Haha fikk høre fra hans lærare att gutten din hadde en fin tale før alle i klassenEnig med eldste din![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha fikk høre fra hans lærare att gutten din hadde en fin tale før alle i klassenEnig med eldste din![]()
Skal vi lage kalun (filet i en stekepose, ikke hele kalkunen) eller svinefilet, evt baconsurret svinefilet til middag, tro. Det andre blir i morgen da, jeg er ikke spesielt motivert for der ene eller det andre kjenner jeg. Rett og slett litt lei av alt. Været, korona, restriksjoner
Jeg prøver å drømme meg bort i ferieplanlegging, men selv om vi er på så enkle ting som camping i telt innenlands så vet jeg ikke helt hva vi kan planlegge.
Ikke vet jeg om jeg tørr å bestille. (sommeren 2019 hvor vi var i dyreparken i tre døgn i pøsregn sitter godt i minnet. I Kardemommeby var det ikke lett å tørke klær. Men i telt er det enda vanskeligere....) ikke vet jeg hvor langt vi skal sikte å å dra, ikke vet jeg helt når heller. Jeg vet når jeg har ferie, men ikke mannen.
Vi skal på et eller annet vis til svigers, men vet ikke hvordan. I forhold til hva som er lov. Overnatting hos besteforeldre. Hun er vel vaksinert før juli, minst en dose i alle fall. Ehh, kanskje hun regnes som helsevesen også.
Men der kommer en ting til. Hva om vi skal vaksineres i juli? Da bør vi ikke være på Toten eller Sørlandet eller noe sånn..
Nei. Får holde meg til det konkrete.
Middag. Legging av unger.
Visstnok Harry Potter film i kveld, den første. Siden mellomste og faren ble ferdig med den boka i dag.
Seng. I morgen har min bror bursdag og jeg sår ikke treffe ham, lurer på om vi skal reise bort og synge bursdagssang på trappa og reise hjem, om jeg får ungene til å godta en sånn plan, det er litt vanskelig for de lengter etter å treffe søskenbarna. Men det er to gjester. Han har derved valgt å invitere våre foreldre. Skjønner ham godt. Det er drittvær også, vi kan ringe ham på messenger og synge da.
Og så er det jobb og skole igjen. En unge på skole og en på hjemmeskole. Og ei som skal i bhg mens jeg og faren har hjemmekontor
Lov å være lei. Her er planen å leie bil i tre uker i sommer. Det har vi gjort. Om vi får reist noe sted eller bruker den til å reise til badeplasser i nærheten får tiden vise
Dyreparken blir nok sommeren 2022. Hvis ikke det er åpnet opp for reising til utlandet da, om det skjer blir det laaaang utenlandsferie i stedet![]()
Oooh hvilken film? Elsker filmene.Skal vi lage kalun (filet i en stekepose, ikke hele kalkunen) eller svinefilet, evt baconsurret svinefilet til middag, tro. Det andre blir i morgen da, jeg er ikke spesielt motivert for der ene eller det andre kjenner jeg. Rett og slett litt lei av alt. Været, korona, restriksjoner
Jeg prøver å drømme meg bort i ferieplanlegging, men selv om vi er på så enkle ting som camping i telt innenlands så vet jeg ikke helt hva vi kan planlegge.
Ikke vet jeg om jeg tørr å bestille. (sommeren 2019 hvor vi var i dyreparken i tre døgn i pøsregn sitter godt i minnet. I Kardemommeby var det ikke lett å tørke klær. Men i telt er det enda vanskeligere....) ikke vet jeg hvor langt vi skal sikte å å dra, ikke vet jeg helt når heller. Jeg vet når jeg har ferie, men ikke mannen.
Vi skal på et eller annet vis til svigers, men vet ikke hvordan. I forhold til hva som er lov. Overnatting hos besteforeldre. Hun er vel vaksinert før juli, minst en dose i alle fall. Ehh, kanskje hun regnes som helsevesen også.
Men der kommer en ting til. Hva om vi skal vaksineres i juli? Da bør vi ikke være på Toten eller Sørlandet eller noe sånn..
Visstnok Harry Potter film i kveld, den første. Siden mellomste og faren ble ferdig med den boka i dag.
Seng. I morgen har min bror bursdag og jeg sår ikke treffe ham, lurer på om vi skal reise bort og synge bursdagssang på trappa og reise hjem, om jeg får ungene til å godta en sånn plan, det er litt vanskelig for de lengter etter å treffe søskenbarna. Men det er to gjester. Han har derved valgt å invitere våre foreldre. Skjønner ham godt. Det er drittvær også, vi kan ringe ham på messenger og synge da.
Og så er det jobb og skole igjen. En unge på skole og en på hjemmeskole. Og ei som skal i bhg mens jeg og faren har hjemmekontor
Bare pizza her. Jeg endte opp med å gå for å hvile og våknet for litt siden.Kylling og fløtepoteter til middag. Sjokoladepudding til dessert. Ellers har me sløva inne i dag![]()
Den første. Det er bare den boka hun har lest/fått lest for seg, og vi har praktisert det sånn med broren at han fikk se filmene ettersom han har lest bøkene så der gjør vi med henne også. Han har for lengst lest alle, og et kommet til nr 5 på engelsk deretter, leser omigjen noen på norsk og engelsk innimellom. Så han har vel sett alle filmene, men der gjerne denne sammen med søstra i kveld likevel.Oooh hvilken film? Elsker filmene.
Kalkun her. Med potet og gulrot og saus.Kylling og fløtepoteter til middag. Sjokoladepudding til dessert. Ellers har me sløva inne i dag![]()
Synes også det er litt håpløst å planlegge ferieSkal vi lage kalun (filet i en stekepose, ikke hele kalkunen) eller svinefilet, evt baconsurret svinefilet til middag, tro. Det andre blir i morgen da, jeg er ikke spesielt motivert for der ene eller det andre kjenner jeg. Rett og slett litt lei av alt. Været, korona, restriksjoner
Det frykter jegSpår i såfall at utlandsreiser blir dyrt i 2022..
Synes også det er litt håpløst å planlegge ferie
Danmark var vi i fjor. Nå vil ungene til Disney WorldOm utlandet 2022 for vår del så er det trolig telt i sverige eller danmarkKan tenke meg å kjøre til en plass på vestkysten av sverige, fine strender og sånn. Sikkert kjekt?
Foreldrekravet er at vi vil reise på ferie uten munnbind Det er en veldig fin måte å gjøre det påDen første. Det er bare den boka hun har lest/fått lest for seg, og vi har praktisert det sånn med broren at han fikk se filmene ettersom han har lest bøkene så der gjør vi med henne også. Han har for lengst lest alle, og et kommet til nr 5 på engelsk deretter, leser omigjen noen på norsk og engelsk innimellom. Så han har vel sett alle filmene, men der gjerne denne sammen med søstra i kveld likevel.
Ja, både fordi da blir det ikke for skummelt å se, og dessuten fordi det ødelegger enhver bok å ha sett filmen først. Bøkene inneholder mye mer.Det er en veldig fin måte å gjøre det på![]()
Vi har tilgode å være på familieferie til utlandet. Vi pleier være innenlands. Og blir nok det både i år og trolig 2022Danmark var vi i fjor. Nå vil ungene til Disney WorldForeldrekravet er at vi vil reise på ferie uten munnbind
![]()
Jeg er så enig. Jeg ser aldri filmene først..Ja, både fordi da blir det ikke for skummelt å se, og dessuten fordi det ødelegger enhver bok å ha sett filmen først. Bøkene inneholder mye mer.