April 2021 :D

En tur til lekeplassen og hjem igjen. Litt lunsj. Muffins har 4 åringen blande sammen og de er i ovnen. Eldste er ute og leker med en venn. Mellomst har besøk og de 2 jentene leker så utrolig fint:) jeg og minste skall snart ut i hagen og plate litt blomster.

Ja eg veit. Ungene skal til far på mandag og om han hoster fortsatt, så kan han ikkje gå på skulen. Me kommer i ventekarantene i tillegg.

Mulig dumt spørsmål :) kommer dere i ventekarantene fordi barnet har hoste? Her kommer vi i ventekarantene om barnet er nærkontakt av nærkontakt.

Grilling ute til lunsj i dag også, kjøttkaker til middag. Roer ned siste kvelden på hytta. I et håp om å unngå påsketrafikken reiser vi ned på påskeaften

Så deilig! Her blir det asiatisk til middag :) Lagde vafler tidligere i dag!

Vet ikke hvor gamle barna deres er, men har dere noen tips til fine påske aktiviteter (trenger ikke ha noe med påske å gjøre :p ) man kan gjøre med barn?

Mulig dumt spørsmål :) kommer dere i ventekarantene fordi barnet har hoste? Her kommer vi i ventekarantene om barnet er nærkontakt av nærkontakt.

Har ikkje vert i nærheten av nokon med smitte. Gikk i karantene uansett alle her. Spørs om far er enig, han overtar ungene mandag. Eg kommer meg ikkje til teststasjon, da eg ikkje har bil. Far svarer meg ikkje heller på melding.

Nesten litt flaut, men take out ;) Tror det er thai mat, men litt usikker. Vi pleier å bestille flere ulike og alle spiser litt av alt (bare husstanden). Deilig med noe lettvint :D
Åååh, nå savner jeg forrige sted vi bodde. Der var det masse takeout-muligheter i samme gate. Hage og større plass er fint det. Skulle gjerne hatt indisk og thai i gangavstand likevel.

Venninne min havnet i ventekarantene da kjæresten hennes var nærkontakt til dt smittet barn på skolen.

Back
Topp