Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekka inne på helsenorge ja. Ligger kun et svar der inne på min innboks![]()
Det var fort gjort. 1/4 av året unnagjort.Da var frikortet i boks![]()
JaKrysser fingrene for at dere snart får svar
Ja .Du må bytte hvem sin innboks du skal se, du vet det sant? Velge at du skal se for det rette barnet.
Greit å sjekke hørselDa har man bestilt legetime til minsten for henvisning til ØNH ifht ørene (bhg i samarbeid med annen instans ønsker å sjekke det ut pga språk), og en time til meg for celleprøve og samtale
Hørte at hun i resepsjonen sa at "han hadde ledig hele neste uke" (min fastlege er langtidssykemeldt), gruer meg litt for celleprøve hos vikar, men det må bare gjøres
Nå får man kontakte tannlege ang minsten.
Vi har ikke fått henvisning enda, skal til legen først før vi kan fåSå bra dere har fått henvisning til ØNH
Celleprøver er ikke kjekt att ta men det må gjøresskall selv gjør det i mai mnd hos gyn.
Det var fort gjort. 1/4 av året unnagjort.
Eg har dyr medisin på blå resept og i tillegg alt med ryggen no. Fysioterapeut har eg ikkje starta med ein gang.Han hadde litt væske i ørene ved to kontroller med lege på hs, men han var samtidig forkjølet, så de ville se det annGreit å sjekke hørsel![]()
Lurt å få sjekket hørselen. Barnehagen ga oss samme beskjed, dog grunnet andre ting enn språkutvikling. Øre nese hals- legen konkluderte med væske i ørene grunnet tett nese. Etter behandling er han blitt mye bedreDa har man bestilt legetime til minsten for henvisning til ØNH ifht ørene (bhg i samarbeid med annen instans ønsker å sjekke det ut pga språk), og en time til meg for celleprøve og samtale
Hørte at hun i resepsjonen sa at "han hadde ledig hele neste uke" (min fastlege er langtidssykemeldt), gruer meg litt for celleprøve hos vikar, men det må bare gjøres
Nå får man kontakte tannlege ang minsten.
Så flottLurt å få sjekket hørselen. Barnehagen ga oss samme beskjed, dog grunnet andre ting enn språkutvikling. Øre nese hals- legen konkluderte med væske i ørene grunnet tett nese. Etter behandling er han blitt mye bedre![]()
han har hatt væske i ørene tidligere ved kontroll på hs (var samtidig forkjølet da), så kan godt hende at det er noe Lurt å få sjekket opp hos lege. Hos oss ble det markant bedring av saltvannssprayen. Vi kan se på humøret og sovingen om vi har gjort en dårlig innsats. Hos andre er det behov for dren.Så flotthan har hatt væske i ørene tidligere ved kontroll på hs (var samtidig forkjølet da), så kan godt hende at det er noe
![]()
Oki det var greit att viteMan skal egentlig få det. Virker visst bare av og til.
Syns det var vanskelig att ta tag og bestille time men nå er det helt okiCellepørve ja.... det hadde ikke legen min timer for i fjor vår så det ..... ehh.... bør jeg snart få gjort på et vis.
Da skjønner jeg. Godt att få det gjort. Vi fikk henvisning til privat ØNH pga de hadde kortere ventetidVi har ikke fått henvisning enda, skal til legen først før vi kan fåmye har hengt over meg en stund nå, nå må det gjennomføres så jeg får det ut av verden
![]()
ja vanlig å se det an da, er det lang ventetid ? Her var de 7 mnd på etterskudd nåHan hadde litt væske i ørene ved to kontroller med lege på hs, men han var samtidig forkjølet, så de ville se det annmen har merket de siste 1-2 mnd så har språket eksplodert
hjelper veldig med en storesøster som driver og øver med ham "M, kan du si ****?" osv
![]()
Ville definitivt ikke ventet på helsestasjonen. Helsestasjonen her er omtrent ett år på etterskudd. Har fått beskjed fra helsesykepleier om at hvis vi er bekymret for noe så er fastlegen riktig instans. Han henviste til øre- nese-hals som tok oss inn på et par uker med konsultasjon i november. Hadde vi skulle ventet på helsestasjonen hadde vi fremdeles ikke kommet inn. Den fireårskontrollen er vi heldig om kommer før guttungen er blitt fem i følge barnehagenja vanlig å se det an da, er det lang ventetid ? Her var de 7 mnd på etterskudd nå
Snakket om ØNHVille definitivt ikke ventet på helsestasjonen. Helsestasjonen her er omtrent ett år på etterskudd. Har fått beskjed fra helsesykepleier om at hvis vi er bekymret for noe så er fastlegen riktig instans. Han henviste til øre- nese-hals som tok oss inn på et par uker med konsultasjon i november. Hadde vi skulle ventet på helsestasjonen hadde vi fremdeles ikke kommet inn. Den fireårskontrollen er vi heldig om kommer før guttungen er blitt fem i følge barnehagen![]()
Da er det enda viktigere å få henvisning tidlig heller enn at helsestasjonen ser det an en stundSnakket om ØNH![]()