April 2021

Ja skal ikke ut på vift idag for å si d sånn :happy:

5-dagers. Ble tatt opp igår og dyrkes videre til imorgen. Så går rundt å er redd de skal ringe for å si at de har sluttet å utvikle seg:nailbiting: men de har ikke ringt enda så det må være et godt tegn:HeartredDe ringer bare hvis noe er galt.

Nei, må prøve å være mer positiv, SKAL sitte med positiv test jeg også neste helg:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

uff, var ikke meningen å høres hysterisk men jeg fikk et forsøk avbrutt pga korona og det var bare så....:smiley-angry017

Men dette går bra, de vet mer nå og vurderer annerledes. Da var det bare blankt avslag ved minste snufs.
Spennende med dyrkning da, da vet du enda mer om levedyktigheten til embryoet før du putter det inn i kassa igjen:D OG er 6 dpo sånn vips!

Måtte ta ny test no når jeg kom hjem fra jobb bare for og dobbel sjekke at ditta ikke var tull :smiley-bounce012
Så håper virkelig at det blir baby av dette.
Nei har ikke turt og sjekka enda, veldig redd for at eg ligge ganske likt i løypa som da jeg mista i 2019 i uke 20

Uff da, skjønner! Men dette ser jo ekstremt lovende ut da:)

Åhr, jeg hater Cyclogest. Jeg blir altså helt tullete! I dag begynte jeg å hylgrine bare fordi suppa kokte over og rant utover benken :oops: Skal heldigvis bare ta de i 4 dager etter positiv test.

Word! Og jeg har 6-8 uker igjen... Det verste er at kroppen samler på vannet syntes jeg, magen er spent og vond. Lurer litt på hvordan jeg skal skjule dette til det er trygt å annonsere:hilarious:

Word! Og jeg har 6-8 uker igjen... Det verste er at kroppen samler på vannet syntes jeg, magen er spent og vond. Lurer litt på hvordan jeg skal skjule dette til det er trygt å annonsere:hilarious:

Du har min fulle sympati ❤ 6-8 uker er leeeenge!!! Jeg ser også ut som om jeg er noen mnd på vei, men det er kun...avfallsprodukter som ikke vil ut for å si det slik :hilarious:

uff, var ikke meningen å høres hysterisk men jeg fikk et forsøk avbrutt pga korona og det var bare så....:smiley-angry017

Men dette går bra, de vet mer nå og vurderer annerledes. Da var det bare blankt avslag ved minste snufs.
Spennende med dyrkning da, da vet du enda mer om levedyktigheten til embryoet før du putter det inn i kassa igjen:D OG er 6 dpo sånn vips!

No stress. Ordnet meg et par timer avspasering på jobb faktisk, så jeg fikk gått hjem litt tidligere og forhåpentligvis kommer meg tidlig i seng. :happy:

Avbrutt pga noe sånt må være sykt kjipt, blir en ekstra påkjenning i korona-tider og bekymre seg for sånt.

Ja veldig spennende. Fantastisk teknologi!
Grugleder meg til imorgen. :nailbiting:
Ja veldig greit å slippe å vente så mange dager til testing:happy:

Det er bare noen dager forskjell faktisk ❤️
I 2019 hadde eg inseminasjon den 4 april og dinna gangen hadde eg innsett av 3 dagers 13 april :)

Håper på bedre lykke denne gangen:Heartpink

Jeg syntes det er litt spennende med denne tiden å bli gravid på, da det kan bli både 2021 og 2022 barn. Litt ekstra spenning sånn på tampen gjør seg godt når man vagger avgårde sikkert:D

Da er det alvor her og jeg våger å sette meg på gravid:binkybaby:hello2

Vedlegg

• D398A007-3540-49F0-954B-A07624E8FF79.jpeg
    D398A007-3540-49F0-954B-A07624E8FF79.jpeg
    47,1 KB · Visninger: 127
Håper på bedre lykke denne gangen:Heartpink

Jeg syntes det er litt spennende med denne tiden å bli gravid på, da det kan bli både 2021 og 2022 barn. Litt ekstra spenning sånn på tampen gjør seg godt når man vagger avgårde sikkert:D

Absolutt :) Men tror jeg havner på desember og ikke januar! testen min er mye sterkere i dag ❤️
Og gratulere så mye til deg med positiv digital :)

Kjipeste telefon fra klinikken nå. Ingen av embryoene har utviklet seg som de skal, så det blir ingen innsett på oss idag :arghh::arghh:
Har brukt opp forsøkene vi har på offentlig klinikk, så er vel bare å begynne å spare da.

Kjipeste telefon fra klinikken nå. Ingen av embryoene har utviklet seg som de skal, så det blir ingen innsett på oss idag :arghh::arghh:
Har brukt opp forsøkene vi har på offentlig klinikk, så er vel bare å begynne å spare da.
Ååå så leit å lese :(
Hvor mange embryoer hadde du? Håper dere får spart opp ganske fort <3
Ps. Ser mange klinikker tilbyr delbetaling, via Svea finans (?).
Sender deg uansett masse varme tanker og klemmer <3

Back
Topp