April 2021 :D

Vi ble testet på. Det er per dato den verste testen jeg har tatt. Det lynte gjennom hodet, kjeven og jeg sitter nå med noe lignende tannverk og kraftig hodepine. Det verste var at første test ikke ble godkjent, så måtte gjøre det to ganger:nailbiting:
Jøss, en av fordelene med hurtigtesten er jo at den ikke skal stikkes like langt oppi nesen som vanlig test.
Er også derfor vi får lov til å stikke den selv

Vi ble testet på. Det er per dato den verste testen jeg har tatt. Det lynte gjennom hodet, kjeven og jeg sitter nå med noe lignende tannverk og kraftig hodepine. Det verste var at første test ikke ble godkjent, så måtte gjøre det to ganger:nailbiting:
Iiiik! Dette var en hurtigtest? Hadde håpet de skulle være bedre. Den vanlige testen har jeg bare tatt en gang og den var grusom.

Blir tur på legevakten i kveld. Merker ikkje at eg må på toalettet lenger... Blir kanskje innlagt...

Fant en jakke på Getinspired.no for en stund siden som var på salg. Var selvfølgelig ikke riktig str igjen, så jeg skrev inn e-postadressa mi for å få beskjed om når de fikk den inn igjen. Ikke hørt noe, men ser at de har fått igjen størrelsen min og det er nå full pris:rolleyes: Regner med dette er vanlig egentlig, men irriterende likevel.

Da var barna dratt til far og eg på veg til legevakten. Ingen bedring i symptomer. Har pakka bag for sikkerhets skyld.

Fant en jakke på Getinspired.no for en stund siden som var på salg. Var selvfølgelig ikke riktig str igjen, så jeg skrev inn e-postadressa mi for å få beskjed om når de fikk den inn igjen. Ikke hørt noe, men ser at de har fått igjen størrelsen min og det er nå full pris:rolleyes: Regner med dette er vanlig egentlig, men irriterende likevel.
Er nok ikke uvanlig nei

Oi, jeg er visst i en annen vaksinegruppe enn det jeg trodde, og er jeg heldig så får jeg første dose i løpet av uken :)
Og jeg som trodde jeg var blant de som måtte vente lenge...

Har et par underliggende sykdommer, men bare mild og trodde ikke de ville gjøre at jeg skulle få vaksinen tidligere
Så bra har selv tatt den idag er veldig lettad

Back
Topp