God bedring til yngste!
Takk. Burde nok få han testa, men da må eg be far om hjelp. Han er imot coronatest og syns viruset blir overdrevet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring til yngste!
Wow..Takk. Burde nok få han testa, men da må eg be far om hjelp. Han er imot coronatest og syns viruset blir overdrevet...
Wow..
Uff god bedringOg yngste har hoste, vondt i hodet og magen. Da blir det ingen planer gitt![]()
Ja eg veit. Ungene skal til far på mandag og om han hoster fortsatt, så kan han ikkje gå på skulen. Me kommer i ventekarantene i tillegg.
Grilling ute til lunsj i dag også, kjøttkaker til middag. Roer ned siste kvelden på hytta. I et håp om å unngå påsketrafikken reiser vi ned på påskeaften
Nom! Hva slags asiatisk mat?Så deilig! Her blir det asiatisk til middagLagde vafler tidligere i dag!
Nom! Hva slags asiatisk mat?
Mulig dumt spørsmålkommer dere i ventekarantene fordi barnet har hoste? Her kommer vi i ventekarantene om barnet er nærkontakt av nærkontakt.
Åååh, nå savner jeg forrige sted vi bodde. Der var det masse takeout-muligheter i samme gate. Hage og større plass er fint det. Skulle gjerne hatt indisk og thai i gangavstand likevel.Nesten litt flaut, men take outTror det er thai mat, men litt usikker. Vi pleier å bestille flere ulike og alle spiser litt av alt (bare husstanden). Deilig med noe lettvint
![]()
Samme regler i vår kommune som i deres.Mulig dumt spørsmålkommer dere i ventekarantene fordi barnet har hoste? Her kommer vi i ventekarantene om barnet er nærkontakt av nærkontakt.
Nydelig plats . Der vil jeg værVis vedlegget 353077 Fin fin dag, vi har vært på tur og kost oss, sur vind men sol så da var det helt ok.
Vis vedlegget 353078
Enig , fabtastisk fine turområder ved hyttaNydelig plats . Der vil jeg vær![]()
Her gikk vi en tur med sjøen samle skjell og male de. Vi var nettop ute og laget vulkanVet ikke hvor gamle barna deres er, men har dere noen tips til fine påske aktiviteter (trenger ikke ha noe med påske å gjøre) man kan gjøre med barn?