God morgen
Strålende sol ute, deilig
Så herlig da. Her sier værmeldingen regn som går over til snø og en del vind.
Det skal komme en del snø visstnok. Blæ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Strålende sol ute, deilig
Regn regn blææ blir en inne dag![]()
Jeg må nok selv ut en turNettopp gått tur i regn egMen eg skal på jobb på tirsdag og trenger at foten/ryggen er bedre.
Elsker att bake så her blir det mye bakingSå mange som er flinke til å bakekanskje jeg og barna får bake noe i morgen
![]()
Så flink man du harMannen baker boller, jeg slapper av i dag. Skal bli godt med litt fri nå![]()
Jeg må nok selv ut en turmen de blåser i tillegg til regn surt
Ble fort borte den solenSå herlig da. Her sier værmeldingen regn som går over til snø og en del vind.
Det skal komme en del snø visstnok. Blæ
Hørtes deilig utVeldig deilig ute nåGått en times tur med hunden
![]()
Elsker att bake så her blir det mye baking![]()
Regnet er her for fullt, og det skal visst holde på, om det ikke går over til snø eller sludd til frem mot neste helg, om ikke mer.... BlæBle fort borte den solen
Jeg hater alt som har med matlaging å gjøre, så bakingen har han måttet lære segSå flink man du harhan min kan ikke ens lage en bolledeig
![]()
han følger oppskrift slavisk, så det går fint og de blir alltid gode
i dag ble det påskeboller, det har han aldri laga før Uff ja. Øyeblikk utHer også. Bare til å bite i det sure eplet![]()
Eldste min sier mamma jeg skjønner ikke. Du liker mer att baka en att spise det du bakerJeg liker å spise det som bakesDet er min motivasjon de gangene jeg baker
![]()
Eldste min sier mamma jeg skjønner ikke. Du liker mer att baka en att spise det du baker
Sånn e det jeg elskar baking men det er ikke sånn att jeg spiser mye av det![]()
Jeg elskar matlagning men mest bakingJeg hater alt som har med matlaging å gjøre, så bakingen har han måttet lære seghan følger oppskrift slavisk, så det går fint og de blir alltid gode
i dag ble det påskeboller, det har han aldri laga før
![]()