Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 10 dpo i dag
Hadde innsett forje tirsdag![]()
Har du regnet på termin enda?Bare jeg som synes dagene går sakte?Føler dagen idag har vart i eeeeevigheter allerede.
Og jeg har ikke hatt innsett enda, går nok om mulig enda seinere etter innsett imorgen
Og kjenner jeg har panikk for å våkne opp forkjølet imorgen![]()
Ikke ta NOEN sjanser i dag!
4 av 9 egg var modne, og 3 av de er befruktet.
Om de ikke ringer i morgen før kl 09:00 blir det innsett![]()

Veldig lovende! Håper for dere![]()

Ta en god tekopp og en tidlig kveldIkke ta NOEN sjanser i dag!
Hvor mange dager er embryoet du skal sette inn? Beklager om det er nevnt alt![]()
men de har ikke ringt enda så det må være et godt tegn
De ringer bare hvis noe er galt. 

Hadde en skikkelig dårlig følelse etter innsett i dag.. legen slet veldig med å komme forbi livmorhalsen med kateteret, embryoet måtte frem og tilbake til varmeskapet 3 ganger ila forsøket, og virket ikke helt overbevist om at det satt riktig da han «deponerte» det heller![]()

Ligner helt på min for noen dager siden, i går ettermiddag (12 dpo) var den helt klart rosa og klar. Dette blir babyHar du regnet på termin enda?

Tlf fra Medicus i dag, av 10 egg har 9 blitt befruktet siden i gårHåper det er et godt tegn
![]()
Tusen takkDet er kjempebra! Gode muligheter for å få på frys også når så mange blir befruktet![]()
Tusen takkHvor mange egg er «vanlig» å få befruktet egentlig?
![]()
Bare jeg som synes dagene går sakte?Føler dagen idag har vart i eeeeevigheter allerede.
Og jeg har ikke hatt innsett enda, går nok om mulig enda seinere etter innsett imorgen
Og kjenner jeg har panikk for å våkne opp forkjølet imorgen![]()
Hadde en skikkelig dårlig følelse etter innsett i dag.. legen slet veldig med å komme forbi livmorhalsen med kateteret, embryoet måtte frem og tilbake til varmeskapet 3 ganger ila forsøket, og virket ikke helt overbevist om at det satt riktig da han «deponerte» det heller![]()
4 av 9 egg var modne, og 3 av de er befruktet.
Om de ikke ringer i morgen før kl 09:00 blir det innsett![]()
Måtte ta ny test no når jeg kom hjem fra jobb bare for og dobbel sjekke at ditta ikke var tull
Så håper virkelig at det blir baby av dette.
Nei har ikke turt og sjekka enda, veldig redd for at eg ligge ganske likt i løypa som da jeg mista i 2019 i uke 20
Tusen takkHvor mange egg er «vanlig» å få befruktet egentlig?
![]()