Så kjedelig. Hva slags basseng snakker vi om da?Æsj utsolgt for bassenget heg ville ha
Hørt det ikke kommer inn så mye i år heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig. Hva slags basseng snakker vi om da?Æsj utsolgt for bassenget heg ville ha
Hørt det ikke kommer inn så mye i år heller
Får håpe de kommer inn igjenSå kjedelig. Hva slags basseng snakker vi om da?
Den utrolige historien om den kjempe store pæraHva sjal dere se?
En grunn til at jeg er sjeleglad det er mannen som har symptomer og ikke meg. Jeg har fremdeles mareritt om testen i fjor sommerDen testen var grusommere enn jeg husket
Nå søker jeg både feriehus og basseng , må ha noe glede ogsp
Basseng høres deilig ut. Håper dere finner det dere ønsker!Skulle gjerne hatt plass til det der!Får håpe de kommer inn igjen
https://lekekassen.no/intex-prism-f...aert-rammebasseng-sett-488x244x107-cm-26792np
Kos dereDen utrolige historien om den kjempe store pæra
Vi har sånn omtrent akkurat plassSkulle gjerne hatt plass til det der!
Min har fortsatt ikke blitt testetEn grunn til at jeg er sjeleglad det er mannen som har symptomer og ikke meg. Jeg har fremdeles mareritt om testen i fjor sommerBasseng høres deilig ut. Håper dere finner det dere ønsker!
En grunn til at jeg er sjeleglad det er mannen som har symptomer og ikke meg. Jeg har fremdeles mareritt om testen i fjor sommerBasseng høres deilig ut. Håper dere finner det dere ønsker!
Føler med dere!Grusom test! Her har samtlige i husstanden tatt et tosifret antall![]()
Vi har sånn omtrent akkurat plass
Grusom test! Her har samtlige i husstanden tatt et tosifret antall![]()
Vi har heldigvis helt flatt men liten hage så trampoline og basseng er det akkurat plass tilVi har PLASS, men det er ikke FLATT noe sted, da må vi grave og tildels dypt, og det er ikke helt ideelt i forhold til at de tjo skal inn om vinteren etc.
Jeg har et sterkt ønske om en flat hage, men ser ingen måte å få til det her vi bor desverre. Det medfører trampoline litt på skrå telt på skrå, basseng på skrå... og da er det mye mindre basseng enn det der, og likevel langt mer på skrå enn hva anbefalt er på noe som helst vis. (de skal jo stå dønn flatt egentlig, vann er tungt, men.... )
Er vel bare å bestille om dere trengerHvorfor sitter det så langt inne å gjennomføre denne bestillinga? Jeg har BESTEMT meg for å gjøre det, mannen har sagt at jeg får bestemme selv (altså tar han ikke avgjørelsen for meg) men søren meg, å GJØRE det. Rep set til teltstang TRENGER vi, footprint bare har jeg lyst på, men søren altså, det er en tusenlapp, det er jo penger, men jeg har dem, så hvorfor klarer jeg ikke bare bestille? Det er halvannen mnd til vi kan drømme om å sette det opp antar jeg, men notatene mine fra i fjor sier at "kjøp det før mai, for da er det utsolgt"
Er vel bare å bestille om dere trenger
Vi har heldigvis helt flatt men liten hage så trampoline og basseng er det akkurat plass til
Gjør det! Alle steg nærmere ferie er steg riktig vei.Ja, fiksesett trenger vi, det er bare at jeg har lyst å kjøpe mer som jeg ikke helt kan forsvare, men synes jeg kan, så jeg har utsatt det lenge, og bestemte meg i morges for å gjøre det, og har ikke gjort det.
Men tenker jeg skal. Skal det. Det blir litt håndfast nærmere ferie da, på en måte. Nesten
Det er litt kjedeligVår er jo rimelig stor sånnsett, men den skrår alle veier, nord-sør, øst-vest i tillegg til vest-sør og øst-sør... ja, alle veier egentlig