Lykke tilJa ikkje bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilJa ikkje bra.
Ligg ann til operasjon.
Ånei.. Tenker på degLigg ann til operasjon.
Huff da, god bedring, håper de kan hjelpe degDa er eg innlagt. Det var verre enn eg trudde. Var ikkje alle symptomene eg hadde oppdaga.
Lykke tilLigg ann til operasjon.
Huff da, god bedring, håper de kan hjelpe deg
Oppdater oss når du kanHåpe eg og. Eg skal få ta MR sa eine legen. Vente på nevrolog no.
Oppdater oss når du kan![]()
Så braSåklartDistrahere meg fra smerte med å lesa her
![]()
Så bra
Jeg har tatt noen smertestillende for jeg har en dårlig dag! Jeg har fått noen fra mamma, for min lege er vanskelig...![]()
Altså det tar bare toppen. Men det gjør det mulig å hvile, sove, slappe av. Noe som også hjelper. Håper legen skriver ut de samme tablettene, det er faktisk det som er anbefalt for fibromyalgi, fordi det er testet på de med det.. og jeg tar kanskje to ganger i mnd eller mindre. Iblant mer. Jeg må lære meg hva som trigger smerter og dårlige perioder...Eg har fått her, gikk fra 10 på smerteskalaen til 8, så begrensa kva det hjalp.
Flink du har værtWoho, minus 4,5kg ila apriljeg har trøstespist mye disse mnd, så har kun lagt om kostholdet. Skal skjerpe meg med dette å bli mer aktiv, og får begynne å ta målene for å se om noe skjer
![]()
Per nå er det 5kg til. Jeg har hatt ganske mye for mye, så må sette litt delmål på veien (jeg har en bukse jeg skal oppi som mål fremover, så får jeg se). Jeg har som sagt kun lagt om kostholdet på et vis som jeg kan leve med, det er ikke noe diettFlink du har vært
Hvor mye er målet?
Legge om kostholdet til noe man kan leve med er smart, da vil man klare å holde vekten etterpåPer nå er det 5kg til. Jeg har hatt ganske mye for mye, så må sette litt delmål på veien (jeg har en bukse jeg skal oppi som mål fremover, så får jeg se). Jeg har som sagt kun lagt om kostholdet på et vis som jeg kan leve med, det er ikke noe diettså skal jeg bli flinkere til å komme meg ut og bevege meg!
Wææ, siste fredag med frøkna som ikke går i barnehage. Skal ha fysio, så skal vi handle litt småting.
Jeg gleder meg og gruer meg til hu skal i barnehagen, vet det blir veldig bra for hu og veldig bra for meg å kunne slappe mer av. Og jeg tror hu får det veldig bra der. Språket kommer sikkert til å eksplodere. De i barnehagen var veldig imponert over hvor blid og vennlig hu var.
Må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på hvordan hu er med andre barn, pga corona har hu ikke akkurat hatt mye med barn å gjøre...
har en merkelig spent og angst følelse da. Sikkert fordi jeg er litt kontrollfrik..
Hvertfall veldig fornøyd med meg selvLegge om kostholdet til noe man kan leve med er smart, da vil man klare å holde vekten etterpå
Stå på dette klarer du
Har selv holdt vekten en 1-2 år nå, og er veldig fornøyd![]()