Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Angelickas prøvedagbok
Da var vi kommet til oktober mnd. PP9! 
Mannen kom hjem fra Nordsjøen
- WEEEEE[:D][:D][:D]
Negativ EL-test.
OKTOBERROCK!!! 
Skal se band som Ingenting, Nazareth og Europe[:)]
Fikk ikke EL-testet!
Mammas bursdag
Mannen kommer hjem fra kurs. Huset vårt ble lagt ut for salg!

Kaizer har bursdag
ORIGINAL: Grete71
Ååååååååååh tacopai!!!!!!!!! Slurpeslurpeslurpe....... [:D][:D][:D] Det vil JEG også ha....
Siden du skriver i min, får jeg skrive i din! [:D]
El-tester du egentlig? Når er IKM etter vanlig syklus?

Så i april/mai neste år skal jeg ha mellom 4-6 ukers praksis hos dem. Skal få bo hos pappa i Oslo den tiden[:D]ORIGINAL: Angelicka24
Ååååååååååh tacopai!!!!!!!!! Slurpeslurpeslurpe....... [:D][:D][:D] Det vil JEG også ha....
Vanlig syklus? Hva er det? Har hatt alt fra 9-88 dager jeg[8|] Jeg EL-testet bare for moro noen dager bare for å sjekke om jeg fikk TR innen rimelig tid før jeg må på medisiner for å sette i gang TR. Men, jeg har jo ikke EL, noe jeg allerede vet siden jeg har PCOS[;)]
ORIGINAL: Angelicka24
Vanlig syklus? Hva er det? Har hatt alt fra 9-88 dager jeg[8|] Jeg EL-testet bare for moro noen dager bare for å sjekke om jeg fikk TR innen rimelig tid før jeg må på medisiner for å sette i gang TR. Men, jeg har jo ikke EL, noe jeg allerede vet siden jeg har PCOS[;)]
Hihihi åja sånn var det!!!! Nei er jo ikke så lett å leite etter el når den ikke kommer i det hele tatt... [&:][8D]
Praksisplass??!! Kult!!!! Hvor mye skal du jobbe da?
Nei unnskyld meg, men jeg ser IKKE deg for meg med slike klær.... I hvert fall ikke slik frisyre! [8D][:D][:D] Jooooda, finnes jo stilige dresser, men ikke skjørt og blazer... [:D][:D][:D]
Men tvillingmage passer du!!!!!! [:D]