Koselig. Hvilken film ser dere?Film og godis med eldste <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig. Hvilken film ser dere?Film og godis med eldste <3
Koselig. Hvilken film ser dere?![]()
Koselig. Her såg vi og på film og hadde godisFilm og godis med eldste <3
OkiHarry PotterLitt skummel, men går nok fint!
Ikke komfortable.Noen som har prøvd sånne hagestolen?
Vis vedlegget 353150
Hvilke av filmene og hvor gammel er barnet?Harry PotterLitt skummel, men går nok fint!
Hvilke av filmene og hvor gammel er barnet?
Har sett de 2 første med mellomste, hun syns de er litt skumle, men ikke for skumle, er 9 år.
Tenker hun skal få se de 2 neste også, men på de etter det er det 15 årsgrense, så de får vente litt
Æsj , synes de er så kuleIkke komfortable.Svigers har
De er veldig kule! Ser veldig stilige ut hos svigers. Passer godt innÆsj , synes de er så kule
Er muligens forskjell på kvalitet også, søsteren min har fra en dyrere butikk å den er god å sitte i, men jeg tenkte ikke å bruke så mye penger på det som skal stå foran huset og som blir brukt ytterst sjeldenDe er veldig kule! Ser veldig stilige ut hos svigers. Passer godt innmen ikke for min rompe iallefall
![]()
Vi har praktisert det slik at de får se filmene etter at bøkene er lest. Da blir det ikke like skummelt.Den første6 år.. Vi har lest boken
![]()
Aner ikke hva svigers sine kosterEr muligens forskjell på kvalitet også, søsteren min har fra en dyrere butikk å den er god å sitte i, men jeg tenkte ikke å bruke så mye penger på det som skal stå foran huset og som blir brukt ytterst sjelden
Vi at sånne 2 st og ett litet rund bort til. jeg syns man synker ned i de litt. Syns de er greie att sitte i men vår er mer til pyntNoen som har prøvd sånne hagestolen?
Vis vedlegget 353150
Jeg tror mamma har hatt den dyre og søs den billigere. Den dyre er mykere og bedre å sitte i på en måte..Er muligens forskjell på kvalitet også, søsteren min har fra en dyrere butikk å den er god å sitte i, men jeg tenkte ikke å bruke så mye penger på det som skal stå foran huset og som blir brukt ytterst sjelden
Vil ha noe komfortabelt uansettAner ikke hva svigers sine kostermen da er det kanskje ok om de likevel ikke skal brukes så mye?
Veldig deilig ute nåGod morgen
Strålende sol ute, deilig