April 2021

4 av 9 egg var modne, og 3 av de er befruktet.
Om de ikke ringer i morgen før kl 09:00 blir det innsett :nailbiting:

Bare jeg som synes dagene går sakte? :anyoneFøler dagen idag har vart i eeeeevigheter allerede.
Og jeg har ikke hatt innsett enda, går nok om mulig enda seinere etter innsett imorgen :rolleyes:
Og kjenner jeg har panikk for å våkne opp forkjølet imorgen :nailbiting:

Ta en god tekopp og en tidlig kveld:happy: Ikke ta NOEN sjanser i dag!

Hvor mange dager er embryoet du skal sette inn? Beklager om det er nevnt alt:hilarious:

Hadde en skikkelig dårlig følelse etter innsett i dag.. legen slet veldig med å komme forbi livmorhalsen med kateteret, embryoet måtte frem og tilbake til varmeskapet 3 ganger ila forsøket, og virket ikke helt overbevist om at det satt riktig da han «deponerte» det heller :(

Ta en god tekopp og en tidlig kveld:happy: Ikke ta NOEN sjanser i dag!

Hvor mange dager er embryoet du skal sette inn? Beklager om det er nevnt alt:hilarious:

Ja skal ikke ut på vift idag for å si d sånn :happy:

5-dagers. Ble tatt opp igår og dyrkes videre til imorgen. Så går rundt å er redd de skal ringe for å si at de har sluttet å utvikle seg:nailbiting: men de har ikke ringt enda så det må være et godt tegn:HeartredDe ringer bare hvis noe er galt.

Nei, må prøve å være mer positiv, SKAL sitte med positiv test jeg også neste helg:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Hadde en skikkelig dårlig følelse etter innsett i dag.. legen slet veldig med å komme forbi livmorhalsen med kateteret, embryoet måtte frem og tilbake til varmeskapet 3 ganger ila forsøket, og virket ikke helt overbevist om at det satt riktig da han «deponerte» det heller :(

Så kjipt. Krysser fingrene for at en mirakelspire klorer seg fast inni der likevel :smiley-angelic001:Heartred

Ligner helt på min for noen dager siden, i går ettermiddag (12 dpo) var den helt klart rosa og klar. Dette blir baby:smiley-bounce012 Har du regnet på termin enda?

Måtte ta ny test no når jeg kom hjem fra jobb bare for og dobbel sjekke at ditta ikke var tull :smiley-bounce012
Så håper virkelig at det blir baby av dette.
Nei har ikke turt og sjekka enda, veldig redd for at eg ligge ganske likt i løypa som da jeg mista i 2019 i uke 20

Vedlegg

• 5CEA9462-D2C6-43E4-8D52-E27F0094017E.jpeg
    5CEA9462-D2C6-43E4-8D52-E27F0094017E.jpeg
    34,3 KB · Visninger: 125
Bare jeg som synes dagene går sakte? :anyoneFøler dagen idag har vart i eeeeevigheter allerede.
Og jeg har ikke hatt innsett enda, går nok om mulig enda seinere etter innsett imorgen :rolleyes:
Og kjenner jeg har panikk for å våkne opp forkjølet imorgen :nailbiting:

Tiden går omtrent bakover når man står midt i forsøk! Masse lykke til i morgen ❤

Huff, det er kjipt når man får en sånn opplevelse. Det skaper så mye tvil og bekymringer! Man må nesten prøve å fokusere på at det ER et embryo inni der, og det kan like gjerne gå bra ❤

4 av 9 egg var modne, og 3 av de er befruktet.
Om de ikke ringer i morgen før kl 09:00 blir det innsett :nailbiting:

3 av 4 befruktet er jo kjempebra :) Når man har "få" egg er kvaliteten ofte bedre også :) Blir sååååå spennende det her! Krysser fingrene for at alt går veien ❤

Måtte ta ny test no når jeg kom hjem fra jobb bare for og dobbel sjekke at ditta ikke var tull :smiley-bounce012
Så håper virkelig at det blir baby av dette.
Nei har ikke turt og sjekka enda, veldig redd for at eg ligge ganske likt i løypa som da jeg mista i 2019 i uke 20

Dette ser lovende ut ❤

Tusen takk :D Hvor mange egg er «vanlig» å få befruktet egentlig? :p

Det er vanlig med 50% befruktning, men det avhenger jo av brukbare svømmere og modne egg. Så er det jo noen som får færre befruktet og noen som får flere :) Det er lurt å forberede seg på stort frafall de neste dagene. Innen dag 3 bruker halvparten å ha falt fra sa min klinikk. Det er mange som får en del på frys, men det vanligste er at man ender opp med 1-2 til slutt :) 9 av 10 er uansett et veldig godt utgangspunkt ❤

Åhr, jeg hater Cyclogest. Jeg blir altså helt tullete! I dag begynte jeg å hylgrine bare fordi suppa kokte over og rant utover benken :oops: Skal heldigvis bare ta de i 4 dager etter positiv test.

Back
Topp