En skygge! Svak svak svak skygge! Er på 11 dpo, rugedag 8.![]()
Har du fått noen symptom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En skygge! Svak svak svak skygge! Er på 11 dpo, rugedag 8.![]()
Er et stort susehue som ikke husker noen ting, men ingenting utenom det [emoji13]Har du fått noen symptom?
Er et stort susehue som ikke husker noen ting, men ingenting utenom det [emoji13]
Så godt at kroppen er i rute [emoji108][emoji16] Alltid godt når man får begynne med piller, spray eller sprøyter ja[emoji7][emoji7] Ventinga er kjip[emoji53]Mensen kom i går, så da er jeg i rute for innsett av fryseegg i siste uka av april. Begynte "å knaske" Progynova i dag. Godt når noe skjer. Venting mellom forsøk er det verste.
Spennende, ser den jeg også[emoji7] Håper det blir fiiin strek snart [emoji108][emoji108]En skygge! Svak svak svak skygge! Er på 11 dpo, rugedag 8.![]()
Å så spennende ja, satser på at TR ikke kommer på en god stund nå[emoji171]Rugedag 10 og fortsatt skyggestrek, spennende om TR bikker inn i morgen eller ikke...
En ting er sikkert i dette sirkuset, man lærer at Ting Tar Tid. 5,5 år uten prevensjon og bare 1 barn som resultat foreløpig. Begynte med søskenforsøk på sykehuset i juni i fjor. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.Så godt at kroppen er i rute [emoji108][emoji16] Alltid godt når man får begynne med piller, spray eller sprøyter ja[emoji7][emoji7] Ventinga er kjip[emoji53]
Prøvd på nr 1 i 3,5 år her, 3 runde med IVF her.. Så ja denne ventinga blir vi alle dessverre god på [emoji53][emoji53][emoji53] Håper dette er runden det vil klaffe for oss begge nå[emoji171]En ting er sikkert i dette sirkuset, man lærer at Ting Tar Tid. 5,5 år uten prevensjon og bare 1 barn som resultat foreløpig. Begynte med søskenforsøk på sykehuset i juni i fjor. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.
Ja, krysser fingrene, og snart bena, for oss begge Nå er det vår tur.Prøvd på nr 1 i 3,5 år her, 3 runde med IVF her.. Så ja denne ventinga blir vi alle dessverre god på [emoji53][emoji53][emoji53] Håper dette er runden det vil klaffe for oss begge nå[emoji171]
Ventinga og alle rundene med hormoner osv vil bli verd det til slutt ja[emoji171][emoji171] Blir en helt annen takknemmelighet når veien mot barn har vært lang ja[emoji11]Ja, krysser fingrene, og snart bena, for oss begge Nå er det vår tur.
Og jeg tror at vi som må gjennom litt mer enn andre for å få barna våre, setter mer pris på dem enn vi ville gjort om de kom lett. Jeg tror ikke nødvendigvis vi blir mer glad i dem, vi bare vet hva alternativet er.
Det skal bli din tur også til slutt
Ja det er sant! [emoji1] Nå er to satt, og jeg lever enda, så dette skal nok gå fint[emoji1]
Hei, du kan prøve å ikke presse hardt på stemplet. Jo hardere trykk du har jo vondere blir sprøyta. Ta det rolig, klip huden hvor du skal sette den og begynn å stryke huden med en finger i nærområdet hvor stikket skal. sett sprøyta, laaaaaangsomt om du synes det går greit. Da slipper du unna en del press fra sprøyta og mener det blir mindre vondt da.
Hei, du kan prøve å ikke presse hardt på stemplet. Jo hardere trykk du har jo vondere blir sprøyta. Ta det rolig, klip huden hvor du skal sette den og begynn å stryke huden med en finger i nærområdet hvor stikket skal. sett sprøyta, laaaaaangsomt om du synes det går greit. Da slipper du unna en del press fra sprøyta og mener det blir mindre vondt da.