April 2017

Oppstart av sprøyter i dag eller i morgen, skal ringe hausken etter jobb :)
Men damer, hva bruker dere som desinfeksjon..?
Første gang brukte jeg klorhexidin, andre gang ingenting [emoji14] med mindre du gnir deg inn i møkk så tror jeg ikke du klarer å være skitten nok til at det utgjør noen fare :)

Men det er jo selvfølgelig opp til deg. Jeg syntes det ble mye styr med å desinfisere før hver sprøyte :)

Første gang brukte jeg klorhexidin, andre gang ingenting [emoji14] med mindre du gnir deg inn i møkk så tror jeg ikke du klarer å være skitten nok til at det utgjør noen fare :)

Men det er jo selvfølgelig opp til deg. Jeg syntes det ble mye styr med å desinfisere før hver sprøyte :)
Hahahaha [emoji23][emoji23][emoji23]
Nå måtte jeg le [emoji23] Ruller meg vel heller sjeldent i møkk [emoji23][emoji14]

Men tja, tror jeg tar å kjøper en flaske klorhexidin jeg da [emoji6] siden jeg er helt fersk i gamet og rimelig nervøs for å stikke meg selv [emoji14] Så slipper jeg å tenke på 'det' i alle fall når jeg styrer med første sprøyten [emoji6]

Tusen takk for svar! [emoji1]

Hahahaha [emoji23][emoji23][emoji23]
Nå måtte jeg le [emoji23] Ruller meg vel heller sjeldent i møkk [emoji23][emoji14]

Men tja, tror jeg tar å kjøper en flaske klorhexidin jeg da [emoji6] siden jeg er helt fersk i gamet og rimelig nervøs for å stikke meg selv [emoji14] Så slipper jeg å tenke på 'det' i alle fall når jeg styrer med første sprøyten [emoji6]

Tusen takk for svar! [emoji1]
Om det er første runde så skjønner jeg du vil gjøre det omstendig :) om du, gud forby, skulle ha runde to så skjønner du nok hva jeg mener [emoji4] man blir uheldigvis litt garva etter første runde.

Men lykke til med sprøytestart! Håper lykken står deg bi og gullegget blir funnet [emoji173]

Om det er første runde så skjønner jeg du vil gjøre det omstendig :) om du, gud forby, skulle ha runde to så skjønner du nok hva jeg mener [emoji4] man blir uheldigvis litt garva etter første runde.

Men lykke til med sprøytestart! Håper lykken står deg bi og gullegget blir funnet [emoji173]
Tusen takk for lykkeønskninger! [emoji1][emoji173]

Setter første injeksjon i morgen! [emoji1] spent på åssen det går.... er riktignok sykepleier, men har sprøyteskrekk åkkesom[emoji85]

Setter første injeksjon i morgen! [emoji1] spent på åssen det går.... er riktignok sykepleier, men har sprøyteskrekk åkkesom[emoji85]
Sykepleier jeg også, måtte manne meg skikkelig opp...

Jeg er sær, synes det er gøy å stikke også meg selv[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] henger vel i pga jeg har satt injeksjoner i.m i flere år pga allergi og p-sprøyte [emoji108] gadd ikke betale for å få satt de hos legen[emoji85][emoji85]

Første sprøyte satt i går kveld; vi er offisielt i gang! [emoji1]

Stod at man skulle "telle til 5" etter sprøyten var tømt før man trakk den ut for å være sikker på at den var helt tømt.. tror jeg telte til 5 tre ganger for jeg var så usikker på om jeg hadde telt sakte nok [emoji23] bare et ord å si : stressa! [emoji23]

Men det gikk overraskende greit altså! [emoji5] den sprøytespissen på elonva trengte jo ikke hjelp engang for å gå gjennom huden [emoji28]

En skygge! Svak svak svak skygge! Er på 11 dpo, rugedag 8.
1df3e4f11c64f0150e2e99212d1b8e11.jpg

Avbrutt forsøk på fjerde sprøytedag pga blindtarmbetennelse.
Er jo ferdig med over 1mnd på spray, så dette? Nei fy aå urettferdig. Må må jeg begynne på nytt senere.. lykke til alle aprildamer, jeg kommer sterkere tilbake senere. Men først venter blindtarmoperasjon kl 16.

14 dpo og blendahvit test! så nå ruller jeg inn årene enn så lenge å tar påskeferie fra prøving og tankekjør.

Lykke til videre alle sammen [emoji173]

Er jo ferdig med over 1mnd på spray, så dette? Nei fy aå urettferdig. Må må jeg begynne på nytt senere.. lykke til alle aprildamer, jeg kommer sterkere tilbake senere. Men først venter blindtarmoperasjon kl 16.
Nei dæven, snakk om å være uheldig!

Lykke til og god bedring!

Å nei, så ufattelig kjedelig[emoji20][emoji20] lykke til med operasjon!!

Uff så utrolig kjipt [emoji52][emoji52] Masse lykke til med operasjon [emoji11]

Uff så utrolig trasig!!!! Håper operasjonen gikk bra lykke til videre

Back
Topp