~ Angelickas dagbok ~

Så søt du er! Føler jeg skriver veldig lite spennende for tiden da[8D] Hehe! Nytt bilde kommer sikkert om en uke. Da er jeg i uke 12[:)] Bildet i signaturen min er fra uke 8+ ett eller annet..[:)]

Nei eg syns det er kjempespennende, alt du skriver. 8uker?? [:-] Og så fin mage alt då?? *littsjokkherno* Eg trudde du var over niuker der eg. Eg vise det bildet til vennina mi, som har mykje same kroppsfasong som deg og hu er no 6uker på veg. Hu er redd hu får mage alt då, for hu er ikkje sikker før i mars. Og ikkje lett å holda da hemmeleg med mage då.

Da venter eg spent på bilde neste uke eg[:D]

Jeg har jo PCOS, og da har man litt ekstra i mageregionen uansett[;)] Jeg får sikkert ikke lagt ut bilde i neste uke, for da er jeg i Syden[:D] Men uka etter det kommer det nok[8D]

Da har eg og hu også, men me har ikkje pcos heldigvis. Venter uansett spent på bilde eg[:D] Blir godt med ferie neste uka da[:D]

Ja, det skal bli herlig[:D]

Eg har fått eit par symptom no og vennina mi bare ler av meg[8D][8D][8D]

Kosa deg masse i syden og bli fin og brun[:D][:D] Nyt siste ferien aleine på leeenge[:D][:D]

ORIGINAL: Svartengel

Eg har fått eit par symptom no og vennina mi bare ler av meg[8D][8D][8D]

Kosa deg masse i syden og bli fin og brun[:D][:D] Nyt siste ferien aleine på leeenge[:D][:D]

Takk for det! Men spørs om det blir siste ferien da. Tror nok jeg må ta meg en tur med mannen min i sommer og før bebissen kommer[;)][:D]

Når reiser du??

ORIGINAL: RANDÅLF

Hvordan går det preggo?[:D] Reisefeber?

Hihihi.. Pakket kofferten i går, og pakket den om igjen i dag[8D] Og har litt angst for jeg finner absolutt ikke solbrillene mine!

Kjempefin signatur du har fått deg!

ORIGINAL: Kaizer

Når reiser du??

På søndag! Så det er ikke så lenge til akkurat[:D]

ORIGINAL: Angelicka24

ORIGINAL: Kaizer

Når reiser du??

På søndag! Så det er ikke så lenge til akkurat[:D]

Æ vil au være me!!!

Du får prøve å komme og trø deg ned i kofferten min[8D]

ORIGINAL: Angelicka24

ORIGINAL: RANDÅLF

Hvordan går det preggo?[:D] Reisefeber?

Hihihi.. Pakket kofferten i går, og pakket den om igjen i dag[8D] Og har litt angst for jeg finner absolutt ikke solbrillene mine!

Kjempefin signatur du har fått deg!

Jeg pakker alltid i siste liten jeg[8D] Sambo er alltid i god tid, så her er det moro når vi skal på tur[;)][:D] Du kan låne mine solbriller, for jeg har ikke bruk for de akkurat[8D]
Takk, ja jeg likte den godt og[:)]

Mannen har mast hver dag om jeg har pakket, så nå måtte jeg nesten bare få gjort det[8D] Men pakker litt ut, og litt oppi hele tida da. Klarer ikke bestemme meg! Tror kanskje solbrillene ligger i bilen, så jeg får ransake den senere i dag!

11+3 uker på vei, og har i det siste hatt en del utflod - yak! Litt ekkelt da, for i går og idag har det kommet noen slimklumper som er gulbrune[:'(] Satser på at det bare er normalt, men jeg som aldri har hatt noe særlig utflod synes dette her er ekkelt altså! Ellers så går jeg vel nok litt mer på do, her går det rett igjennom[8D] Puppene er bittelitt ømme enda, men det er absolutt ikke det verste! Matlysten er vel det verste. Har ikke lyst på noenting, og kunne egentlig ønske at jeg bare slapp å spise. Hadde vært så mye lettere[8|]

Selv om det er ekkelt er det sikkert helt normalt[:)] Ja du finner nok solbrillene skal du se[8D] Ikke kjekt å ikke ha matlyst da, satser på alt blir mye bedre etter 12 uker[:)][:)][:)]

Ja, jeg håper på det! Er forferdelig hver gang jeg skal finne noe å ha meg til middag! Leser at det er andre som har samme greia med utflod, så da er det jo greit[:)] Men er litt ekkelt for det[:'(] 

Huhuuuu! Nå ser jeg at det "bare" er 200 dager igjen av svangerskapet!

Jaggu meg ikke verst[8D]

Ja, skal pakke aller siste rest i morgen[;)]

Vi reiser fra Haugesund[:)] Flyet går 15.15, og er fremme på Teneriffe 22.00 lokaltid der. Vi skal visst ha en mellomlanding i Ålesund på vei ned...

Back
Topp