April 2021

Kjipeste telefon fra klinikken nå. Ingen av embryoene har utviklet seg som de skal, så det blir ingen innsett på oss idag :arghh::arghh:
Har brukt opp forsøkene vi har på offentlig klinikk, så er vel bare å begynne å spare da.
Kjipeste telefon fra klinikken nå. Ingen av embryoene har utviklet seg som de skal, så det blir ingen innsett på oss idag :arghh::arghh:
Har brukt opp forsøkene vi har på offentlig klinikk, så er vel bare å begynne å spare da.
Huff, så kjedelig! Sender masse klemmer!

Ååå så leit å lese :(
Hvor mange embryoer hadde du? Håper dere får spart opp ganske fort <3
Ps. Ser mange klinikker tilbyr delbetaling, via Svea finans (?).
Sender deg uansett masse varme tanker og klemmer <3

Hadde 2. Så veldig kjip beskjed å få at begge sluttet å utvikle seg.
Ja både hausken og medicus har delbetaling, så d skal nok gå bra. Tror vi må bare lande litt nå å nullstille oss for ny runde. begynner nok med å ta en sjekk jaffal og snakke me privatklinikk hva de tror om hvilke sjangser vi har for å lykkes. Men kjenner jeg er ikke klar for å gi opp ennå, og ikke mannen heller. Så vi durer nok på videre etter hvert. I mellomtiden skal jeg prøve å kose meg meg den gutten jeg har fra før, gud jeg tenker hver eneste dag på hvor stort mirakel han er som kom til på den hjemmelagde måten:Heartred All ære til dere som står i dette og ikke har barn fra før. Tar av meg hatten for dere!! :Heartred

Hadde 2. Så veldig kjip beskjed å få at begge sluttet å utvikle seg.
Ja både hausken og medicus har delbetaling, så d skal nok gå bra. Tror vi må bare lande litt nå å nullstille oss for ny runde. begynner nok med å ta en sjekk jaffal og snakke me privatklinikk hva de tror om hvilke sjangser vi har for å lykkes. Men kjenner jeg er ikke klar for å gi opp ennå, og ikke mannen heller. Så vi durer nok på videre etter hvert. I mellomtiden skal jeg prøve å kose meg meg den gutten jeg har fra før, gud jeg tenker hver eneste dag på hvor stort mirakel han er som kom til på den hjemmelagde måten:Heartred All ære til dere som står i dette og ikke har barn fra før. Tar av meg hatten for dere!! :Heartred
Har gutten samme far? Vi er i samme situasjon, så jeg skjønner frustrasjonen - men priser meg lykkelig over at jeg har barn fra tidligere forhold. Kunne ikke sagt meg mer enig, all ære til dem som orker å stå i dette - og ikke har barn fra før :( At noe «så enkelt», skal være «så vanskelig»

Har gutten samme far? Vi er i samme situasjon, så jeg skjønner frustrasjonen - men priser meg lykkelig over at jeg har barn fra tidligere forhold. Kunne ikke sagt meg mer enig, all ære til dem som orker å stå i dette - og ikke har barn fra før :( At noe «så enkelt», skal være «så vanskelig»

Ja har samme partner. Så det hjelper også på motivasjonen til å fortsette at vi har klart det før. Ble også gravid en gang i fjor etter ivf, men mistet, men det gir også håp om at vi en dag skal klare det igjen :Heartred

Ja har samme partner. Så det hjelper også på motivasjonen til å fortsette at vi har klart det før. Ble også gravid en gang i fjor etter ivf, men mistet, men det gir også håp om at vi en dag skal klare det igjen :Heartred
Ja det skjønner jeg, håper virkelig det klaffer for dere <3 Har dere fått noen «grunn» til hvorfor det ikke klaffer? - De finner ingenting galt med oss, og det er så utrolig frustrerende

Det var utrolig leit å høre kjære deg ❤ Om det er noe trøst, så er det i hvert fall bra at de lot de utvikle seg videre slik at feilutvikling ble oppdaget før de ble satt inn. Håper dere finner en klinikk som kan hjelpe dere i mål ❤ Stor klem til deg ❤

Ja det skjønner jeg, håper virkelig det klaffer for dere <3 Har dere fått noen «grunn» til hvorfor det ikke klaffer? - De finner ingenting galt med oss, og det er så utrolig frustrerende

Nei ikke fått noen klart svar. Jeg har pcos så d gjør vel kanskje at kvaliteten ikke er bra. Tidligere har veldig få blitt befruktet, men denne gangen brukte de icsi og da ble flere befruktet.
Så veldig spent på hvilken vei en evt privat klinikk ville valgt å gå. De har jo bedre tid og mer midler til å gjør flere undersøkelser. Så håper på klaff der:smiley-angelic001

Nei og nei!!! Det var utrolig trist at det skulle ende sånn ❤ Hvordan har du det? Har dere en plan videre? Sender deg en stor klem ❤
Takk håpespire. Akkurat nå er det dritt.. men må tørke tårene og se videre... snart. Ikke bli i dritt-mode for lenge, det orker jeg ikke.
Det blir en ventesyklus og nytt forsøk i juni, hvis ikke mensen drøyer mye. Men tror og håper vi skal rekke det før feriestengt :Heartpink

Gratulerer så mye til dere begge, vi har alle vært i samme prøve gruppe før så vi er jo «bekjente»:hilarious:

Takk! Har sniklest om deg og din reise både her og der og syntes også jeg «kjenner» deg litt:hilarious: Gleder meg til å henge sammen, forhåpentligvis helt til mål!
Når har du termin? Må være ganske tidlig i desember det vel?

Takk håpespire. Akkurat nå er det dritt.. men må tørke tårene og se videre... snart. Ikke bli i dritt-mode for lenge, det orker jeg ikke.
Det blir en ventesyklus og nytt forsøk i juni, hvis ikke mensen drøyer mye. Men tror og håper vi skal rekke det før feriestengt :Heartpink

Så sterk du er:Heartred

Du har virkelig min dypeste medfølelse ❤ Det er SÅ vondt! Det er lov å være både sint og lei seg, men som du sier er det også lurt å se fremover etter hvert. Håper virkelig på bedre resultat i juni ❤

Nei ikke fått noen klart svar. Jeg har pcos så d gjør vel kanskje at kvaliteten ikke er bra. Tidligere har veldig få blitt befruktet, men denne gangen brukte de icsi og da ble flere befruktet.
Så veldig spent på hvilken vei en evt privat klinikk ville valgt å gå. De har jo bedre tid og mer midler til å gjør flere undersøkelser. Så håper på klaff der:smiley-angelic001
Åja, skjønner :( Så ufattelig synd at det skal være sånn :(
Ja privat gjør vel kanskje mer (?), uten at jeg skal påstå noe - vi har kun forsøkt privat. Men blir vel over på offentlig når det er vår tur i køen :)

Den blir bare sterker og sterker ❤️
Skal ta digital lørdag, men tror jeg tør og bli satt på gravid :singing:
Så håper jeg spiren holder heilt til desember nå!
Alle gode ting er 3 ❤️ Og 10 forsøk!

Vedlegg

• C86523AD-2655-420F-BA36-7E52FDE7CFC5.jpeg
    C86523AD-2655-420F-BA36-7E52FDE7CFC5.jpeg
    10,7 KB · Visninger: 122
Den blir bare sterker og sterker ❤️
Skal ta digital lørdag, men tror jeg tør og bli satt på gravid :singing:
Så håper jeg spiren holder heilt til desember nå!
Alle gode ting er 3 ❤️ Og 10 forsøk!

Denne er nydelig :Heartred

Denne uka har så langt vært blytung. Jeg er på cd6 og startet opp med fyremadel i tillegg til de to jeg tar fra før, menopur og bemfola.

Har vært kjempevanskelig å kontrollere følelsene mine og i dag endte det med at jeg grein inne på kontoret til to av HR damene og de hentet sjefen min så vi fikk pratet ut. Mye stress og press på jobb kombinert med IVF er tøft. Jeg vet jo at mange av følelsene ikke er reelle og at det er de h****** medisinene som gjør det, men i dag var begeret fullt... huff. Griner fortsatt :sad010

Back
Topp