Jippi, gratulerer så mye.Negativ![]()
Rar til vi lever i når noe negativt er så positivt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi, gratulerer så mye.Negativ![]()
He he ja enig i det.Jippi, gratulerer så mye.
Rar til vi lever i når noe negativt er så positivt![]()
KjempebraNegativ![]()
Den delen med "dersom det er i\overhengende sannsynlig at det er smitte" ble vel fjernet i forbindelse med at det ble innført obligatorisk karantenehotell etter utenlandsturer
Ikke uventet men greit å få det bekreftetKjempebra
Så braVi hadde noen smittetilfeller på skolen til barna for litt siden og fikk en ganske god beskrivelse fra kommuneoverlegen på dette med ventekarantene.
God bedring!Blitt sjukemeldt. 100% fra testlinjen og 50% fra klinikken. Skikkelig vondt no, var for lenge på jobb...
Masse god bedringBlitt sjukemeldt. 100% fra testlinjen og 50% fra klinikken. Skikkelig vondt no, var for lenge på jobb...
Jada, det hue mitt kan man få gratis. Testen var i dagTok test jeg og. De var veldig greie. O var veldig utilpass og redd. Godt greit før. Sikkert formen som gjør det nå. Slapp. Fått hodepine også nå, men det kan skyldes noe så enkelt som lite mat. O ville gjerne jeg skulle få test også, og det gikk fint.
Er det bare meg, eller er det flere som irriterer seg over folk som klager over at de ikke kan dra over grensen til Sverige for å handle.
Stakkars folk, brått så må de leve akkurat som alle oss andre som ikke bor nær grensen...
Så braTakk. Fysioterapi på fredag![]()
Jeg vet ikke. Selv syns jeg det er litt kjipt at vi ikke kan akkurat nå, men klager ikke over det akkurat. Er bare sånn det er.Er det bare meg, eller er det flere som irriterer seg over folk som klager over at de ikke kan dra over grensen til Sverige for å handle.
Stakkars folk, brått så må de leve akkurat som alle oss andre som ikke bor nær grensen...
Ikkemerket mange som klager over det nå, det var litt mas på nett om det for et år siden, men nå, har jeg ikke merket det. Bor så langt unna at svenskehandel i så fall begrenser seg til sommerferien liksom.
Har sett det på et par andre forum jeg er på, og er litt oppgitt.Jeg vet ikke. Selv syns jeg det er litt kjipt at vi ikke kan akkurat nå, men klager ikke over det akkurat. Er bare sånn det er.
Mamma og pappa syns det er teit at de ikke kan besøke leiligheten sin der.
Blitt sjukemeldt. 100% fra testlinjen og 50% fra klinikken. Skikkelig vondt no, var for lenge på jobb...