April 2021 :D

Ja, litt planer må man ha. Også liker jeg å ha litt løse planer, men jeg kan ikke ha dag etter dag etter dag uten planer for da skjer det ikke noe.

Så planer må jeg ordne ja. Sånn fra dag til dag om ikke annet.
Jupp, blir nok litt av det her også

Jøss var visst på en del helgeturer i 2019 ser jeg på insta og en tur til Spania

Jeg vil tilbaks til normal livet igjen. Jeg vil gi og få klem av venner. Jeg vil gå i parker reise mm.
Føles som man venter og venter men ser ikke lys i tunnelen om når ting blir normalt igjen :(
❤️Vi er flere med den følelsen. Jeg savner livet mitt.

Planene for dagen er å rake plenen. Kanskje jeg får sydd noe på symaskin også?
Her er planen å sy. Plenen er for tiden elegant dekket av snø. Og det blåser heftig. Ut skal jeg ikke. Men jentene har et sy-prosjekt. Dvs, mellomste. Minstemor vil bare ha det samme men syr ikke selv. Det betyr at jeg må. Jeg har ikke sydd mange meter i mitt liv, men mellomste syr ikke avanserte greier, så jeg øver.

God morgen
Her vurderes det å ringe testtekefonen for å høre om jeg må testes , mannen mener det nemlig..

Her er planen å sy. Plenen er for tiden elegant dekket av snø. Og det blåser heftig. Ut skal jeg ikke. Men jentene har et sy-prosjekt. Dvs, mellomste. Minstemor vil bare ha det samme men syr ikke selv. Det betyr at jeg må. Jeg har ikke sydd mange meter i mitt liv, men mellomste syr ikke avanserte greier, så jeg øver.
Rakk å ferdigstille en truse til lillejenta og en truse til meg. Mest fornøyd med førstnevnte.

Jada jeg kan reglene , likevel så lite sannsynlig at jeg har så defor føles det bortkastet
Skjønner deg godt. Her er det heldigvis mannen som har symptomer. Siden vi ikke har truffet noen utenfor kjernefamilien sist uke fikk jeg ham til å teste seg i går og lot meg og ungene droppe det i første omgang. Det er ingen sjanse for at ungene eller jeg har det uten at han er smittet.

Back
Topp