Extra godt med nonstopp og men de hadde jeg glømte kjøpe in.Nom! Peanøtter på iskrem er så godt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Extra godt med nonstopp og men de hadde jeg glømte kjøpe in.Nom! Peanøtter på iskrem er så godt!
Vi er god på å finne noe uansett så blir det ikke reise så blir det nok litt dagsturerAkkurat sånn var sommeren i fjor. Usikkerhet på om det kom til å være lov å reise, forkjølelse som ødela hele Vestlandsbesøket og unger som var lei seg fordi vi ikke kunne gi et svar på hva vi skulle om sommeren og fordi vi ikke møtte de slektningene vi hadde sagt vi skulle møte.
Helst skulle jeg lagt meg under dyna til 2022. Nå har jeg barn så det alternativet ryker. Da blir det telt i hagen i stedet. Og minst mulig snakk om slektninger før de er på vei hit for å besøke oss.
Med bil i tre uker har vi mulighet til å finne på litt sånt ogsåVi er god på å finne noe uansett så blir det ikke reise så blir det nok litt dagsturer
Det har jeg også litt lyst til. Men litt skeptisk til å bestille med tanke på telt. Og regn.Vi håper på Sørlandet
LasseMajas detektivbyrå Det første mysterietHva ser dere på?
Vi er dårlige på å finne på ting. Men noe blir det helt klart uansett.Vi er god på å finne noe uansett så blir det ikke reise så blir det nok litt dagsturer
Vi rakk to storbyferier med guttungen før fylte ettMed lillesøster besinnet vi oss første året. Og angrer skikkelig siden korona slo til da hun var ti måneder og ødela alle reiseplanene.
Ser denDet har jeg også litt lyst til. Men litt skeptisk til å bestille med tanke på telt. Og regn.
Skal ha en prat med mannen en kveld. Uten unger. Høre hva han tenker.
Ah husker kengubsrnet leste de bøkeneLasseMajas detektivbyrå Det første mysteriet
Da har barnen lært seg hva venn er på Latin![]()
Ikke etter at frøkna har begynt på skolen. Tviler på om de godkjenner permisjon i en uke derfra for at vi skal kunne dra på ferie.Mange steder man kan dra uten at det koster skjorta, i tilleggg kan dere jo dra utenfor sesong
Litt planer er greit å haVi er dårlige på å finne på ting. Men noe blir det helt klart uansett.
Nei men det er jo mange år før detIkke etter at frøkna har begynt på skolen. Tviler på om de godkjenner permisjon i en uke derfra for at vi skal kunne dra på ferie.
Så herlig! Vi skal definitivt ta igjen reisingen når det blir mulighetVi rakk heldigvis tre utenlandsreiser i 2019Skjønner godt dere angrer dere ikke fikk reist så mye
4 år bare. I år er det sannsynligvis ikke mulig å reise.Nei men det er jo mange år før det
Hvilke prosjekter har dere?Ja jeg er også der, men samtidig så er alt så usikkert. Kjipt å bestille å glede seg så må det avbestilles. Jaja jeg har akkurat skrevet liste over prosjekter før september så egentlig burde vi bare holde iss hjemme ...
Nei man er jo forskjellig der, vi var i Danmark de første årene til kengubsrnet4 år bare. I år er det sannsynligvis ikke mulig å reise.
Kanskje ikke til neste år. Vi vil jo ikke dra på slike ferier før hu er gammel nok til å skjønne noe.. Så ser ikke poenget.
Ja, litt planer må man ha. Også liker jeg å ha litt løse planer, men jeg kan ikke ha dag etter dag etter dag uten planer for da skjer det ikke noe.Litt planer er greit å ha
KjektSer på film med barna og koser oss med vanilje is med peanøtter og sjokolade saus nami nami