April 2021 :D

Akkurat sånn var sommeren i fjor. Usikkerhet på om det kom til å være lov å reise, forkjølelse som ødela hele Vestlandsbesøket og unger som var lei seg fordi vi ikke kunne gi et svar på hva vi skulle om sommeren og fordi vi ikke møtte de slektningene vi hadde sagt vi skulle møte.

Helst skulle jeg lagt meg under dyna til 2022. Nå har jeg barn så det alternativet ryker. Da blir det telt i hagen i stedet. Og minst mulig snakk om slektninger før de er på vei hit for å besøke oss.
Vi er god på å finne noe uansett så blir det ikke reise så blir det nok litt dagsturer

Vi håper på Sørlandet
Det har jeg også litt lyst til. Men litt skeptisk til å bestille med tanke på telt. Og regn.
Skal ha en prat med mannen en kveld. Uten unger. Høre hva han tenker.

Vi er god på å finne noe uansett så blir det ikke reise så blir det nok litt dagsturer
Vi er dårlige på å finne på ting. Men noe blir det helt klart uansett.

Vi rakk to storbyferier med guttungen før fylte ett :p Med lillesøster besinnet vi oss første året. Og angrer skikkelig siden korona slo til da hun var ti måneder og ødela alle reiseplanene.

Vi rakk heldigvis tre utenlandsreiser i 2019 :) Skjønner godt dere angrer dere ikke fikk reist så mye

Jeg angrer forøvrig skikkelig på st jeg ikke ble med på den Spaniaturen med laget til kb i feb 2020, lot mannen dra siden vi skulle til Spania på sommeren også..

Ja jeg er også der, men samtidig så er alt så usikkert. Kjipt å bestille å glede seg så må det avbestilles. Jaja jeg har akkurat skrevet liste over prosjekter før september så egentlig burde vi bare holde iss hjemme ...
Hvilke prosjekter har dere?:)

4 år bare. I år er det sannsynligvis ikke mulig å reise.
Kanskje ikke til neste år. Vi vil jo ikke dra på slike ferier før hu er gammel nok til å skjønne noe.. Så ser ikke poenget.
Nei man er jo forskjellig der, vi var i Danmark de første årene til kengubsrnet

Jeg vil tilbaks til normal livet igjen. Jeg vil gi og få klem av venner. Jeg vil gå i parker reise mm.
Føles som man venter og venter men ser ikke lys i tunnelen om når ting blir normalt igjen :(

Litt planer er greit å ha
Ja, litt planer må man ha. Også liker jeg å ha litt løse planer, men jeg kan ikke ha dag etter dag etter dag uten planer for da skjer det ikke noe.

Så planer må jeg ordne ja. Sånn fra dag til dag om ikke annet.

Back
Topp