April 2021 :D

Tror det avhenger av anatomien din og erfaringen til den som tar testen. For min del gjorde det vondt i tre dager. Slet med å sove. Som jo er det siste man trenger på toppen av en forkjølelse og to barn hjemme.
Uff det var lenge
Jeg vet hvorfor det er så ubehagelig her da, må bare tåle det

Gjør det du må. Flott at du passer på ❤️

Eg er løvemamma, særlig når det kommer til mobbing. Eg har vert der. Far også. Han er løvepappa. Me er påståelig når det kommer til ungene. Og da må foreldrene ta ansvar, mistenker at det ikkje har skjedd hittil. Ungen har sagt at me er fattige, for dattera vår ikkje får nye briller. Me var nylig hos optiker og hun trenger ikkje nye. Barn lærer seg ikkje ord som fattige ol på egenhånd.

Eg er løvemamma, særlig når det kommer til mobbing. Eg har vert der. Far også. Han er løvepappa. Me er påståelig når det kommer til ungene. Og da må foreldrene ta ansvar, mistenker at det ikkje har skjedd hittil. Ungen har sagt at me er fattige, for dattera vår ikkje får nye briller. Me var nylig hos optiker og hun trenger ikkje nye. Barn lærer seg ikkje ord som fattige ol på egenhånd.
Barn lærer det av foreldre og andre barn evt.

Her er eldste litt tett i nesen. Hoster litt og litt vond i halsen . Satsar på att de ikke er noe

Lurer på om skulen gjer slik at dattera mi slipper å bli mobba. Dei har prøvd ulike tiltak men det hjelper ikkje. Har satt foten ned og bedt dei få han til å bytte skule.
Stor klem til dere. Vet hvordan det føles att ha barn som blir mobbad.

Mobbingen er ein ting. Hun blir seksuelt trakassert av han. Kalles stygge navn og han klapse hun på baken også.
Fy søren nå blev jeg leie og sint når jeg leste dette. Nå er det vel de som mobber som må bytte skole og ikke de som blir mobbad.

God morgen, hverdag.

Det blåser enda. Men på tide å starte dagen

Blæææ. O har jo astma. Hosta litt noen dager, helt normalt for han. Vært i strålende form. Men i morges kom feberen. Skulle vært på jobb nå 9, ekstravakt. Utrolig kjipt å ringe inn så sent. Så nå er det telefoner alle veier. Er jo sånn køer for tester. Blæææ.

Også var det om jeg kan sende S i barnehagen da. Hun er jo frisk hun altså, men man kjenner jo på det. Blir gal av usikkerhet. Har snakka med legevakten. Skal ringe fastlegen når de åpner. Håper på en henvisning til luftveisklinikk for O. Så hun bør jo strengt tatt dit ( barnehagen) så jeg får mulighet til å
styre på rundt han. Livet...eller om jeg må ta med begge på luftveieklinikken. Dumt det og. Gubben har opplæring i ny jobb og tror ikke han roper hurra om jeg maser for mye.

God morgen. Mannen fikk negativ test i går så den symptomfrie guttungen får gå i barnehagen i dag. Da blir det litt mer effektiv jobbing på hjemmekontoret

Back
Topp