April 2021 :D

God morgen. Her er begge ungene i badekaret mens jeg nyter kaffekoppen min
God morgen. Jeg har ei som er på vei til skolen, en som kler på seg for å gå samme vei (mellomste går sammen med venninna i nabohuset og skravler så eldste går noen minutter bak) og minstemor på vei ned trappa for å pusse tenner så jeg får kjøre henne i bhg

Foreldrene mine hadde sånn stort telt med ståhøyde i oppholdsrommet da jeg vokste opp. Mesteparten av campingerfaringen min kommer fra speideren da og det er definitivt friluftsvarianten :p

Har du søkt på engelsk? Jeg har vært på to turer på tvers av ulike stater i USA. Der er det campingplasser som gjelder og din type camping som er mest vanlig

Vi har stort telt med ståhøyde. Ikke tenkt på å søke på amerikanske sider nei, det kan jeg prøve

God morgen 2 er i skolen og en sitter fortsatt og spise frukost . Bhg haster ikke:p:p

Da har man bestilt legetime til minsten for henvisning til ØNH ifht ørene (bhg i samarbeid med annen instans ønsker å sjekke det ut pga språk), og en time til meg for celleprøve og samtale :)
Hørte at hun i resepsjonen sa at "han hadde ledig hele neste uke" (min fastlege er langtidssykemeldt), gruer meg litt for celleprøve hos vikar, men det må bare gjøres :p

Nå får man kontakte tannlege ang minsten.

Vi har stort telt med ståhøyde. Ikke tenkt på å søke på amerikanske sider nei, det kan jeg prøve
Verdt et forsøk i hvert fall.
Når de amerikanerne jeg har møtt (som er en del, jeg var der som utvekslingsstudent) sa camping mente de kjøre til et sted, sette opp stort telt med campingbord og stoler og ha med elektrisk kjølebag. Den norske utendørscampingen ville de sett på som noe for spesielt interesserte :hilarious:

Verdt et forsøk i hvert fall.
Når de amerikanerne jeg har møtt (som er en del, jeg var der som utvekslingsstudent) sa camping mente de kjøre til et sted, sette opp stort telt med campingbord og stoler og ha med elektrisk kjølebag. Den norske utendørscampingen ville de sett på som noe for spesielt interesserte :hilarious:

Ut i skogen - camping er sikkert kjekt for noen, min familie vil ha tilgang til toalett ;)

Så ja, vi camper med tilgang til strøm, hvor vi koblet til kjølebag, vannkoker og lader til dingser, har bord og små krakker og et par stoler, grill og stormkjøkken /kokeapparat på gass som jeg vagt lurer på å erstatte med ei induksjonsplate ;)

Ut i skogen - camping er sikkert kjekt for noen, min familie vil ha tilgang til toalett ;)

Så ja, vi camper med tilgang til strøm, hvor vi koblet til kjølebag, vannkoker og lader til dingser, har bord og små krakker og et par stoler, grill og stormkjøkken /kokeapparat på gass som jeg vagt lurer på å erstatte med ei induksjonsplate ;)
Rart ikke flere velger det. Fine med campingplasser er også muligheten til nye venner.

Da har man bestilt legetime til minsten for henvisning til ØNH ifht ørene (bhg i samarbeid med annen instans ønsker å sjekke det ut pga språk), og en time til meg for celleprøve og samtale :)
Hørte at hun i resepsjonen sa at "han hadde ledig hele neste uke" (min fastlege er langtidssykemeldt), gruer meg litt for celleprøve hos vikar, men det må bare gjøres :p

Nå får man kontakte tannlege ang minsten.
Så bra dere har fått henvisning til ØNH:)
Celleprøver er ikke kjekt att ta men det må gjøres:) skall selv gjør det i mai mnd hos gyn.

Rart ikke flere velger det. Fine med campingplasser er også muligheten til nye venner.

Det er MANGE som camper, men svært mange har campingvogn. Men vi så flere med telt altså, noen av dem langt mer dreven i å ta det opp og ned enn oss, for å si det sånn. DE hadde litt større unger enn oss, så to voksne og to barn var i sving og de visse eksakt hva de skulle gjørei i hvilken rekkefølge og på et blunk var det oppe. Det var et mindre telt enn vårt, men liekvel.

Vi har jo satt opp vårt sånn totalt, skal vi se... i hagen, på pinsetur, i hagen, på ferie og i hagen, kanskje 5 ganger totalt? Kanskje egentlig bare 3 eller 4, jeg husker ikke hvor mange ganger vi hadde det i hagen i fjor. Men vi kan rekkefølgen på det nå da, det er bare en god del å gjøre så det TAR litt tid, men ungene er ikke med på det da i særlgi stor grad, annet enn å henge opp innerteltet/soveavdelingen, tenker jeg skal få dem med på mer i år. Ialle fall eldste, så kan mellomste passe minste på en lekeplass ;)

Så bra dere har fått henvisning til ØNH:)
Celleprøver er ikke kjekt att ta men det må gjøres:) skall selv gjør det i mai mnd hos gyn.

Cellepørve ja.... det hadde ikke legen min timer for i fjor vår så det ..... ehh.... bør jeg snart få gjort på et vis.

Back
Topp