Kommer kanskje litt an på klinikken du hører til, men jeg fikk testdag 12 dager etter innsett med 2 dager gammelt embryo, så sånn ca 14dpo![]()
Okei..da får jeg vente å se hva de sier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer kanskje litt an på klinikken du hører til, men jeg fikk testdag 12 dager etter innsett med 2 dager gammelt embryo, så sånn ca 14dpo![]()
Ja, de vet nok bestOkei..da får jeg vente å se hva de sierHadde du styrt eller naturlig syklus?
Ja, de vet nok bestdet er så mange forskjellige retningslinjer på de forskjellige klinikkene.
Jeg hadde styrt syklus. Snakk om dag og natt fra ferskforsøk altså! [emoji23] enn du?
Naturlig syklus her ogsåHar naturlig syklus..så ja, som dag og natt ift. ferskforsøk! Meeen usikker på om jeg får noe progesteronstøtte etter innsett? De på sykehuset sa ingenting om det. Har flere resepter liggende på lutinus, men bør kanskje ringe å høre![]()
Naturlig syklus her ogsåfantastisk! Men spent på ha de sier om støttebehandling.. skal ha innsett i morgen
Lykke til! I styrt syklus så begynte jeg på progesteronstøtte to dager før innsett, altså ved "eggløsning". Usikker på hva dere som har innsett i naturlig syklus skal haNaturlig syklus her ogsåfantastisk! Men spent på ha de sier om støttebehandling.. skal ha innsett i morgen
Gratulerer! Blir en spennende tid fremoverJeg ruger [emoji173]
Jeg ruger [emoji173]
Nei, her er det helt naturlig syklusFikk du noe støttebehandling?
Jeg ruger [emoji173]
Så herlig[emoji172][emoji7]Jeg ruger [emoji173]
Rugedag 3Hvordan går det med aprilgjengen da?? Jeg starter med sprøyter på søndag[emoji7] Håper at formen blir litt bedre da når de utjevner hormonnivåene litt[emoji23][emoji23] 28 dager med mer eller mindre konstant hodepine og hetetokter tar på [emoji52][emoji85]
Så koselig [emoji7]Da har jeg blitt ruger [emoji813]red
Så herlig [emoji7][emoji7]Da har jeg blitt ruger [emoji813]red