April 2017

Ja jeg setter sprøyter daglig på andre, og er i grunn ganske god på det. Men jeg er livredd sprøyter for egen del, har aldri tatt ei vaksine uten å besvime[emoji85] det er det som er problemet, smerter bryr jeg meg ikke om[emoji6]

Uff da, kjedelig å besvime. Har aldri gjort det. Håper virkelig det går bedre.

TR kom i går, så ingen julebaby på meg..

TR kom i går, så ingen julebaby på meg..

Ånei! :( Det var trist å lese! Hadde troen på at det skulle gå denne gangen.
Rekker dere nytt forsøk før sommeren?

Jippi!! :D

Vedlegg

• IMG_20170417_061702.jpg
    IMG_20170417_061702.jpg
    859,4 KB · Visninger: 109
Hadde kontroll idag, 6-7 folikkler og skal fortsette med samme dose Puregon og ny kontroll fredag [emoji7] Tipper det blir uttak mandag [emoji16][emoji108]

Hadde kontroll idag, 6-7 folikkler og skal fortsette med samme dose Puregon og ny kontroll fredag [emoji7] Tipper det blir uttak mandag [emoji16][emoji108]

Hurra! Det låter jo bra! :) Nå blir det bebis på deg også :Heartred

Sniker for å ønske dere alle sammen masse lykke til med forsøkene[emoji4] Venter selv en liten jente i august etter ICSI[emoji173]

Kontroll i dag her og. Slimhinne på 9 mm , 7 follikler høyre side, og 2 venstre minimum. Venstre eggstokk liker ikke å vise seg frem, så nå er jeg skikkelig mørbanket og kvalm etter røskingen....[emoji32]
Tilbake på fredag, mest sannsynlig uttak mandag[emoji4]

Kontroll i dag, slimhinnen var bra (husker ikke hva gyn sa, 9mm kanskje?), men bare to follikler som ligger an til å bli modne så da blir det nok avbrutt IVF for oss dette første forsøket [emoji22]
Ny kontroll på torsdag, da får vi nok vite om det skal utføres AIH istede som en nødløsning...
Trist og utrolig skuffet over egen kropp som absolutt ikke klarer å levere [emoji24]

Da gikk det ikke denne gangen heller og nå er vi fri for egg på frysa. Så skal vi ha flere så må vi i gang med ny hormonstimulering.

Lykke til alle:)

Back
Topp