April 2021

Åh, det er så leit at det er så mye usikkerhet for å få innsett. Kan kroppen tulle etter hormonpåvirkningen? ❤

Ja, det er nok etterdønningene etter hormonene. Det var som å slippe løs en atombombe inni der, eggstokkene fikk seg en kjempesmell. Sist syklus var det null follikler å se. Så det er jo positivt at det i det minste er en follikel nå! Det får meg til å ha litt håp om at de kanskje sier ja til innsett likevel... :angelic:

Ja, det er nok etterdønningene etter hormonene. Det var som å slippe løs en atombombe inni der, eggstokkene fikk seg en kjempesmell. Sist syklus var det null follikler å se. Så det er jo positivt at det i det minste er en follikel nå! Det får meg til å ha litt håp om at de kanskje sier ja til innsett likevel... :angelic:
Lærer stadig noe nytt! Kanskje derfor jeg også har hatt litt færre folikler etter stimuleringen. Jeg var redd jeg plutselig var blitt mindre fertil :hungover:

Lærer stadig noe nytt! Kanskje derfor jeg også har hatt litt færre folikler etter stimuleringen. Jeg var redd jeg plutselig var blitt mindre fertil :hungover:

Neida! De advarte meg om at det skjer med de fleste etter stimulering. Kroppen blir utsatt for et kjempesjokk, og det tar litt tid før den får på plass normal hormonproduksjon igjen. Så du er ikke mindre fertil, bare sjokkskada :P

Fyfaderullan altså!

I ekte HåpeSpire-stil ble det nok en berg og dalbane gitt :hilarious:

Etter litt frem og tilbake har klinikken gitt oss grønt lys likevel!!!! Det er ikke optimale forhold, men siden slimhinna var akkurat over 7mm så gir de det en sjanse :woot: Må nok regne med litt utsatt eggløsning, men så lenge den ikke blir mer enn 3 dager forsinket så kjører vi på!!! :wideyed:

Jeg tror jammen du kan fjerne meg fra forsiden! :wideyed:
20210405_161516.jpg

:woot::woot::woot:

Etter 1,5 år med intens prøving og 3 innsett, har vi blitt gravide på egen hånd!:nailbiting: Det er jo helt sjukt, men veldig veldig spennende! Nå krysser vi alt vi har for at dette går bra!:smiley-angelic001

Masse lykke til alle som har forsøk i april! :Heartred Jeg heier fra sidelinjen!

Fyfaderullan altså!

Etter litt frem og tilbake har klinikken gitt oss grønt lys likevel!!!! Det er ikke optimale forhold, men siden slimhinna var akkurat over 7mm så gir de det en sjanse :woot: Må nok regne med litt utsatt eggløsning, men så lenge den ikke blir mer enn 3 dager forsinket så kjører vi på!!! :wideyed:
Flott at det ordnet seg, har fulgt med i hele dag om du har skrevet noe :hilarious:

Jeg tror jammen du kan fjerne meg fra forsiden! :wideyed:Vis vedlegget 353495

Etter 1,5 år med intens prøving og 3 innsett, har vi blitt gravide på egen hånd!:nailbiting: Det er jo helt sjukt, men veldig veldig spennende! Nå krysser vi alt vi har for at dette går bra!:smiley-angelic001

Masse lykke til alle som har forsøk i april! :Heartred Jeg heier fra sidelinjen!

wow fysøren så fantastisk!!! Gratulerer :Heartred

Gratulerer så mye, fantastisk ❤️❤️

Neida! De advarte meg om at det skjer med de fleste etter stimulering. Kroppen blir utsatt for et kjempesjokk, og det tar litt tid før den får på plass normal hormonproduksjon igjen. Så du er ikke mindre fertil, bare sjokkskada :p
Haha! Godt å høre. Trodde aldri jeg skulle bli så opptatt av slimhinner og egg :shy: Så en barnetegning av et påskeegg her om dagen, og fikk assosiasjoner til livmor med en perfekt trelags-slimhinne :hilarious::dead:
Og hurra for innsett! ❤

Så kult!!! :smiley-angelic003

Håper den klarer seg :Heartred

NEEEEI ER DET MULIG?!?!?! Så fantastisk!!!!! Gratulerer så mye ❤ Jeg stryker deg gladelig fra lista :D

NEEEEI ER DET MULIG?!?!?! Så fantastisk!!!!! Gratulerer så mye ❤ Jeg stryker deg gladelig fra lista :D

Haha, det samme tenkte jeg!! Eller..tenker det ennå egentlig!:hilarious: Tusen takk! Rimelig sjokka, men sykt gøy!! Lykke til :Heartred:Heartred

Haha! Godt å høre. Trodde aldri jeg skulle bli så opptatt av slimhinner og egg :shy: Så en barnetegning av et påskeegg her om dagen, og fikk assosiasjoner til livmor med en perfekt trelags-slimhinne :hilarious::dead:
Og hurra for innsett! ❤

Man blir helt besatt! :hilarious:

Vet du noe mer om hva som skjer med deg? ❤

Første innlegg på forumet, har foreløpig bare fulgt litt med, men nå er vi snart igang :)

Antoinette92 - 28 år - Barn 1 - Rikshospitalet - Forsøk nr 1, ICSI - Gonal F 150 ie, fyremadel, Ovitrelle, crinone - oppstart uke 15/16 og innsett uke 17/18.

Velkommen hit ❤ Så spennende med første forsøk! Har dere prøvd lenge på egen hånd?

Stusser litt over at jeg har så sterke el tester når el er såpass langt unna o_O Men det var jo det samme sist syklus, så det er vel kanskje bare sånn kroppen min er? :wideyed: Fortsetter nå å teste, blir interessant å se hvor lang tid det tar før den blir positiv!

Wow så fantastiskt!!! Gratulerer så mye! :Heartpink

Fyfaderullan altså!

Herlighet så mye spenning du skal igjennom :hilarious::Heartpink Krysser alt for at EL kommer innenfor de dagene!!

Jeg bare sniker innom for å ønske dere alle lykke til! ❤️❤️ Håper det blir masse positive tester!

Herlighet så mye spenning du skal igjennom :hilarious::Heartpink Krysser alt for at EL kommer innenfor de dagene!!

Ja, jeg er dritlei spenning for å være helt ærlig :hilarious::banghead: Håper det bare er plankekjøring videre (sikkert ikke :rolleyes:)

Jeg har god tro på at EL ikke blir så altfor sein. Kjenner på kroppen at den er på vei :)

Hvordan går det med deg? ❤

Back
Topp