Skjønner ikke helt hva du mener egentlig og hvorfor du skriver detDa er det enda viktigere å få henvisning tidlig heller enn at helsestasjonen ser det an en stund![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner ikke helt hva du mener egentlig og hvorfor du skriver detDa er det enda viktigere å få henvisning tidlig heller enn at helsestasjonen ser det an en stund![]()
Jeg aner ikke, vi får seja vanlig å se det an da, er det lang ventetid ? Her var de 7 mnd på etterskudd nå
Hs ville se det ann litt siden han var forkjølet ved siste kontroll med lege, og vi skulle heller kontakte fastlege hvis vi følte noe var galtVille definitivt ikke ventet på helsestasjonen. Helsestasjonen her er omtrent ett år på etterskudd. Har fått beskjed fra helsesykepleier om at hvis vi er bekymret for noe så er fastlegen riktig instans. Han henviste til øre- nese-hals som tok oss inn på et par uker med konsultasjon i november. Hadde vi skulle ventet på helsestasjonen hadde vi fremdeles ikke kommet inn. Den fireårskontrollen er vi heldig om kommer før guttungen er blitt fem i følge barnehagen![]()
Syns det var vanskelig att ta tag og bestille time men nå er det helt oki![]()
Gir råd og skriver dette fordi det er helt unødvendig å la et barn gå rundt med dårlig hørsel eller vondt i ørene i lengre tid fordi helsestasjonen vil se det an i et håp om at det går over. Da er det mye bedre at øre-nese-hals får sett på det med en gang. Væske i ørene kan både hemme språkutvikling og gi barnet problemer i sosiale settinger.Skjønner ikke helt hva du mener egentlig og hvorfor du skriver detdet er alltid lurt å se an om barna er forkjølet når testen tas , så ta ny litt senere når barnet er frisk og evt henvise da om det fortatt er veske der.
Trenger ikke opplyse meg om det for jeg vet detGir råd og skriver dette fordi det er helt unødvendig å la et barn gå rundt med dårlig hørsel eller vondt i ørene i lengre tid fordi helsestasjonen vil se det an i et håp om at det går over. Da er det mye bedre at øre-nese-hals får sett på det med en gang. Væske i ørene kan både hemme språkutvikling og gi barnet problemer i sosiale settinger.
Hvis barnet er forkjølet og helsestasjonen vil ta ny test to uker senere er det en ting. Jeg har aldri fått så hyppige kontroller på helsestasjonen vår så ville ikke akseptert den planen uten en ny time ble booket inn mens jeg var der.
Lykke tilJeg aner ikke, vi får se![]()
Før du fr tatt en har jeg tatt toSelve prøven er jo grei nok, ikke noe jeg er GLAD I å gjøre, men for all del, jeg gjør det.
Men da jeg ringt og bestilte, og fikk beskjed om å ringe ep privat senter som ikke trenger henvisning, så ble jeg litt... prinsippielt irritert. Jeg har råd, men det er ikke alle som har råd å betale over 1000 kr for noe en kan få gjort for egenandel på legekontoret
Så ble det utsatt og glemt
Og nå er det nesten litt flaut å ringe og spørre om de tar sånt på legekontoret nå, et år senere...
God bedringUfattelig vondt etter jobb i dag. Skal jobbe 9 til 13 i morgen. Så er det ikkje jobb før tirsdagPresse meg ein del ang jobb men det å ikkje jobbe er ikkje lurt. Håpa dette med ryggen går fort over denne gang.
Å Grattis med fineste premienHurra!!! Enda en neg testda må han bare bli feberfri så han kom komme tilbake til vennene sine
![]()
Herrefred! Så stas!! Mine er for storeÅ Grattis med fineste premien![]()
Så bra.Herrefred! Så stas!! Mine er for storemen vet hvem som skal få den
![]()
Alltid gøy å vinneJa utrolig stas![]()
![]()
Så heldig.Herrefred! Så stas!! Mine er for storemen vet hvem som skal få den
![]()