Håper det ikke har noen betydning ❤ har du styrt syklus for å time innsett?Enig i at det er rart flere ikke testes for det! Jeg hadde uvanlig kort mens nå mellom to styrte sykluser og bekymrer meg for om kroppen fikk renset skikkelig opp etter første syklus! Man skal jo begynne på ny runde med progynova på CD1 og for meg var det som om mensen ble både mindre i volum og varte i kortere tid
Skjønner godt at tanken på ny høsting er tungSelv vurderer jeg sterkt å gi meg hvis ingen av de fire blastoene høstet i november blir til noe. I hvert fall nekter jeg foreløpig å tenke videre
Hvem vet, kanskje alt dette snart kan sees tilbake på med et smil?
Håper virkelig vi alle snart kan se tilbake på hele prosessen med et smil, og tenke at alt var verdt det ❤

Selv vurderer jeg sterkt å gi meg hvis ingen av de fire blastoene høstet i november blir til noe. I hvert fall nekter jeg foreløpig å tenke videre 
Hva syntes andre om partneren mens de går på progynova aka likegladspillen
Nå er det ett år siden vi bestemte oss for at tiden var inne for et barn til, og ble stoppet av reiseforbud for helsepersonell, og nå er vi der igjen. Skulle ønske jeg kunne kjørt nedover, møtt opp med munnbind og visir, og gjennomført forsøket 
Håper virkelig at dere finner en løsning slik at dere får det som dere vil ❤
Hvordan går det med deg?