April 2021 :D

God morgen
Strålende sol ute, deilig

Så herlig da. Her sier værmeldingen regn som går over til snø og en del vind.

Det skal komme en del snø visstnok. Blæ

Mannen baker boller, jeg slapper av i dag. Skal bli godt med litt fri nå :)

Så mange som er flinke til å bake :D kanskje jeg og barna får bake noe i morgen :p

Ble fort borte den solen
Regnet er her for fullt, og det skal visst holde på, om det ikke går over til snø eller sludd til frem mot neste helg, om ikke mer.... Blæ
Også blåser det. Storm i kasta.

IMG_20210404_143915.jpgDet har gått over til en noe tykkere konsistens enn regn....

(og ja, jeg utsetter å potte opp en del stiklinger og små tomater til over påske for å ha plass til påskepynt i vinduskarmene)

Så flink man du har:) han min kan ikke ens lage en bolledeig:p
Jeg hater alt som har med matlaging å gjøre, så bakingen har han måttet lære seg :hilarious: han følger oppskrift slavisk, så det går fint og de blir alltid gode :smug: i dag ble det påskeboller, det har han aldri laga før :D

Jeg liker å spise det som bakes :p Det er min motivasjon de gangene jeg baker :p
Eldste min sier mamma jeg skjønner ikke. Du liker mer att baka en att spise det du baker :p
Sånn e det jeg elskar baking men det er ikke sånn att jeg spiser mye av det:)

Jeg hater alt som har med matlaging å gjøre, så bakingen har han måttet lære seg :hilarious: han følger oppskrift slavisk, så det går fint og de blir alltid gode :smug: i dag ble det påskeboller, det har han aldri laga før :D
Jeg elskar matlagning men mest baking:) her er det meg som er sjefen i kjøkken:p
Har en man som kan varken bake eller lage mat:rolleyes:

Back
Topp