April 2021 :D

Harry Potter :) Litt skummel, men går nok fint!
Hvilke av filmene og hvor gammel er barnet?
Har sett de 2 første med mellomste, hun syns de er litt skumle, men ikke for skumle, er 9 år.
Tenker hun skal få se de 2 neste også, men på de etter det er det 15 årsgrense, så de får vente litt

Hvilke av filmene og hvor gammel er barnet?
Har sett de 2 første med mellomste, hun syns de er litt skumle, men ikke for skumle, er 9 år.
Tenker hun skal få se de 2 neste også, men på de etter det er det 15 årsgrense, så de får vente litt

Den første :p 6 år.. Vi har lest boken :)

Dristet meg til å bestille noen netter på hotell i sommer nå. Får vi se da om det blir eller ei. Ungene storkoste seg der i fjor så. Badeland og med lollo og bernie:) regner med det blir fort booka så greit å ha noe iallefall.

De er veldig kule! Ser veldig stilige ut hos svigers. Passer godt inn:) men ikke for min rompe iallefall:)
Er muligens forskjell på kvalitet også, søsteren min har fra en dyrere butikk å den er god å sitte i, men jeg tenkte ikke å bruke så mye penger på det som skal stå foran huset og som blir brukt ytterst sjelden

Er muligens forskjell på kvalitet også, søsteren min har fra en dyrere butikk å den er god å sitte i, men jeg tenkte ikke å bruke så mye penger på det som skal stå foran huset og som blir brukt ytterst sjelden
Aner ikke hva svigers sine koster :) men da er det kanskje ok om de likevel ikke skal brukes så mye?

Får ikke sove blææ.
Tanker går rund og rund. Jeg har vart ned og opp flere ganger siden ja la meg:(
Jeg har vond så vond ibland att de føles som jeg ikke klarer tenke klart.

Jeg tror mamma har hatt den dyre og søs den billigere. Den dyre er mykere og bedre å sitte i på en måte..

Back
Topp