April 2021 :D

God morgen
Var spådd sol i dag, men ser ikke noe til den foreløbig.
Påskeegg har min allerede fått , det hsr han kost seg med siden onsdag :)

Her også:D Guttungen gomler fornøyd på innholdet no:D Ble barna glade? :)

Så godt å høre den har kommet til dere også :D vært en travel natt for han/hun (usikker på kjønnet, innbiller mer påskeharen er gutt?) :p Begge ble veldig glade :) Yngste fikk ikke ordinært godteri da, grunnet ung alder!

God morgen

Deilig å ha noe å kose seg med i påsken da :) Mine har fått fra besteforeldrene i palmehelgen, så de har kost seg litt med det noen kvelder :) Påskeharen ventet til i natt ;)

Sol og fint vær her i dag :) Ingen planer. Vi er i karantene, så blir å være hjemme eller i hagen :)

Deilig å ha noe å kose seg med i påsken da :) Mine har fått fra besteforeldrene i palmehelgen, så de har kost seg litt med det noen kvelder :) Påskeharen ventet til i natt ;)
Det er jo bare oss på hytta så da kan vi gjøre som vi vil, vi har uansett alltid hatt skjærtorsdag som dag for påskeegg. , så dt ble en dag tidligere bare.

Så godt å høre den har kommet til dere også :D vært en travel natt for han/hun (usikker på kjønnet, innbiller mer påskeharen er gutt?) :p Begge ble veldig glade :) Yngste fikk ikke ordinært godteri da, grunnet ung alder!

Like travel som nissen:D Her er kun yngste våken og han kose seg :) Dei fekk heller ikkje snop i påskeegg når dei var yngre, men smoothie og lignende:)

Det er jo bare oss på hytta så da kan vi gjøre som vi vil, vi har uansett alltid hatt skjærtorsdag som dag for påskeegg. , så dt ble en dag tidligere bare.

Vi har også bare vært oss, ikke sammen med besteforeldre altså! De leverte «kontakt fritt» ved å henge det på døren her ;)

Sol og fint vær her i dag :) Ingen planer. Vi er i karantene, så blir å være hjemme eller i hagen :)
Sol og fint vær her oxå:) Her har vi planer att ta oss en tur til stranden ellers leke litt i hagen .
Får hoppes dere får komme ut av karantene snart :)

God morgen

Ser ikke noe til sola her heller, gitt.

Påskeeggene er ungene kommet godt nedi, ikke så mye igjen i noen av dem, mellomste har nok mest.

Ser ikke noe til sola her heller, gitt.

Påskeeggene er ungene kommet godt nedi, ikke så mye igjen i noen av dem, mellomste har nok mest.
Min er ogsp godt nedi sitt , men det var jo også planen med å gi det tidlig .

Back
Topp