss og spirene våreSå godt å høre da! Jeg kjenner meg igjen i panikken. Man vil liksom ikke glede seg for mye.
Men vi må satse på at det går bra for oss denne gangen! Heier på deg også!
Nei hvordan har du det?jeg kan settes på ikke gravid @RainbowDash hcg prøvene var synkende og blødning startet idag. dritt vondt forresten...
Det er ganske dritt. Har vært veldig trist i et par dager. Var så sikker på at hvertfall en av de to skulle sitte.Nei hvordan har du det?
selvfølgelig er dette dritt, og SAkan være hardt nok det.Det er ganske dritt. Har vært veldig trist i et par dager. Var så sikker på at hvertfall en av de to skulle sitte.
Har vært ganske vondt også, trodde liksom det skulle være mer som en mens siden det er så tidlig, men føles som en SA. Bare litt mildere enn når jeg var nesten 3 mnd på vei.
Blærh nå har jeg bare et forsøk igjen. Kjenner jeg har mista troa…