April 2021 :D

Er jo pp fjellet, men var bare ikke spådd mer snø i dag

Egentlig er jeg usikker på hvor du er, for 3 timer herfra, jeg trodde du var nærmere. Men. Håper dere får det fint uabsett hvor dere er.

Sett film , nå er det snart sengetid kjenner jeg
Kjenner det er tid for senga her også

Vi har spilt setlers of catan med ungene. Koselig. Minste sov da

Egentlig er jeg usikker på hvor du er, for 3 timer herfra, jeg trodde du var nærmere. Men. Håper dere får det fint uabsett hvor dere er.
3 t og 20 min faktisk , fint får vi det nok selv om vi mest sannsynlig drar hjem en dag flr vi tenkte

3 t og 20 min faktisk , fint får vi det nok selv om vi mest sannsynlig drar hjem en dag flr vi tenkte
Såpass langt. Jeg trodde dere var på Sunnmøre av en eller annen grunn. Men du er jo milevis herfra da.

Jaja. Mitt hode som tok feil.

Men. Kjekt med hyttetur, selv om den blir kortere.

God kveld. Barnen sover jeg har rydde kjøkken stue og gangen.nå skall jeg snart legge meg skall bli herligt med søvn

April snar den kom vi på sent på kvelden :p Ungene ville lure pappaen att eldste har skrape bilen:p ohh jammen så gode skuespiller de var:laughing002

God morgen.

Her er alle ungene våkne, mannen gått opp for å dele opp litt eple, yngste og eldste har vært oppe en stund så de har spist litt banan og mellombar også.

God morgen. Vert våken men vil bli i senga :D Lurer på kva me skal finne på i dag.

Tiåringen har fortsatt full tiltro til sin far, og innbiller seg at frisør sikkert er skummelt og dyrt.

20-30 cm hår skal klippes av....

Hurra, lille sov like godt i hyttesenga som hjemme og har klart å dagduppe uten vogn. Og vi har klart å holde en relativt stabil varme, var til og med 19 grader på stua da vi sto opp. Det har det aldri vært på vinteren før tror jeg.

Back
Topp