Påskeharen har vært her i løpet av natten 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Påskeharen har vært her i løpet av natten![]()
Her ogsåGuttungen gomler fornøyd på innholdet no
Ble barna glade?
![]()
God morgen
Var spådd sol i dag, men ser ikke noe til den foreløbig.
Påskeegg har min allerede fått , det hsr han kost seg med siden onsdag![]()
Det er jo bare oss på hytta så da kan vi gjøre som vi vil, vi har uansett alltid hatt skjærtorsdag som dag for påskeegg. , så dt ble en dag tidligere bare.Deilig å ha noe å kose seg med i påsken daMine har fått fra besteforeldrene i palmehelgen, så de har kost seg litt med det noen kvelder
Påskeharen ventet til i natt
![]()
Så godt å høre den har kommet til dere ogsåvært en travel natt for han/hun (usikker på kjønnet, innbiller mer påskeharen er gutt?)
Begge ble veldig glade
Yngste fikk ikke ordinært godteri da, grunnet ung alder!
Det er jo bare oss på hytta så da kan vi gjøre som vi vil, vi har uansett alltid hatt skjærtorsdag som dag for påskeegg. , så dt ble en dag tidligere bare.
Her blir det baking og pakking , reiser hjen i ettermiddag tror vi
Sol og fint vær her oxåSol og fint vær her i dagIngen planer. Vi er i karantene, så blir å være hjemme eller i hagen
![]()
Hva skall du bake ?Her blir det baking og pakking , reiser hjen i ettermiddag tror vi
God morgen
Var spådd sol i dag, men ser ikke noe til den foreløbig.
Påskeegg har min allerede fått , det hsr han kost seg med siden onsdag![]()
Ostehorn og bollerHva skal bakes?
Min er ogsp godt nedi sitt , men det var jo også planen med å gi det tidlig .Ser ikke noe til sola her heller, gitt.
Påskeeggene er ungene kommet godt nedi, ikke så mye igjen i noen av dem, mellomste har nok mest.
Ostehorn og bollerHva skall du bake ?![]()