Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble vel fornøyd med det også regner jeg medIkke i dagBle pølse først og marsmellows etterpå. Og tomatsuppe med egg og makaroni senere på dagen.
Er noen timer da, men ikke kjempelangt neiDere er på hytta som ikke er langt herfra nå?
Litt usikker på hvor den er, men ikke akkurat her nei. Her er det plussgraderEr noen timer da, men ikke kjempelangt nei
tror det er rundt 3 t fra dere, om jeg husker riktig.Litt usikker på hvor den er, men ikke akkurat her nei. Her er det plussgrader
Velkommen! Bare hyggelig med flere herGod ettermiddag alle sammen! Har ikke vært med i sånn månedstråd før, men kanskje april er måneden![]()
Absolutt. Heldigvis fremdeles mulig å distrahereBle vel fornøyd med det også regner jeg med
Begynner bli passe lei nå. For min del startet det hele litt på minussiden også. Hadde akkurat kommet tilbake i jobb etter et tøft svangerskap og en permisjon hjemme med en baby som ikke ville ta flaske. Føltes som alle kom med "det er litt koselig med kvalitetstid med barna" mens jeg savnet kaffeprat med voksneTakkSå hyggelig da! Har jo blitt mer og mer isolert i denne pandemien, og nå har vi hatt de strengeste tiltak i en god stund
Begynner å bli ganske sulten på sosial kontakt - så trivelig å «møte» folk her!
Kjipt når det er resultatet av besøkMigrene anfall og utslitt. Jaja. Sånn er livet.
Begynner bli passe lei nå. For min del startet det hele litt på minussiden også. Hadde akkurat kommet tilbake i jobb etter et tøft svangerskap og en permisjon hjemme med en baby som ikke ville ta flaske. Føltes som alle kom med "det er litt koselig med kvalitetstid med barna" mens jeg savnet kaffeprat med voksne![]()
Kjipt når det er resultatet av besøk
Migrene anfall og utslitt. Jaja. Sånn er livet.
Jeg gleder meg til å kunne samle vennegjengen på grilling i hagen. Og fester hjemme. Og gi alle sammen klemmer når de kommer. Og når de går. Sikkert noen underveis også. Nevnte jeg at jeg er en klemmer?Veldig forståelig!! Litt i samme situasjon her, bare jeg rakk jobbe et par mnd før dette startetIkke hatt barnepass siden før yngste ble født... Håper det ikke er alt for lenge til det blir bedre
![]()

Det er et stykke. Innover, så kand et fort snø jatror det er rundt 3 t fra dere, om jeg husker riktig.
Jeg gleder meg til å kunne samle vennegjengen på grilling i hagen. Og fester hjemme. Og gi alle sammen klemmer når de kommer. Og når de går. Sikkert noen underveis også. Nevnte jeg at jeg er en klemmer?![]()
Ja, det er det.Kjipt når det er resultatet av besøk
TakkGod bedring!
Ja! Det håper jeg også.Herlig! Krysser fingrene for at det blir en fin opplevelse for dere alle