April 2021 :D

Det snør. Skikkelig kjedelig. Det legger deg skikkelig, snø. Hvitt. Dekker gresset. Og værmeldinga sier det skal fortsette utover kvelden og gjennom natta.

I tillegg blåser det skikkelig i kastene og det skal ta seg opp enda mer i morgen, med tordnen også. Skikkelig ruskevær.

Jeg gleder meg til vår. Dvs, da altså sånn vår uten snø....

Det snør. Skikkelig kjedelig. Det legger deg skikkelig, snø. Hvitt. Dekker gresset. Og værmeldinga sier det skal fortsette utover kvelden og gjennom natta.

I tillegg blåser det skikkelig i kastene og det skal ta seg opp enda mer i morgen, med tordnen også. Skikkelig ruskevær.

Har blåst skikkelig opp her også nå, og det skyer til.
Har vært et fantastisk vær til nå i påsken, men nå som jeg er ferdig med oppgaven min og kan ta meg fri, da skifter det...

Det er det. Men jeg føler min mentale helse trenger å legge noen tentative planer jeg kan se frem mot.

Men nå endte jeg med å søke etter campingplasser i Sverige, og dit skal vi jo ikke i år. Så jeg får styre meg inn på Norge igjen
Ja jeg er også der, men samtidig så er alt så usikkert. Kjipt å bestille å glede seg så må det avbestilles. Jaja jeg har akkurat skrevet liste over prosjekter før september så egentlig burde vi bare holde iss hjemme ...

Mye snø ved hytta vår også , ingenting i går på veien men mye i dag

Ja jeg er også der, men samtidig så er alt så usikkert. Kjipt å bestille å glede seg så må det avbestilles. Jaja jeg har akkurat skrevet liste over prosjekter før september så egentlig burde vi bare holde iss hjemme ...
Ikke bestille enda. Men sortere tanker i alle fall. Finne ut hva som er mulige alternativer. Glede meg litt. Med forbehold.

Vi har tilgode å være på familieferie til utlandet. Vi pleier være innenlands. Og blir nok det både i år og trolig 2022
Vi rakk to storbyferier med guttungen før fylte ett :p Med lillesøster besinnet vi oss første året. Og angrer skikkelig siden korona slo til da hun var ti måneder og ødela alle reiseplanene.

Akkurat sånn var sommeren i fjor. Usikkerhet på om det kom til å være lov å reise, forkjølelse som ødela hele Vestlandsbesøket og unger som var lei seg fordi vi ikke kunne gi et svar på hva vi skulle om sommeren og fordi vi ikke møtte de slektningene vi hadde sagt vi skulle møte.

Helst skulle jeg lagt meg under dyna til 2022. Nå har jeg barn så det alternativet ryker. Da blir det telt i hagen i stedet. Og minst mulig snakk om slektninger før de er på vei hit for å besøke oss.

Vi leier jo hytte , så vi kan ikke vente veldig lenge
Ser den

Vi vet ikke hva vi skal, men det er flere teltplasser enn hytter så vi har litt mer muligheter. Spørs litt hvor jo skal også da.

Back
Topp