Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp, blir nok litt av det her ogsåJa, litt planer må man ha. Også liker jeg å ha litt løse planer, men jeg kan ikke ha dag etter dag etter dag uten planer for da skjer det ikke noe.
Så planer må jeg ordne ja. Sånn fra dag til dag om ikke annet.
Altfor myeHvilke prosjekter har dere?![]()
Jeg vil tilbaks til normal livet igjen. Jeg vil gi og få klem av venner. Jeg vil gå i parker reise mm.
Føles som man venter og venter men ser ikke lys i tunnelen om når ting blir normalt igjen![]()
Jeg vetVi er flere med den følelsen. Jeg savner livet mitt.

Hehe kjenner til detAltfor mye![]()
Nyter kaffen nåHer er planen å sy. Plenen er for tiden elegant dekket av snø. Og det blåser heftig. Ut skal jeg ikke. Men jentene har et sy-prosjekt. Dvs, mellomste. Minstemor vil bare ha det samme men syr ikke selv. Det betyr at jeg må. Jeg har ikke sydd mange meter i mitt liv, men mellomste syr ikke avanserte greier, så jeg øver.Planene for dagen er å rake plenen. Kanskje jeg får sydd noe på symaskin også?
God morgen
Her vurderes det å ringe testtekefonen for å høre om jeg må testes , mannen mener det nemlig..

Godmorgon har vart oppe i 2 timmer og 3 kaffekopper redanGod morgen! Her har vi vært oppe i en time alleredeNyter kaffen nå
Jupp , tviler på det er korona menHar du fått symptomer?![]()
God morgen
Her vurderes det å ringe testtekefonen for å høre om jeg må testes , mannen mener det nemlig..
Jupp , tviler på det er korona men
Rakk å ferdigstille en truse til lillejenta og en truse til meg. Mest fornøyd med førstnevnte.Her er planen å sy. Plenen er for tiden elegant dekket av snø. Og det blåser heftig. Ut skal jeg ikke. Men jentene har et sy-prosjekt. Dvs, mellomste. Minstemor vil bare ha det samme men syr ikke selv. Det betyr at jeg må. Jeg har ikke sydd mange meter i mitt liv, men mellomste syr ikke avanserte greier, så jeg øver.
Jada jeg kan reglene , likevel så lite sannsynlig at jeg har så defor føles det bortkastetDa har mannen din rett. Alle med forkjølelse symptomer skal teste seg.
Skjønner deg godt. Her er det heldigvis mannen som har symptomer. Siden vi ikke har truffet noen utenfor kjernefamilien sist uke fikk jeg ham til å teste seg i går og lot meg og ungene droppe det i første omgang. Det er ingen sjanse for at ungene eller jeg har det uten at han er smittet.Jada jeg kan reglene , likevel så lite sannsynlig at jeg har så defor føles det bortkastet