Så utrolig koseligFrøkna likte barnehagen veldig godt. Lekte med alt hu kunne finne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig koseligFrøkna likte barnehagen veldig godt. Lekte med alt hu kunne finne.
Ja. Blir spennende på mandagSå utrolig koselig![]()
Gruppe 7 er 18-44 år MED underliggende sykdommer/tilstander, 18-44 UTEN underliggende sykdommer/tilstander har ingen gruppe.
Hele gruppelisten ser slik ut:
1. Beboere i sykehjem
2. Alder 85 år og eldre
3. Alder 75-84 år
4. Alder 65-74 år
og samtidig personer mellom 18¤ og 64 år med sykdommer/tilstander med høy risiko for alvorlig forløp (merket med * i listen over risikogrupper under)
5. Alder 55-64 år med underliggende sykdommer/tilstander (se listen over risikogrupper under)
6. Alder 45-54 år med underliggende sykdommer/tilstander
7. Alder 18-44 år med underliggende sykdommer/tilstander
8. Alder 55-64 år
9. Alder 45-54 år
Jeg er 46 år og trodde jeg tilhørte gruppe 9, men tilhører visstnok gruppe 6
Helsepersonell er prioritert utenom listen
Kvakk litt til når jeg åpnet brevet fra skolen til Lille U i dag.
Overskriften var "Velkommen til ungdomsskolen", og jeg som var så sikker på at han skulle begynne i første klasse
Teksten i selve brevet var forresten riktig
Gruppe 7 er 18-44 år MED underliggende sykdommer/tilstander, 18-44 UTEN underliggende sykdommer/tilstander har ingen gruppe.
1. Beboere i sykehjem
2. Alder 85 år og eldre
3. Alder 75-84 år
4. Alder 65-74 år
og samtidig personer mellom 18¤ og 64 år med sykdommer/tilstander med høy risiko for alvorlig forløp (merket med * i listen over risikogrupper under)
5. Alder 55-64 år med underliggende sykdommer/tilstander (se listen over risikogrupper under)
8. Alder 55-64 år
9. Alder 45-54 år
Det går nok bra når hun likte alt. Første dagen er jo bare kort tid og du eller faren er der?Ja. Blir spennende på mandag![]()
Alle tre er der. I ca 2 timer,Det går nok bra når hun likte alt. Første dagen er jo bare kort tid og du eller faren er der?
1. Beboere i sykehjem
2. Alder 85 år og eldre
3. Alder 75-84 år
4. Alder 65-74 år
8. Alder 55-64 år
9. Alder 45-54 år

Om det er samme hurtigtest som her i Uk så tar det 30 minUsj, idag ble jeg innkalt til test imorgen pga situasjonen i kommunen. De ønsker å teste alle på bygget (sykehjemmet, vi har kontor i samme bygg) som har vært på jobb etter 15.april
Hvordan foregår denne såkalte hurtigtesten? Man får svar kjapt, eller?
Hadde vært greit, fikk bare beskjed om at jeg er innkalt til hurtigtestOm det er samme hurtigtest som her i Uk så tar det 30 min
På jobben vår har vi et senter vi kan besøke og ta hurtigtest når vi måtte ønske og er symptomfrie.Usj, idag ble jeg innkalt til test imorgen pga situasjonen i kommunen. De ønsker å teste alle på bygget (sykehjemmet, vi har kontor i samme bygg) som har vært på jobb etter 15.april
Hvordan foregår denne såkalte hurtigtesten? Man får svar kjapt, eller?
Vi ble testet på. Det er per dato den verste testen jeg har tatt. Det lynte gjennom hodet, kjeven og jeg sitter nå med noe lignende tannverk og kraftig hodepine. Det verste var at første test ikke ble godkjent, så måtte gjøre det to gangerPå jobben vår har vi et senter vi kan besøke og ta hurtigtest når vi måtte ønske og er symptomfrie.
De av oss om er fysisk på jobb er anbefalt å gjøre det 1-2 ganger i uken.
Hos oss foregår det ved at men blir henvist til en bod.
I den boden ligger en testpinne innpakket og det står et glass med lokk i et stativ.
Vi skal åpne pakken med pinnen, dra ned masken og snurre pinnen i hvert av neseborene i ca 10 sekunder.
Putte pinnen i glasset og snurre minst 10 ganger, knekke av toppen på pinnen lukke glasset og levere det sammen med en lapp hvor man har skrevet, navn, fødselsnummer og telefon nummer.
Dersom testen er positiv blir vi ringt opp innen 20 minutter.
Får vi ingen telefon vil den være negativ

Au daVi ble testet på. Det er per dato den verste testen jeg har tatt. Det lynte gjennom hodet, kjeven og jeg sitter nå med noe lignende tannverk og kraftig hodepine. Det verste var at første test ikke ble godkjent, så måtte gjøre det to ganger![]()
Det er veldig varierende fra litt ubehagelig til regelrett grusomtAu daIkke alle tester som har vært bra her heller. Noen kan virkelig ikke å bruke pinnen.
JaDet er veldig varierende fra litt ubehagelig til regelrett grusomt![]()