Another diet journal

Veiedag :king
101 kg blank :happy093
-0,7 denne uka, men mensen er på anmarsj. Så jeg er egentlig fornøyd med resultatet. Det er jo en trend at hver 4. uke går det litt tregere, men så tar jeg det igjen uka etter.

Har vært en del kvalm de siste ukene, spesielt 1-2 dager etter sprøyta. Sliter med å få i meg nok mat, så blir fort svimmel og har mye blodtrykksfall. BT er helt fint hos legen, men merker det jo.. men men. Regner med legen tar tak hvis noe er unormalt og ikke bra. Håravfall synes jeg nesten er verst per nå. Merker håret har blitt mye tynnere.. MEN :laughing002 foreløpig verdt det hehe.

God helg!

100,8 i dag. Jeg blir nesten litt rørt av å ha kommet hit. Å komme meg under 100 er en så stor milepæl for meg at jeg får ikke understreket det nok! :notworthy
0,9 kg til, og det regner jeg nesten med å klare innen fredag! :salut

Jeg har en del klær liggende fra før svangerskapene, og de klærne som er i aller minste størrelse passer nå. Det er bukser i str 44, L og noen gensere og kjoler i M/L. Jeg klarer nesten ikke begripe det. Det er litt absurd. Hodet henger virkelig ikke med. Nå kan jeg noen dager se meg i speilet og se 130 kg lissom..

Forskjellen er at jeg da trenet en del. Så størrelsesmessig var jeg da like stor som nå, men veide 92-94 kg. Nå har jeg jo mistet en god del muskler. Har ikke kommet så godt i gang med trening som jeg planla. Rett og slett fordi jeg ikke klarer å legge det inn som rutine. Hverdagen tar oss her hjemme, med de små og alt.

vi planlegger også bryllup til sommeren. Prøver å planlegge :laughing002 livet ass! Det blir fint! Og gleder meg til å se mot våren hvilken str jeg havner på da!

God helg. Måtte bare lufte litt tanker her.

Dagen før veiedag.
Første gang siden juni at jeg har to uker etter hverandre med liten fremgang.
100,7 :wideyed: Jada, jeg har fortsatt en dag til på meg. Og jeg tror jeg holder på mye vann pga mensen. En HEFTIG mensen. Aldri hatt så sterke menssmerter :sorry: spydd og vært kvalm pga smerter..
skal prøve å pøse på med masse vann i dag, for å se om vannvekta løsner litt.

Alt ned er jo bra. Men 300 gram da gitt :wacky: det var ikke mye å skryte av ..

Fredag og Veiedag :salut
100,4 - da ble det -600 gram denne uka - slått meg til ro med at alt ned er ned og bra! Offisielt gått ned 30 kg på grammet, så det er jo litt milepæl det også :love017

Kanskje jeg ser 99 tallet neste fredag? :shy:

Uansett, god helg! Den blir god for meg i hvert fall! ❤️

Fredag igjen :hello

Og gjett hva? :happy093

IMG_8080.jpeg

Under 100 :love017

-900 gram :notworthy . Klikker nå opp til 0,75 på en 1 mg penn, burde sikkert fått høyere dose å klikke på. Men foreløpig går det greit.
Jeg har ikke fått vært på do på mange dager, husker faktisk ikke helt sist :dead: var på julebord om helga, og det tok mange dager før jeg klarte å komme inn i rytmen igjen, derfor jeg tenker at alt ned er bra. Kjenner også at kroppen trengte litt ekstra næring nå. Mesteparten av kvalmen og svimmelheten ble borte etter å økt matmengden litt de siste 14 dagene. Har nok ligget alt for lavt ja.

Nå er det 19 kg igjen til hovedmålet mitt. Det virker faktisk ikke helt fjernt ut! Delmål for desember må være å holde vekta stabil til over nyttår nå. :salut

God helg!

Veiedag! 99,2 kg :shy:
-0,3 kg denne uka. Litt kjipt for på mandag viste vekta 98,5. det ble både pepperkaker tirsdag og lussekatter i går. Vært litt mer sulten også.. ramlet litt av lasset! Men så lenge det ikke går opp er jeg glad jeg :happy:

Fredag, veiedag!
97,6 :happy093

- 1,6 den siste uka! Holdt meg skikkelig i skinnet, drukket mer vann og spist mindre. Blitt ørlite sjokolade et par dager, men typ to twist biter :laughing002 vanskelig å si nei :wideyed:
Merker at jeg har vært dehydrert, helt tørr på lepper og hender. Det hjelper fort å drikke mye vann. Men det er skummelt å tenke på at redusert sult også betyr redusert tørste.

Nå er det juleuka neste, planen er å ikke gå av skaftet. Men tenker at et par dager med litt ekstra går bra. Regner ikke med nedgang neste fredag for å si det sånn :laughing002

Total nedgang: 32,8 kg

God jul til deg som leser :santa

Back
Topp