~ Angelickas dagbok ~

Kjære vene...... [8|][:D] Jaja men så er jo du så UNG også da!!!!! [8D][:D] Forresten, damer skal jo være på topp når de nærmer seg 40... Hvordan i alle dager skal DU bli da?????!!!!!

ORIGINAL: Grete71

Kjære vene...... [8|][:D] Jaja men så er jo du så UNG også da!!!!! [8D][:D] Forresten, damer skal jo være på topp når de nærmer seg 40... Hvordan i alle dager skal DU bli da?????!!!!!

Får vel få meg en bijobb på siden da slik at jeg får tilfredsstilt alle mine lyster[8D]

Huff da..... [&o][&o][8D]

Huff da..... [&o][&o][8D]

Hahaha[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Hihi[:D] Jeg er og stort sett alltid klar[;)][:D][8D]

Kanskje vi bygger opp mye lyster mens våre kjære er i Nordsjøen[8D]

Oooooh, jeg er bare SÅ fornøyd med den nye vaskemaskinen vår[:D] Skikkelig fancy med LCD display og man kan faktisk utsette vasken. Så nå har jeg satt den på slik at den er ferdig når jeg står opp i morgen[:)][:)][:)]

Hihi jeg liker når det er sånne  i dagbøkene våre, jeg!!!! [8D] For DET må jo til for å lage en bebis.... [8D][:D][:D]

Men litt skummelt når  står etter at det står at mannen har besøkt mormoren hans [:-]
(nei nå må jeg virkelig gå og legge meg [>:])

Riktig god helg Angelicka. [:)][:D][:)]

ORIGINAL: mammamilla

Hihi jeg liker når det er sånne  i dagbøkene våre, jeg!!!! [8D] For DET må jo til for å lage en bebis.... [8D][:D][:D]

Men litt skummelt når  står etter at det står at mannen har besøkt mormoren hans [:-]
(nei nå må jeg virkelig gå og legge meg [>:])

Hehehe, tror det[8D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Riktig god helg Angelicka. [:)][:D][:)]

En riktig god helg til deg og * Bobbo *[:D]

ORIGINAL: Angelicka24

ORIGINAL: Jolin

Hei!

Hvordan går det med deg snuppa?

Syns det er så lenge siden jeg har sett deg pålogget her....
Er visst aldri på samtidig mer vi....

Stoooor klem[:D]

Heya!

Det var lenge siden sist ja[:D] Er jo kommet langt på vei allerede du jo[:)] Her går det fint, veeeeldig mye som skjer for tiden! Akkurat nå venter jeg på TR slik at jeg får begynt på fryseforsøket[:)]

Ja, jeg skjønner ikke helt selv hvor fort tiden går,
i dag er jeg 10 uker og har et lite foster i magen!!!
I går fikk jeg doppleren min, og hørte verdens
herligste hjerteslag!!! Ca 175 slag i minuttet!

Ja, blir spennende å komme i gang for dere også!
Har du hatt "pause" i en mnd eller?
Syns det begynner å bli en stund siden siste forsøk!

Jeg håper virkelig at det lykkes for dere denne gangen,
jeg skal holde alt jeg har krysset for dere ved neste forsøk!!

Lykke til snuppa mi!

Lykke til snuppa mi!

Åååh, grattis med 10 uker snuppa! Så moro[:D] Må være en fantastisk følelse, det å høre hjertelyden! Har du fått dato for UL?

Man må ha en pausemåned mellom hvert forsøk, men denne pausemåneden min ble urimelig lang. Når jeg hadde gått 9 dager etter forrige forsøk så begynte jeg å blø, men det var for kjapt å begynne med neste forsøk, så det var nok hormonene mine som bare tullet. Så da hadde jeg egentlig TR, men må vente på neste. Nå er jeg på dag 32, og får heldigvis medisiner om ikke TR dukker opp før dag 35. Så da får jeg antageligvis Primolut på mandag da, og da går det gjerne 13 dager før TR kommer. Så det blir nok ikke før i midten av november jeg får begynt på neste forsøk[&:]

Lykke til snuppa mi!

Åååh, grattis med 10 uker snuppa! Så moro[:D] Må være en fantastisk følelse, det å høre hjertelyden! Har du fått dato for UL?

Man må ha en pausemåned mellom hvert forsøk, men denne pausemåneden min ble urimelig lang. Når jeg hadde gått 9 dager etter forrige forsøk så begynte jeg å blø, men det var for kjapt å begynne med neste forsøk, så det var nok hormonene mine som bare tullet. Så da hadde jeg egentlig TR, men må vente på neste. Nå er jeg på dag 32, og får heldigvis medisiner om ikke TR dukker opp før dag 35. Så da får jeg antageligvis Primolut på mandag da, og da går det gjerne 13 dager før TR kommer. Så det blir nok ikke før i midten av november jeg får begynt på neste forsøk[&:]

Siden jeg har mistet flere ganger før får jeg veldig god oppfølging nå,
og har allerede vært på 1 UL (uke 7) og skal på en til nå på mandag! ( UKE 10+3)
Jeg gledegruet meg veldig, men nå som jeg har hørt hjertelyden
gleder jeg meg bare, det må jo være en levende liten krabat der inne!
Var en helt uvirkelig opplevelse, var en lyd der som ikke kom fra meg selv[:D]

Det blir veldig spennende å følge med deg framover,
gjett om jeg kommer til å snike i dagboka di og på FS
for å lese hvordan det går da[;)]
Håper du kommer igang med neste forsøk så snart som mulig!
Høres jo ut som om du også får veldig god oppfølging,
og det er jo godt, situasjonen er jo vanskelig nok som en er....
Jeg velger å tro at du er i de beste hender!!!!

Savner deg og alle dere på FS masse,
selv om jeg ikke vil tilbake før vi prøver på nestemann...

Så bra at du får den oppfølgningen nå da! Er godt å kunne tenke at man er i de beste hender. Sånn føler jeg det med Hausken og, de fikser det meste[8D]
Kunne godt tenkt meg å flytte ut herfra ja! Er litt lei av FS, så henger mest på ass.befruktning for tiden, samt på generell. Er så mye nye folk at man orker liksom ikke helt følge med lenger. Gleder meg til jeg kan slå meg til ro på ett terminforum nå[;)]

Ja har vært litt "dødt" på FS en stund nå.... [:'(][&o] Kanskje jeg bare skal kutte ut hele BV.... [8|]

Ja har vært litt "dødt" på FS en stund nå.... [:'(][&o] Kanskje jeg bare skal kutte ut hele BV.... [8|]

Mja, i hvert fall tilbringe mindre tid her inne[8D]

Mja, i hvert fall tilbringe mindre tid her inne[8D]

Er ikke her inne såååå mye.... [8D]

Neeeeida.. Ikke jeg heller! *Plystreplystre*

SKAL DERE FORLATE MEG?!?!?!?

Back
Topp