April 2021 :D

Hvertfall veldig fornøyd med meg selv :hilarious:
Jeg var avhengig av en type energidrikk, ikke smakt en dråpe på 3uker nå. Jeg er mye flinkere til å drikke vann, trenger jeg noe med smak i, så tar jeg et glass med fun light:)

Første gang at jeg har gledet meg til havregrøt til frokost, det er så godt med endel blåbær i :D
Energidrikker har jeg heldigvis aldri hatt noe tilovers for.
Vel, med ett unntak, den gang jeg jeg var ung syns jeg det var godt med Battery og vodka på fest :P
Cola Zero derimot, det klarer jeg meg ikke uten :P

Hvertfall veldig fornøyd med meg selv :hilarious:
Jeg var avhengig av en type energidrikk, ikke smakt en dråpe på 3uker nå. Jeg er mye flinkere til å drikke vann, trenger jeg noe med smak i, så tar jeg et glass med fun light:)

Første gang at jeg har gledet meg til havregrøt til frokost, det er så godt med endel blåbær i :D

Fun light er godt. Vann med sitrondråper er heller ikke ille.

Jeg drikker altfor mye melk med sjokopulver. Eller, for mye melk med altfor mye sjokopulver. Det må jeg slutte med.

Wææ, siste fredag med frøkna som ikke går i barnehage. Skal ha fysio, så skal vi handle litt småting.
Jeg gleder meg og gruer meg til hu skal i barnehagen, vet det blir veldig bra for hu og veldig bra for meg å kunne slappe mer av. Og jeg tror hu får det veldig bra der. Språket kommer sikkert til å eksplodere. De i barnehagen var veldig imponert over hvor blid og vennlig hu var.
Må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på hvordan hu er med andre barn, pga corona har hu ikke akkurat hatt mye med barn å gjøre...
har en merkelig spent og angst følelse da. Sikkert fordi jeg er litt kontrollfrik..
Blir bra for dere det, å så kan dere både ta rolige dager og fri når det passer

Åhhh mannen kom hjem med ny grill! Den så jeg ikke komme! Full jubel fra meg og ungene:) hihi

Åhhh mannen kom hjem med ny grill! Den så jeg ikke komme! Full jubel fra meg og ungene:) hihi

Gratulerer. Grilling er godt.

Etter nærmest "påbud" har vi taco i dag, det utgår på sommerfredager med fint vær, (har hatt kuling skåret i strimler og tacokrydret og grillet, servert med grønnsaker og lefse da, det var godt) men det er 9 grader og ingen sol så jeg kan ikke trumfe det... Vi har vel likevel grillet middag de fleste dagene denne uka, det blir pizza trolig inne i morgen men kylling på grillen på søndag.

Back
Topp