April 2017

En skygge! Svak svak svak skygge! Er på 11 dpo, rugedag 8.
1df3e4f11c64f0150e2e99212d1b8e11.jpg

Har du fått noen symptom?

Er et stort susehue som ikke husker noen ting, men ingenting utenom det [emoji13]

Hehe :) Så d er altså bra å ikke ha symptom så tidlig da :)

Rugedag 11, og jeg dør av spenning :) Jeg føler mensen er på vei, murringer og ilinger nedover lårene i noen dager nå. Sikkert tegn på mens.
Men mener å ha lest at man ikke får mens når man går på progynova og Crinone, stemmer det?

Dette er fryseforsøk. Satt inn 3 April:)

Rugedag 10 og fortsatt skyggestrek, spennende om TR bikker inn i morgen eller ikke...

Hadde innsett 3 april. Testet på onsdag ned rfsu-test. Vet ikke om jeg så noe...har ikke testet siden fordi jeg har ikke flere tester.

Sprøytedag 5 her, og formen er endelig blitt bedre nå etter sprøytestart [emoji7][emoji108] Nesten ikke hodepine og mer energi[emoji4]

Mensen kom i går, så da er jeg i rute for innsett av fryseegg i siste uka av april. Begynte "å knaske" Progynova i dag. Godt når noe skjer. Venting mellom forsøk er det verste.
Så godt at kroppen er i rute [emoji108][emoji16] Alltid godt når man får begynne med piller, spray eller sprøyter ja[emoji7][emoji7] Ventinga er kjip[emoji53]

En skygge! Svak svak svak skygge! Er på 11 dpo, rugedag 8.
1df3e4f11c64f0150e2e99212d1b8e11.jpg
Spennende, ser den jeg også[emoji7] Håper det blir fiiin strek snart [emoji108][emoji108]

Rugedag 10 og fortsatt skyggestrek, spennende om TR bikker inn i morgen eller ikke...
Å så spennende ja, satser på at TR ikke kommer på en god stund nå[emoji171]

Så godt at kroppen er i rute [emoji108][emoji16] Alltid godt når man får begynne med piller, spray eller sprøyter ja[emoji7][emoji7] Ventinga er kjip[emoji53]
En ting er sikkert i dette sirkuset, man lærer at Ting Tar Tid. 5,5 år uten prevensjon og bare 1 barn som resultat foreløpig. Begynte med søskenforsøk på sykehuset i juni i fjor. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

En ting er sikkert i dette sirkuset, man lærer at Ting Tar Tid. 5,5 år uten prevensjon og bare 1 barn som resultat foreløpig. Begynte med søskenforsøk på sykehuset i juni i fjor. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.
Prøvd på nr 1 i 3,5 år her, 3 runde med IVF her.. Så ja denne ventinga blir vi alle dessverre god på [emoji53][emoji53][emoji53] Håper dette er runden det vil klaffe for oss begge nå[emoji171]

Prøvd på nr 1 i 3,5 år her, 3 runde med IVF her.. Så ja denne ventinga blir vi alle dessverre god på [emoji53][emoji53][emoji53] Håper dette er runden det vil klaffe for oss begge nå[emoji171]
Ja, krysser fingrene, og snart bena, for oss begge Nå er det vår tur.
Og jeg tror at vi som må gjennom litt mer enn andre for å få barna våre, setter mer pris på dem enn vi ville gjort om de kom lett. Jeg tror ikke nødvendigvis vi blir mer glad i dem, vi bare vet hva alternativet er.
Det skal bli din tur også til slutt

Ja, krysser fingrene, og snart bena, for oss begge Nå er det vår tur.
Og jeg tror at vi som må gjennom litt mer enn andre for å få barna våre, setter mer pris på dem enn vi ville gjort om de kom lett. Jeg tror ikke nødvendigvis vi blir mer glad i dem, vi bare vet hva alternativet er.
Det skal bli din tur også til slutt
Ventinga og alle rundene med hormoner osv vil bli verd det til slutt ja[emoji171][emoji171] Blir en helt annen takknemmelighet når veien mot barn har vært lang ja[emoji11]

Gurimalla! 3. Sprøytedag i dag, og så sinnsvakt oppblåst allerede. Ser jo nesten gravid ut jo [emoji15]Og så mye press og stikninger i eggstokkene, og tyngdefølelse i magen.

Spent på hvordan dette blir frem mot uttak[emoji1]

Tok CB digital kl 04 i natt, den viste Ikke Gravid. Men jeg kløna det litt til, den første testen ble ugyldig etter jeg hadde helt ut urinen og skylt glasset . Så fikk ut så vidt litt til å testet på det.

Er på Rugedag 12, finnes det fortatt muligheter? Var egentlig så sikker på at det satt nå

Ja det er sant! [emoji1] Nå er to satt, og jeg lever enda, så dette skal nok gå fint[emoji1]

Hei, du kan prøve å ikke presse hardt på stemplet. Jo hardere trykk du har jo vondere blir sprøyta. Ta det rolig, klip huden hvor du skal sette den og begynn å stryke huden med en finger i nærområdet hvor stikket skal. sett sprøyta, laaaaaangsomt om du synes det går greit. Da slipper du unna en del press fra sprøyta og mener det blir mindre vondt da.

Hei, du kan prøve å ikke presse hardt på stemplet. Jo hardere trykk du har jo vondere blir sprøyta. Ta det rolig, klip huden hvor du skal sette den og begynn å stryke huden med en finger i nærområdet hvor stikket skal. sett sprøyta, laaaaaangsomt om du synes det går greit. Da slipper du unna en del press fra sprøyta og mener det blir mindre vondt da.

Kan gjerne fortsette å stryke huden mens du injiserer.

Ja jeg setter sprøyter daglig på andre, og er i grunn ganske god på det. Men jeg er livredd sprøyter for egen del, har aldri tatt ei vaksine uten å besvime[emoji85] det er det som er problemet, smerter bryr jeg meg ikke om[emoji6]

Back
Topp